,,If you really really want this,
just say my name, Say My
Name!
If you let me, i'll be yours."
Balaton csodálatos vizében pancsolok barátaim társaságában. Egész pontosan Balatonlellén. Innen két nap múlva indulunk tovább az ábrahámhegyi strandra. Csodálatosan jól éreztük magunkat, amíg egy kihívás meg nem keserítette az életem.
Balázzsal tíz teljes percet kellett töltenünk kettesben az egyik öltözőfülkében. Tudta mindenki, van köztünk valami. Tavaly óta egymás nyakára járunk, néha idegesítjük a másikat, gyerekes módon. Igazat megvallva, helyes pasiknak tartom ezt a száznyolcvanhat centiméter magas, fekete hajú, sötétbarna szemű férfit. Kedves és egy igazi bunkó keveréke, aki mindig meg tud mosolyogtatni és sírásig bántani. A tetoválása tetszik a legjobban. Jobb alkarján egy kicsi horgonyt tetováltatott múlt nyáron. Kérdezgettem róla, azonban válasz nélkül hagyott. Pedig érdekelt, miért pont horgonyt rajzoltatott.
Aztán valahogy távolodtunk, közelebb kerültünk egymáshoz, ez aztán a hullámvasút, nem igaz? Azt szeretem, amikor becézi a nevem, én pedig zavaromban kijelentem: ,,nem Beni, hanem Bendegúz!"
Értelmetlenül állok, miért élvezzük egymás vérszívásait. Megjegyezném, Balázs heteroszexuális. Mégsem úgy viselkedik a közelemben, félreérthető testbeszédeivel, szavaival összezavar. Mindenkit, aki úgy néz rám, elijeszti az erős aurájával és olyankor átkarol a vállam fölött. Persze, az én százhetvenhat centimnél könnyű megtennie. Azonban nem mehet így tovább! El is döntöttem, meg fogjuk ezt beszélni, de sosem jött el a megfelelő pillanata, mert mindig közbeszólt valaki vagy közbejött valami. Unalmas! Ezért megmakacsoltam magam és elkezdtem Rolihoz közeledni. Ő is a mi közös barátunk Lajossal, aki a legjobb barátom. Nagyon szeretem, mert mindig itt van nekem, ahogyan ő is nekem. Szinte testvérekként szeretjük egymást. Valamint a barátnőjét, Katit is nagyon szeretem. Jól kijövünk egymással.
A történet nyomon követése érdekében visszakanyarodok Rolihoz. Száznyolcvanhét centi magas, barna szemű, szőkésbarna haja van. Szemüvegét olvasáshoz használja és nagyon dögös, nem utolsó sorban be is jövök neki. Elhívott randira, de mivel nem érzem még azt a szikrát, amiről mindenki beszél, elmondtam neki hogy okos, helyes, kedves srácnak tartom, de én nem érzek iránta semmit. Győzködött, adjak ennek egy esélyt. Meg is beszéltünk egy séta randit, ahol jobban megismerkedünk, hátha fellobban az a bizonyos láng. Balukám megtudta hol s mi céllal vagyunk, véletlenszerű találkozás útján kereszteztük egymás útvonalát. Csatlakoztak a többi barátaink is. Végülis, jobb többen, mint egyedül. Farok méregetés persze folyamatában, ki mennyi időt tölt a konditeremben, mennyit készülnek az órákra és a többi bla bla. Roli nem ijedt meg a védelmezőmtől, külső szemmel egy szerelmi háromszögbe kerültem. Őszintén kínos, de izgalmas is. Azonban hiába kedvelem Balázst, Roli sokkal inkább kimondja, amit érez. Balu
lobbanékonyságában tagadhatja, tetszek neki.
Ezért a "nagy tesó megvéd" szerepet ölti magára, amitől kiborulok.
Olykor észre sem vesszük, mennyire jó hatással vagyunk egymásra. Ezekben a percekben nem lávaként törünk fel a talajból, hanem harmóniában létezünk. Kivétel azon események, melyeken kicsináljuk egymás idegrendszerét.
Üvegezés a homokban. Egy csapat részeg tinédzser, akik jó ötletnek tartják a homokban pörgetni a plasztik palackot. Meglepődtem volna, ha nem engem és Balázst pörgetik ki, az első tíz perc kalandjához. Balázs elégedett mosolyt, Roli szemforgatást csinált összenézésük pillanatában.
VOUS LISEZ
𝕊𝕖𝕩 𝕆𝕟 𝕋𝕙𝕖 𝔹𝕖𝕒𝕔𝕙 𝔹𝕃. 🔞 ✔️
Roman d'amourNincs annál kellemesebb amikor a kedvenc íród, vagy íróid munkáját olvashatod... Ráadásul nyaralás közben. Na ugye! Íme egy újabb kihívás amivel nyárra kedveskedünk nektek.