Update-28

61 1 0
                                    

Me office sy free hua aur sidha simran choudary k ghr chla gya. Vo ghr valy office me mera wait kr rhi thi.

Me. Kehiye ap ny itna urgently kyu bulaya.

Simran. Aj ak admi mujh sy milny aaya tha office me. Uss ny apna name nahi btaya. Bol rha tha k me z&s ka director hun. Ap k sath fraud ho rha ha deal cancel kr do.

Me. Mera dimagh me click hua tou me ny apna fone nikala aur ankit ki pic simaran ko dikhai. Ye tha kya

Simran. Bilkul yhi tha. Tumhary pas iski pic kesy aai.

Me. Achaa tou ye double game khel rha ha. Ye mery pas b aaya tha. Issi ki wjah sy me ny ap sy ye sari detail mangi ha.

Simran. Ye kya chahta ha.

Me. Ye me apko bd me btaon ga. Pehly mujhe sari details dain.

Simran. Madhuuuuuuu.

Darvaza khulta ha

Madhu. Yes madam.

Me madhu ko yahan dekh kr thora surprise hua. Aur Madhu b shock hui lakin hm ny kch show nahi kia

Simran. Ye mr Ali hain. Inhu ny he tumhari recommendation ki thi. Inko sari detail btao.

Madhu sari detail btany lgi.

Me. Weldone madhu ap ny bht acha kam kia ha. Keep it up

Madhu. Thank you sir

Simran. Madhu tum ghr chli jao. Tumhara kam khtam ha aj k liye.

Madhu chli gyi.

Me. Iss ka mtlb k ankit ny jhut bola. Me ny apni company ka bhi record check krvaya ha. Na hmari aur na apki company k sath koi fraud hua ha.

Simran. Tou phr ye admi aisa kyu kr rha ha.

Me. Ye jawab tou ye admi khud dy ga.

Simran. Tumhara kya plan ha

Me. Abhi tou hm isko ye yakeen dilaen gy k ham ye deals tor rhy hain. Aur isko iss baat ka pta nahi chlna chahiye k hm donu ko sb kch pta ha.

Simran. Thek ha. Aisa he ho ga

Me. Uss k bd hm pta krain gy k ye kya chahta ha.

Abhi kam start krty hain.

Me ny fone nikala aur ankit ko call lgai aur speaker on kr dia.

Ankit. Hello Mr Malik kesy hain ap.

Me. I am good.

Ankit. Kya socha ap ny

Me. Mr. Ankit you were right z&s ny pichli deals me hmain loss diya ha. Me ye deal torna chahta hun.

Ankit. Yhi baat me b apko keh rha tha.

Me. Lakin ak problem ha. Deal me choudary group b shamil ha. Unko convince krna ho ga.

Ankit. Mr. Malik vo ap mujh per chor dain. Smjhain unko convince kr lia mainy.

Me. Bss phr thek ha. This deal is over from my side. Lakin iss k alternative company ap he laa kr dain gy. You know me itna loss afford nahi kr skta.

Ankit. Mr. Malik ap befikar rahain. Ap ny mujh pe itna trust kia ha. Me kal he apki new company sy meeting krvata hun.

Me. OK mr. Ankit I am looking forward to it.

Me ny fone bnd kr dia. Simran sab kch sun rhi thi.

Me. Simran apko mtlb smjh aaya iska.

Simran. Haan. Ye kisi dusri company sy pesa ly kr un sy deal krvana chahta ha.

Me. Exactly. Ab agr ye apko fone krta ha tou ap ny bolna ha k deal cancel kr dain gy hm

Business man to Playboyजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें