Probudio me iritantan zvuk budilnika. Vec je poceo pakao zvani fakultet . Lijeno sam ustala iz kreveta. Usla sam u kupaonicu i pogledala se u ogledalo , izledam kao strasilo- gundjala sam u sebi. Nasminkala sam se ,obukla i krenula na dorucak..
Usla sam u kuhinju i vidjela roditelje kako doruckuju pa sam im se i pridruzila.Tata: 'Danas ti je prvi dan fakulteta ?'
Ja: 'Mmm..da'.Rekla sam nezadovoljno i tiho dodala 'nazalost'
Tata : 'Jos si nesto rekla ?'
Ja : 'Nee '
Zaculo se zvono na vratima
Mama: 'Ja cu otvoriti '
Ja:'Okk'Nakon par trenutaka u sobu je usetala Meggi,moja bff. Pozdravila se sa mojim tatom
i mene zagrlila
Megg: 'Spremna' ?
Ja:'Da'
Megg: Onda idemo ?
Ja: Valjda ...***na putu ***
Megg:'Nisam ti htjela pred starcima al znas da danas dolazi novi profesor engleskog' ?
Ja:'Nesto sam cula al nije da me zanima' -hladno sam odgovorila i nasmijesila sam joj se
Megg: 'Nemoj se ljutit al odkako te je Dave povrijedio mislis da su svi isti '
Ja: 'Ne mislim da su isti al u kojeg god pogledam cini mi se kao da vidim Dave-a'
Megg:'Vremenom ce to proc,tebi je sad 19...ok skoro 20 godina..a to se dogodilo kad si imala 16 ,znam da ti je tesko zaboraviti '
Ja: 'Hvala ti Meggi'-pogledala je ljutito jer mrzi da je tako zovem.Ostatak puta sam razmisljala o rijecima koje je Megg rekla ii o dogadjaju koji je kriv za osobu u koju sam se ja pretvorila
Flashback
Dave i ja vozili smo se njegovim autom kroz neku sumu. Dave je rekao da se zeli opustit i biti sa mnom. Auto je stalo i izasli smo iz njega. Usli smo u neku napustenu kucicu od drveta.Dave je za nama zakljucao vrata sto mi je bilo pomalo cudno al nisam puno razmisljala o tome. Proveli smo par sati i bilo je ok. Odjednom me je Dave poceo skidati. Znao je da sam nevina i da jos ne zelim to da uradim. Pokusala sam ga odgurnuti al sam bila pre slaba za to. Poceo mi je svasta govorit ii zavezao mi je ruke za krevet...O ne, ne...nece me silovat ,to je moj Dave.Decko s kojim sam vec 6 mjeseci zajedno...
Pocela sam se glasnp derati -Upomoooooooc- a suze su se slijevale niz moje obraze. Osjetila sam Dave-ovu hladnu ruku na svom obrazu i njegove rijeci -Zasuti mala ,ovo sam cekao cijelo vrijeme-
Nisam se mogla oduprijeti,bila sam nemocna... Na vrata je uletio misicavi decko i udario je Dave-a . Vrisnula sam..Taj decko me odvezao i ubacio u svoje auto i povezao kuci. U autu je vladala neprijatma tisina. Napokon smo dosli.Pred kucom sam mu se zahvalila na svemu. On je otisao. Ali kako je znao moju adresu ii ja ga uopste nisam pitala kako se zove...End of flashback
Iz razmisljanja me trgnuo Meggin glas.
Megg: 'Sto si se zamislila?'
Ja ;'Ma nista bitno'
Megg: 'Stigli smo'
Ja:'Samo da se sve ovo vec zavrsi'
Megg je okrenula ocima i napokon smo usle na fakultet.Hodnici su bili puni.-ubrzanje-
Napokon i poslijednje predavanje. Sad nam predaje profesor o kojem je Megg pricala.
Vise nisam ni mislila o decku koji me spasio. Ako je sudbina odlucila da se sretnemo tako ce i biti.
Pored nas je usetao profesor.Visok,misicav i kovrdzav... Za njim se osjetio jak miris parfema.Sve djevojke su buljile u njega i Megg me je udarila laktom da ga vidim a ja sam samo preokreula ocima...Na predavanju sam sjela u zadnji red jer mi se nije dalo slusat pametnjakovica koji je par godina stariji od nas.
Svi smo se predstavljali ii to je bilo uzasno dosadno.
On se zove Harry Styles,to znam.
Pocelo je predavanje koje je po obicaju bilo dosadno pa sam preskocila slusanje.Emma's P.O.V
Sjedim i posmatram profesora .Jako mi je poznat.Kao da sam ga negdje vidjela i cula. Trgnuo me njegov glas
Prof.Styles(Pr.S.):'Kolegice Jones ,predavvanje vam nije zanimljivo,previse ste zamisljeni?'
Ja: 'Ne ne profesore sve ok. Izvinjavam se.'-izvinjenje sam rekla ironicno
Pr.S.:'Uredu,znate da ne morate prisustvovati predavanju"
Ja:'Naravno'
uputio mi je osmijeh i nastavio predavati.Megg mi se obratilaMegg:'Curo sta je s tobom?'
Ja:Nista samo mi se profesor cini poznat
Megg:Joj daj Emma cini ti se..Nastavila sam sarat po biljeznici ii sigurna sam da sam ga negdje vidjela. O da ! Lici mi na njega..On me spasio...Valjda ga nisam pomjesala sa nekim...Nadam se da jesam...
Ok,moja prva prica.Nadam se da nije previse dosadno jer je 1. dio.Nisam vjesta u ovom pisanju al ce se ,nadam se,to vremenom promjeniti. Vote,Comment !
(Nastavke cu postavljat kad stignem i zavisi od broja citatelja) Znam da sam napisala samo 734 rijeci al eto za 1. dio je dosta .. :)
YOU ARE READING
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanfictionDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...