(Batu, Elvin'in babası ile konuşması.)
Hediyemi hazırlamıştım mutlu olacağını biliyordum ama hediyeyi vermeden önce Ömer amca ile konuşmam gerekiyordu. O yüzden hediyemi arabanın arkasına koydum ve Ömer amcanın yanına gitmek için yola koyuldum.
Ömer amcanın beni anlayacağını biliyorduk fakat Elvin'i görmeme izin verir miydi biliyorduk. O sıra telefonum çalmıştı. Ekrana baktığımda bu babamdı açmak zorunda kalmasaydım hiç açmazdım ama mecburdum açtıktan sonra konuştum. "Efendim." Dedim.
"Dedenle konuş beni sizinle konuşmama rahmen mirasını alamayacağımı söyledi. O miras benim hakkım." Dedi. Hala para derdindeydi gerçekten merek ediyordur bizi bir kere düşünmüş müydü?
"Sen içeceğimin içine kafam güzel olsun diye ilaç atmasaydın dedemde seni mirastan çıkarmazdı."dedim. Sırf beni göstermek için içeceğime ilaç atmıştı o müşterileride tutmuştu sırf bana kötü davransınlarda miras sadece ona kalsın diye.
"Beni düşünmüyor olabilirsin ama Rüya'mı düşün." Dedi. Beni sinirlendirmeye çalışıyordu ve başarıyordu.
"Ben o kadının hiçbir şeyini düşünmem ikinizde umrumda değil." Dedim. Konuşmaya devam edecekken babam konuşmaya devam etti.
"Peki kardeşin? Rüya'm kardeşini taşıyor karnında ona güzel bir aile hayatı vermek istiyorum." Dedi. Annemle bana üzgün olmamız için elinden geleni yapmıştı. Daha fazla konuşmak istemiyordum telefonu yüzüne kapattım.
Gelip yüzsüz gibi olacak çocuğundan bahsediyordu. Evet o çocuğun suçu yoktu bu yüzden çocuk için dedemle konuşacaktım sadece onun parayı almasını istiyordum.
Ömer abinin çalıştığı şirkete varmak üzereydim ama tam olarak ne diyeceğimi bilmiyordum. Şirkete gelince otoparka arabamı park edip arabadan indim. Arabayı kontrol ettikten sonra asansöre doğru yürüdüm.
Ömer amcanın tam olarak nerde olduğunu bilmediğim için sekretere sordum. Odasını öğrendikten sonra odasına doğru yürümeye başladım. Odanın kapısının önündeydim iki kere tıklattım gel işaretini alınca girdim. Kafasını kaldırıp beni görünce şaşırmış gibi değildi.
"Gel Batu annen bana her şeyi anlattı. Geç karşıma otur." Dedi ve önündeki sandalyeyi gösterdi. Bende dediği gibi oturdum.
"Ben konuşmak için gelmiştim Ömer amca." Dedim."Elvin'le sevgili olmanıza hiç bir şekilde kızmadım aksine mutluyum kızımı üzmeyeceğini biliyorum. O yüzden konuşmaya geldiysen boşuna gelmişsin önünüze taş koymam sadece darıldığım kısım bana söylememeniz." Dedi. Derin nefes aldım ve konuşmaya başladım.
"Elvin beni hatırlamıyor."dedim içli bir şekilde. Ömer amca şaşırmıştı. Nasıl sevgili olduğumuzu sorguluyor gibiydi. Bende konuşmaya başladım.
"Elvin'i seviyorum onun için numaramı vermek için onun hattını aldıran bendim. Özür dilerim Ömer amca ama Elvin beni görmüyordu tanımıyordu artık onunla konuşmam gerekiyordu hala beni tanımadı." Dedim.
"Elvin seni unutmamıştır sadece annesini hatırlattığın için tanımamazlıktan gelmiştir. Batu bak anlıyorum ama birkaç yer aklımı karıştırdı bana düzgünce anlatır mısın?" Dedi.
"İrem ile telefonlarının hat takma yerini değiştirirken hattını düşürdü bir kafede beni farketsin diye yanında oluyordum hep aklımada hattı alırsam yeni hat almak zorunda kalırdı kendimi bir arkadaşıymış gibi tanıtabilirdim. Öylede oldu beni Gülizar sandı ama ben bana yazanın Elvin olduğunu bilmiyordum. Çünkü yurtdışı hattımın numarasını vermiş arkadaşım. Sonra Elvin ikide bir beni engellemeye başladı. Annemlerde hep engeli kaldırdı kaç kere dedim beni engelleme diye ama hep engelledi bende mecbur her gün yazmak zorundaydım sebebini biliyorsun zaten amca Elvin'de beni sapık sandı. Sonda annem beni Elvin engelleyince bizi sevgili sandı. Bende Elvin'in beni sapık sanmasını istemediğim için ona bir hediye aldım onu Elvin'e verir misin amca?" Dedim çekinerek.
Sonra biraz daha konuşmuştuk Ömer amca ile beni anlayışla karşılamıştı. Şimdi sıra Elvin ile konuşmakta kalmıştı. Ömer amca, Elvin ile özel olarak konuşmak istediği için bende hediyeyi ona vermek için almıştı.
*****
EvetttttGözüm yaşardı ne ara 27 bölüm oldu🥹🫠
BU ARADA KISA SÜREDE FİNAL YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM VE VE VE KAN GAZI KİTABIMDA BURDAKİ TÜM KARAKTERKER OLACAKTIR ÇOK GÜZEL BİR FİKİR GELDİ AKLIMAFinalede çok az kaldı bebeklerime veda edeceğiz ve Kan Gazından devam edeceğizzz🫶🏻
HADİ ÖBÜR BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZZZ BIYYYYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Numara|Yarı Texting
Novela JuvenilCinayet aşkı: Lan şunu olmayan beynine sok Cinayet aşkı:BEN GÜLİ DEĞİLİM Cinayet aşkı:Değilim DE-Ğİ-LİM Ben:bak bak şuna 🫵🏻 Ben:👈🏻 şuraya bak Ben:👉🏻 buraya bak Ben: 👆🏻yukarı bak Ben:👇🏻aşağı bak Ben:🖕🏻bu parmak senin götüne girsin *...