1

7 2 0
                                    

Bugün bizimkilerle anlaşıp gece dışarı çıkacaktık.

Yağmur ve yağız beni 8de almaya gelecekti.

Üzerime beyaz kısa göğüs dekolteli elbise beyaz topuklu ve gümüş bir kaç takı taktım.

Kapının önünden korna sesi geldi çantamı ve telefonumu alıp çıktım arabaya bindim.

"Selam gençlik nasılsınız"dedim. Yağmur güldü "iyiyiz askim fıstık gibi olmuşsun" dedi güldüm.

Yağız "bu gece ikinizde çok güzelsiniz ikinizide korumam gerekecek" dedi yağmur ve ben kahkaha attık.

Bara gelmiştik yağız "ikinizde çok içmeyin birde sizinle uğraşmayayım" dedi başımızı salladık.

Başımı sallamam içmiyceğim anlamına gelmez.
                                 ...

Yağız bana "kızım iyiki içme dedik yağmur çantalarınızı alın" dediğini duydum beni kucaklayıp arabaya bıraktı.
                                  ...
Sabah uyandığımda başım çok ağrıyordu duş alıp kahvaltı yaptım. Salona geçip oturdum telefonum çaldı arayanı görünce göz devirdim yine ev sahibi arıyordu açtım

"Dora yeter artık sana çok mühlet verdim çık artık evimden!"diye bağırdı.

"Ev bulsam cikcam ve kirayı da ödüyorum niye bu kadar ısrar ediyorsun anlamıyorum" diyip sitem ettim.

"Ben o eve başkasını buldum 2 gün içinde o evden çık" dedi ve telefonu yüzüme kapattı.

Yağız'a mesaj attım.

Siz: yağız bana acil bir ev bulabilir misin?

Yağız: tabi bulurum birkaç tanıdığım var onlar bir arada kalıyor kirayı bölüşüp ödüyorlar aslında seni erkeklerle bırakmam ama onları tanıyorum sana zarar vermezler

Yağız: eğer istersen evin konumunu atarım

Siz: yağız çok sağol konumu at ben görüşmeye giderim

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

İlk bölümü nasıl buldunuz?

Sizce yağız ın tanıdıklarını daha önce Dora görmüş muydu?

kadeh Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin