Zaman bobby'nin konseye kaltılmasından sonra geçiyor (iyi okumalar :) )
Boralo'nun gözünden:Bobby'i konseye sokmayı başarmıştım bu yüzden çok mutluydum en azından yine beraberiz hislerimi ona açıklayamasamda...
Yazardan:
Boralo Bobby ile tanişmasindan neredeyse bayağı bir zaman geçmisti ve boralo fark ettiki bobby'e karşi ufak tefek hisler beslemeye başladı ama annasından tutun kassandrasına kadar herkesle çıkmıştı ve boranın aklına şu kazınmıştı Bobby eğer o kadar kızla çıkıyor,sevisiyorsa kesinlikle bora hakkında özel bir düşünceye sahip değildi.
Ama bu aslında böyle değildi.Bobby ilk tanıştıklarından beridir boraya karşı hisler besliyordur fakat Bobby de aynı şekilde boralo da beni sevmiyo sadece arkadaş ,kardeş olarak görüyor diye düşünüyordur.
Onlar bir arada vakit gecirdikce birbirlerine olan hisleri dahada derinleşiyordur fakat ikiside bu gibi düşünceler nedeni ile kimse bir adım atmıyor ve oldukları yerde saymaya devam ediyordur.
(Şimdi hikayeye geçelim :) )
Boralo'dan:
YÜCE USTA bobby'le bize bir görev vermişti ve bu görevide basaryla tamamlamıştık ve dinlenmek için bir gölün kenarında oturmuştuk
Bobby: bu görev çok kolaydı :dBoralo :evet *kıkırdar*
Bobby bı anda bütün savaş sahnelerini tekrar anlatmaya başladı sanki bora orda değilmiş gibi
Boralo: Bobby bende oradaydım
Bobby gülmeye başlar*Bobby: biliyorum
Boralo'nun gözleri bobby'nin gülüşünde takıldı ve boralo'da gülümsedi.
Bobby:gülüşümün çekici olduğumu biliyorum ama senin bile düşeceğini tahmin etmiyordum
Boralo: ne?
Boralo bobby'nin söylediği şeyden sonra kızarır ve artık gitmeleri gerektiğini ve çok geç olduğunu söyledi ve konsey kalesine gittiler.
Yazardan:
Konsey kalesine gelirken hiçbir tuhaflık yaşamadılar yada birbirleri ile konuşmadılar ama Bobby o söylediği şeyden sonra sürekli boralo'ya bakıyordu ve yüz ifadesini kontrol ediyordu...Time skip~
(Konsey kalesinde)(Bildiri: sadece iki noktalar yüce usta arkadaşlarr neyse devamkeee)
:sana güvenebileceğimi biliyordum GREAT BORALO benim güvenimi boşa çıkarmadın
Boralo: sizin güveninizi hiçbir zaman boşa çıkarmayacağımı belirtmiştim...
:sende iyi iş çıkardın Bobby seni konseye alarak çok iyi birşey yapmışım seninlede gurur duyuyorum
Bobby: teşekkürler YÜCE USTA...
: şimdi dinlenmeye gidebilirsinizYazardan:
Boralo ve bobby YUCE USTA'NIN huzurundan ayrılmış odalarına dinlenmeye doğru gidiyorlardı boralo bobby'e döndü veBoralo: Bobby işin yoksa ve çok yorgun değilsen odama gel
Bobby: odanamı? Nedeni ne konuşacaksın?
Boralo:boşver gelince anlatacağım
Dedikten sonra direk odasına girer. Bobby şaşkınca boralo'nun arkasından bakar ve aklına kötü şeyler gelmeye başlar çünkü boralo benim yanıma gel'i uzun ve sert bir biçimde söylemişti. Bobby gergince odasına gitti üstüne rahat şeyler giydi (gri eşofman ve siyah dar bir t-shirt ayyy hayal ettim böyle kasları belli oluyo o t-shirt'den ayayayayayyayaya neyse devamm)ve boralo'nun odasına gitti.
Kapıyı tıklattı ve içeriden gel diye bir ses duydu. Sonra Bobby içeriye girdi ve kapıyı kapattı o sırada boralo da tuvaletten çıktı ve bobby'e baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boralo ships★
Randomöylesine canım yazmak çekti bende yazıyım yani çok bı şey yok :)