Andrian's POV
"Bukkkk! Bukk"
Tumbukan dan sepakan aku lepaskan bertubi tubi ke arah punching bag.Segala tekanan aku lepaskan pada alat senaman tersebut.
Lencun baju dek kerana peluh.Tindakan aku diperhatikan oleh orang orang Doktor Akira yang berpakaian serba hitam.
Tumbukan terakhir aku lepaskan beserta jeritan yang maha kuat.Bergema gudang lama ini dengan jeritan aku.
Aku menarik nafas seketika.Rasanya hampir satu jam aku mengerjakan punching bag tersebut.Pasti segala otot otot dibadan akan merasa tegang esok hari.
"Put it down!!!!"
Arah aku kepada beberapa orang lelaki berbaju hitam.Punching bag diturunkan segera.Isi di dalam punching bag bergolek keluar.Tubuh tidak bermaya pegawai penyiasat bernama Haruto Akio kelihatan lemah tidak berdaya.
Walaupun muka serta badannya berlumuran darah dan cedera agak parah, lelaki bongkak itu masih bernyawa.
Aku mencapai telefon di poket belakang.Gambar Haruto aku ambil sebagai bukti aku telah membalas dendam.Galeri gambar aku buka.Gambar isteri tercinta terpapar pada skrin.Andrian menarik rambut Haruto.Telefon didekatkan pada mata Haruto.
"Look at this beautiful woman asshole.This..is..my wife..You..messed with wrong people this time.You asked people to bully,tortured her till half dead man."
Aku melepaskan rambut Haruto semula.Tubuh Haruto kaku.Matanya kembali tertutup .Hanya dengusan nafasnya berserta desahan kesakitan kedengaran.
"I need ice!!!!Throw this thrash to that huge tank"
Arah aku lagi.Tubuh separa bogel Haruto diangkat dan dicampakkan ke dalam tangki kaca yang tinggi.Beg berisi ais dituangkan kedalam tangki kaca.Mungkin kerana kesejukan Haruto mengelupur di dalam tangki kaca.Ais yang tadi putih bersih perlahan bertukar merah darah.
Haruto mengetuk dinding tangki berkali kali.Aku pula menyeringai melihat lelaki itu seperti tersiksa dengan suhu dingin ais yang mula menenggelamkan separuh badannya.
"I'm ...ssssorrryy...I was...res..ponsible to eve...rything..has ..happened to La...Lady Va...si..le."
Tangannya masih lagi menepuk nepuk dinding tangki.Terpancar riak ketakutan diwajahnya.
"Louderrr!!!!"
Aku akan merekod setiap kata katanya.Haruto Akio bukan sahaja melakukan jenayahnya ke atas isteri aku.Ramai lagi orang yang tidak bersalah menjadi mangsanya.Kiranya aku melaksanakan hukuman atas jenayah jenayah yang lelaki itu lakukan sepanjang memegang jawatan Ketua Pencegahan Penyeludupan Dadah.Dia menggunakan orang yang tidak bersalah sebagai kambing hitam kes kes penyeludupan dadah di pintu keluar masuk udara Osaka.
I'M SOŔRY!! I WAS RESPONSIBLE TOWARDS EVERYTHING HAS HAPPENED TO LADY VASILE!!!"
Jeritan bergema di dalam tangki kaca.Saat ini paras ais menenggelami dada Haruto.Bungkusan demi bungkusan ais dituangkan hingga menutupi leher Haruto.Bibirnya sudah kelihatan biru.Haruto pegun dikedudukannya.
"You have 10 minutes until your muscle weakness sets in follow by muscle failure.These ton of ice will be your casket Haruto.Gate of hell is welcoming you.Goodbye....."
"Nooooooo!!!Nooo dont leave me in here!!!"
Aku melangkah keluar dari gudang lama yang berada ditepi laut.Jeritan dan pekikan Haruto langsung tidak memancing simpati aku.Kerja aku untuk membalas dendam terhadap Haruto selesai sudah.Mereka yang berada di dalam sel diuruskan oleh Doktor Akira.Tidak pula aku mengambil tahu dengan cara bagaimana pelaku pelaku yang berada di dalam sel diajar.Cuma Doktor Akira berjanji mereka tidak akan sempat melihat cahaya matahari pada esok hari.
YOU ARE READING
FORCED TO BE HIS ( COMPLETE )
RomansaMengisahkan tentang Seroja Dianne,seorang pakar psikiatri yang diculik secara tidak sengaja ketika dia berkunjung ke Romania seorang diri.Seroja kemudian dijual dipasaran 'darkweb'.Dia kemudian dilelong pada harga yang tinggi. Seroja dibida dan di...