Kayıp mazi

19 4 0
                                    


Gece olan her şey kadını  öylesine etkilemiştiki ayaklarında onu taşıyacak mecalin kalmadığını dahi farketmedi.
Titreyen ayaklarına güç verip duvara tutuna tutuna odasına girip kendini banyoya attı.

Islak kıyafetlerden kurtulup suyun altına geçtiğinde hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
Öyle ağladı ki suyun altında ne kadar kaldığını dahi farketmedi .

Onunla aynı yaşta olan kızıl saçlı kadın banyoya girdiğinde ayakta durmakta zorlanan arkadaşını görünce koşar adım suyu kapattı.
. Allah aşkına Ezgi ne oldu ne bu hal ?
Anton nerde ?

. Hastanede .

. Antona bir şey mi oldu ?

. Hayır . Deyip tekrar ağlayınca banyodaki dolabın çekmecesinden çıkardığı havluyla kadını sarıp, önce şurdan çıkıp seni kurutalım  hasta olacaksın .
Kadını  banyodan çıkarttıktan sonra giyinme odasından getirdiği eşyaları kadına verip , şunları giy şu saçınıda tara ben sakinleşmen için çay yapacağım .
Gözlerini karartıp , Ezgi geldiğimde giyinmiş ol.
Kadından ses çıkmayınca sesini netleştirip, Ezgi ciddiyim .
Dedikten sonra odadan çıktı.

Ağlamaktan mecali kalmayan Ezgi Gül'ün verdiği eşyaları zorlada olsa giyip saçını kurutmadan taradı.
Elinde fincanla odaya giren Gül arkadaşının giyinik olduğunu görünce usulca kapıyı kapatıp  fincanı uzattı.

Gülün elindeki mavi çiçekli fincana bakışlarını çeviren Ezgi fincanı alıp kokladığında Melissa çiçeğinin kokusu burun deliklerinden içeri girip azda olsa sakinleşmesini sağladı .

Beyaz pofuduk sandalyeyi kendine doğru çeken Gül hızla üzerine oturup bakışlarını arkadaşına kenetledi
. Söyle bakalım neler oluyor ?
Ezgi sanki unuttuğu bir şeyi hatırlamış gibi makyaj masasının üzerine fincanını  bırakıp yerinden fırladı .
Hey bir şey söylemeyecekmisin ?

Eğilip dolabın en alttaki rafından çıkardığı albümü eline alıp,
. Hadi gidiyoruz .

. Nereye ?

. Hastaneye .

. Ezgi bilmece gibi konuşuyorsun bir şey  anlatmadan oturduğum yerden kalkmayı hiç düşünmüyorum.

Ezgi Gül'ün karşısına dikilip tane tane
. Gidince göreceksin  şimdi söylesem sorular sormaya başlayacaksın ki inan cevaplamaya gücüm yok onuda geçtim cevaplar bende yok.

. Şimdi iyice merak ettim bir an önce gidip ne göreceksem görelim bakalım .
Deyip oturduğu sandalyeden kalkıp iki kadın önce odadan sonra da evden çıktılar.

Hastane odasına giren ilk kişi Ezgi oldu kızının baş ucunda oturan kocasını gören kadın  kızının uyuyan yüzüne bakıp , olabildiğince sessizce
. Ne yaptınız ?

. Sen gittin gideli uyuyor uyanmadı .
Anton'un verdiği bilgiden sonra kızının yanına doğru hareket eden kadının arkadaşı şaşkınlıkla yatakta yatan kıza baktı .

Yarı çaplı şok yaşıyordu donuk ifadeyle öylece kala kaldı .
Anton kadına bakıp
. Gül geldiğin için sağol .

. O kız neden Amaya 'ya benziyor ?

. Amaya'da ondan . Diyen adama

. Bu nasıl olur ? Amaya ölmedi mi ?

. Ölmemiş demekleli bizde öyle sanıyorduk gece arabamıza çarpana kadar.

. Böyle bir şeyin mümkünatı yok Anton o kız Amaya olsa önceden hissederdim .

. Karşında uyuyor işte onun olduğunu hissedemiyormusun ?

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin