1.O adam.

26 3 40
                                    

Medya; Barlas Parlak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya; Barlas Parlak

*Başlamadan önce kalp bırakır mısınızzz? ;)

*Bu bölüm biraz uzun ;)

*İyi okumalar aşklarımmm ;)

*Yazım hatam varsa kusura bakmayın ;)

*Bol bol yorum yapar mısınız??

Sağıma soluma baktım. Kimse yoktu. Zaten sağımda solumda kimse olmamıştı. Bugünde olmaması hiçbirşey değiştirmezdi. Hiç olmasaydı da olurdu.

Şuanda 17 yaşındaki bir kızı tecavüz ederek öldüren bir adamı öldürmüştüm. Çok kolay olmuştu. Evinden kaçırmıştım. Çok fazla koruması da yoktu. Daha sonrasında kulübeye getirmiştim. Ve işi burada bitmişti.

Hâlâ aklım dayımdaydı.

Bu adamdan nefret ediyordum.

Benim katil olduğumu öğrenmişti.

Bu karmakarışık hayatın içinde bir bu eksikti.

Bunu sadece ben bilmeliydim. Ama hiçbir birşey düşündüğüm gibi gitmiyordu.

Adamı öldürdüğüm kulübeden dışarı çıktım. Eve doğru yürümeye başladım. Kafamda ki düşüncelerle...

Bir karanlığın ortasında kalmıştım. Hayat aydınlık yanını bana göstermiyordu. Belki de kaderim buydu. Ya da ufak bir oyundu.Hayır! İkiside değildi. Bu benim gerçeğimdi. Bu benim kaçamadığım gerçeğimdi.

Eve geçtiğimde arkası dönük bir şekilde dayımı gördüm. Allah belasını versin artık. Kurtulayım.
Çarpılsın kalsın yollarda.

Dayım. Hakan Göç. 38 yaşında pisliğin teki. Mesleği yok. Alkolik pislik.

Arkası bana dönüktü. Ama elinde sigara olduğunu etrafa yayılan dumandan anlayabiliyordum.

"Ne var? " dedim.

"Dayına biraz kibar olsana. " dedi. Karşısında ki koltuğa oturduğumda.

"Seni dayı olarak gördüğümü kim söyledi? " dedim tek kaşımı havaya kaldırarak.

"Beni dayı olarak görüp görmemen sikimde değil Nova! Kendine gel. Ben zaten yeğeni yoluna ölüp biten bir dayıymışım gibi davranma! Elimde olsa seni şuracıkta öldürürüm! " bağırarak söylemişti dediği herşeyi.

Ayağa kalktım. Elindeki sigarayı tek hamlede elime aldım ve omzunun üzerine bıraktım. Yanan tarafını. Acı içinde bir çığlık yayıldı etrafa.

TERS YÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin