3. Bölüm #Hırsız#

132 30 9
                                    

''Arda''...

''Aylin''...

Sanki şuan şok içerisindeyim.Resmen karşımda Arda duruyordu.Galiba oda şaşırmış olacak ki bana bakıyordu.İçeriden gelen sesle kendimize gelmemiz bir oldu. Arda'nın annesi ;

''Buyrun,hoşgeldiniz, içeri geçin.'' demesiyle bizde içeri girdik.Tabii sohbet muhabbet başladı.Beyler sıkılmış olacak ki balkona çıktılar.Bizde sıkılmaya başlamıştık. Arda'nın annesi bizim sıkıldığımızı anlamış olacak ki ;

''Hadi oğlum Aylin'e evi gezdir.'' demişti. Arda da;

''Tamam anne'' diyip bana göz işareti yapmasıyla onun yanına gitmiştim.Evi gezmek bahaneydi.Odasına geçtik.Odanın rengi lacivert ama siyahı da andırıyordu.Aralarda odanın rengini açan beyaz çizgiler vardı.Eşyalara gelince kitaplık rafı.. İnanmıyorum bütün rafları dolu...

''Kitap okumayı seviyorsun anlaşılan''

''Evet, sen okumaz mısın?''

''Bende boş zamanlarımda okumayı severim, ama bu kadar kitabım yok.''

''Aslında bunlar okumadıklarım, okuduklarımı geri dönüşüme yada ihtiyaç sahiplerine veriyorum.''

''Hımm.Ne güzel!''

''İstersen sana da bir kitap verebilirim.''

''Ne yani bana ihtiyaç sahibi muamelesi mi yapıyorsun?'' demiştim.Aslında öyle olmadığını biliyordum sadece ne cevap vereceğini merak etmiştim.

''Evet aslında o anlama geliyor''dediğinde sırıtmıştı.Ama ben ondan bu cevabı beklemiyordum.Böyle dediğinde yüzüm düşmüştü.

''Yok sağol, ben ihtiyaç sahibi falan değilim , kendim alırım.'' dediğimde

''Ciddi misin?''

''Gayet ciddiyim.''dediğimde sırıtmış bana bakıyordu.

''Şaka yaptım saçmalama!''

''Hiç şakaya benzemiyor''

''Tamam özür dilerim.''

''Ben aşağı iniyorum.''

''Aşağı inip ne yapacaksın? Saçma sapan şeylerden konuşuyorlardır.''

Gerçekten de ben aşağı inip ne yapacaktım? Onların konuşmasını mı dinliyecektim? Tam kapıya doğru giderken bir el kolumda tuttu.

''Gerçekten özür dilerim''

''Tamam bu seferlik affediyorum.Ama bir daha böyle eşek şakası yaparsan- sözümü yarıda kesmişti.

''Eşek şakası mı?'' dedi gülerek

''Evet'' dedim bende gülümsemiş bulundum.

''Tamam dercesine kafasını salladı.O anda telefonuma mesaj gelmişti 

Gönderen=Arya

- Knk nabıyorsun okul kapandıktan sonra hiç görüşemedik.

Tabii ya şimdi bu kim diyeceksiniz.Arya benim sıra arkadaşım onunla çok iyi anlaşırız ama onlar Ece ile pek anlaşamazlar  çünkü tarzları aynı değil.Arya ilişki konusunda Ece kadar değildir.O sessiz sakin ama çok iyi kalbi olan bir kızdır.Bende Ece ile ikisi arasında kalıyorum işte.Ama ikisini de çok seviyorum.İkisi de bu durumdan hoşnut değil ama yapacak bir şey yok.Neyse bu kadar övgü yeter.

''Ne oldu erkek arkadaşından mı mesaj geldi, öyle baka kaldın da''

''Yok''

''Yani erkek arkadaşın yok''

- Aşklar Tesadüfle Başlar -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin