✦•┈๑⋅⋯ 🌼 ⋯⋅๑┈•✦
"Sesin ve kokun bu dünyada hiç vazgeçemeyeceğim iki şey... Onlar olmadan bir gün daha geçiremem sevgilim."
✦•┈๑⋅⋯ 🌼 ⋯⋅๑┈•✦⋮ "𝐎𝗄αƶⱺ𝗋 ρⱺ𝗏~"₊˚⊹꒷
Uyandığımda Brianna yanımda yoktu, yatakta oturur hale geldim ve ayağımın üstüne basmaya çalıştım ama nafile... Ağlayacaktım resmen, sinirden ağlayacaktım...Sonra içeri Great Master girdi kucağında Brianna vardı, Brianna Great Master'dan uzak durmaya çalışıyordu sanki.
Great Master:
"Uyurken almıştım, ama uyandığında tekrar yanına gelmek istedi. "Brianna'yı yere indirdi, Brianna koşarak gelip bacağıma sarıldı. Onu kucağıma alıp oturtturdum, bana sıkıca sarılıp Great Master'a kötü kötü bakıyordu...
Great Master:
"Daha iyi misin?Okazor:
"... "Great Master:
"Anlıyorum, benden nefret ediyorsun. Ama bir kerecik konuşsan? "Okazor:
"Seninle konuşmak isteyen kim? Bana yaptıklarından sonra hemde. Yüzüne bile bakmak istemiyorum... Ne iğrenç bir adamsın... "Söylemek istediklerim tabiki de bu kadar değildi ama daha fazlasını söylemeye gücüm yetmedi sanki...
Brianna bana sıkıca sarılıp yanağımdan öptü.
Brianna:
"Ayye iyi oyucak, ayye iyileyşcek!"
{Anne iyi olucak, anne iyileşecek!}Gülümseyip bende Brianna'nın yanağından öptüm... Benim küçük meleğimdi o...
Great Master yanıma oturmuştu, keşke yürüyebilseydim de gitseydim, ama... Neyse, neden onu önemsiyorum ki zaten?
Brianna bana sıkıca sarılmıştı, bende saçını okşuyordum... Minik elleriyle boynuma sarılmış bırakmıyordu beni, oy yerim ben bunu...
Greater Master:
"Beni affetebilecek misin peki?"O kadar aptalmıydım? Tabiki asla affetmeyeceğim... Şu an yürüyebilsem kalkıp giderdim, bu lanet konsey kalesinden de giderim ama Brianna'yı nasıl yanlız bırakacaktım ki?
Great Master'dan biraz uzaklaştım, Brianna kucağımda uyuya kalmıştı resmen onu dikkatlice yatağa yatırdım...
Brianna:
"Ayye... "
{Anne...}Anne diye sayıklıyordu... Sonra odanın kapısı açıldı ve içeri doktor girdi.
Doktor:
"Great Okazor'u kontrol etmeye geldim, efendim."Great Master yanımdan kalkıp bir köşeye geçti, bana bakıyordu sadece... Doktor beni tekerlekli sandalyeye oturtturdu ve gittik...
...
Kontrolden sonra odamda yatıyordum ve Brianna'da kucağımda uyuyordu... Ve yanımdada o lanet kişi vardı. Başka bir yere gitmese olmuyor mu acaba?
Yanımdan kalktı ve odadan çıkıp gitti, iyi oldu, sonunda rahat kala bileceğim.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᯓ★⌞С тех пор, как я впервые увидел тебя...⌝ ⨾ "Okazor × Great Master"
Random┏━━━━━━ ༻ ❁ ༺ ━━━━━━┓ "ɴᴇᴅᴇɴ ᴏɴᴀ âşıᴋ ᴏʟᴅᴜᴍ? sᴀʟᴀᴋᴍıʏıᴍ ɴᴇʏɪᴍ!" ┗━━━━━━ ༻ ❁ ༺ ━━━━━━┛ 🌼B×B 🌼Smut 🌼Küfür 🌼Alkol 🌼Sigara 🍷@Nixie_Lady ile yazıyorum :]