Hello güzellikler part (2) geldi eğer bu bölümü anlamazsanız
Part (1) okuyun anlarsınızİyi okumalar bebisler:)
______________________________
Neslihan: Allah kahretsin!!!
Güven: Eşref bey ( şoku hala üzerinden atmamıştı ikili sadece birbiriyle bakışmakla yetiniyorlrdı)
Hemşire:hocam nabzı düşük çok kan kaybetmiş
Güven:hemen ameliyathaneyi hazırlayın Ahmet hocayı çağırın hazırlanıp hemen geliyorum ben (güven sedyeyi bırakıp soyunma odasına giderken Neslihanı fark eder)
Neslihan:bende giricem ameliyata( gözleri dolu tıpkı küçük çocuk gibi bıraksan ağlıycaktı)
Güven:Neslihan olmaz bu ameliyatına sen girmezsin beni bekle söz babanı kurtarmak için elimden geleni yapacam güven bana (kadın onaylarcasına başını sallamıştı, adam hafif tebessüm edip odaya doğru ilerler)
...
Güven üstünü değiştirmek için odaya girer kıyafetleri giydikten sonra ameliyathanenin önüne doğru ilerler adam herkesin orda olduğunu gördüğünde işi daha zordu ama güven sakin bı şekilde ilerledi tam içeri giricekken.
Serhan:bu adam babamın ameliyatına giremez!! Başka doktor mu yok (güvene doğru hızlı adımlarla yaklaşır)
Neslihan: Serhan dur (ikisinin arasına girer) tek güvenebileceğim kişi güven o bu ameliyatı yapıcak başka doktora güvenemem (güvene bakarak söyler güvense hafif tebessüm eder)
Serhan:Nesli-(lafını daha tamamlıyamdan kadın araya girer)
Neslihan:serhann yeter bu benim babamın ameliyatı ve ben buna karar veririm anladın mı giricek dersem giricek!
Güven:Serhan seninle uğraşamam vaktim yok şuan içerde hastam duruyor(ne kadar öfkeli olsada şuan kavganın sırası olmadığı için serhana pek bişey demek istemiyordu)
Neslihan: güven hadi git kurtar babamı (umut dolu gözlerle bakıyordu güvene,güvense hemen içeriye girdi)
Neslihan ne kadar korksada güveni tanıyordu söz veridmi tutardı kendinden çok güveniyordu adama, kadın sadece bı köşede küçük bı çocuk gibi diz çöküp ağlıyabilmişti serhanın umurunda dahi deildi tek korkusu paraydi bunu herkes çok iyi biliyordu.
...
Aradan 3 saat geçmişti hala ne giden ne gelen vardı Neslihan daha çok korkmaya başladı çocuklar herkes bekliyordu hem korkuyla hem umutla ve kapının açıldığını görünce herkes oraya yöneldi güven çıkmıştı.
Yaman:doktor dedem nasıl iyimi
Alaz:nasıl bişey söyle kalktı de
Çağla:ya dedem iyi mii söylesene(üçü bı ağızdan konuşuyordu güven hnagisine cevap vereceğini şaşırdı)Neslihan: çocuklar sakin tek tek güven iyi mi?( Kadın adamın evet demesi için herşeyini sarf ederdi sadece ağzından olumlu güzel bı cümle bekliyordu)
Güven:iyi 3 kurşun çıkardık hayati tehlikesi geçti ama hala dinlenmesi lazım uyuyor bu gece olmaz ama yarın görebilirsiniz
Çağla,alaz,yaman ne kadar kavgalı olsada o anın heycanıyla üçü birbine sımsıkı sarılırlar Serhanda Neslihana sarılmak amacıyla yaklaşırken bir anda Neslihan hiç korkmadan kendini güvenin kollarına bırakmıştı güvende tebessüm etmişti.
Alaz:annecim sarılma fasılınız bittiyse artık(alaz sinirli gözlerle ikisine bakıyordu)
Neslihan:pardon ben bı-(kadın daha konuşmadan adam sözünü kesmişti)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVNESİMM💛
Romanceİki yetişkinin gençken birbirine aşık olurlar ama birbirine uzakta kalan iki genç 20 yıl sonra Tekrar karşılaşırlar ve olanlar olur..