୨୧

335 23 170
                                    

Yazim yanlisi varsa kusura bakmayin lutfen iyi okumalar balli coreklerim 😽

____________________୨୧

Bu gün şirkette işler çok yoğundu, resmen başımı kaşıyacak vaktim yoktu. Bu yüzden çoban yıldızıma kookie'me eve geç geleceğimi söyleyememiştim.

İşleri zar zor bitirdikten sonra şoförümün sürdüğü arabayla evime dönüyordum. Sessizce akıp giden yolu izlerken tek düşündüğüm şey sevgili eşim Jungkook'tu. Benim için çok endişelenmesinden ve ağlamasıdan korkuyordum.

Sonunda eve vardığınızda şoförün açtığı kapıyla hızlıca arabadan inip eve doğru adımlamaya başladım. Geç saatlerde evde hizmetli olmadığı için kapıyı cebimdeki anahtar yardımıyla açtım. Eve girdiğimde kısık kısık gelen ince inleme tarzı sesler dışında bir şey yoktu.

Gelen seslerle çoban yıldızıma bir şey olduğunu düşünüp hızlıca kapıyı kapattım ve sesin geldiği yere yani odamıza doğru ilerledim.Ben yaklaştıkça artan sesler ile daha da endişelenerek kapıya vardığım gibi kapıyı açarak içeriye daldım.

O an herşeyi görmeyi beklerdim, herşeyi ama yatağımızda yüzünü yastığa gömmüş, kalçasını havaya dikmiş bir şekilde adımı ince sesiyle inleyerek kendini parmaklayan bir Jungkook'u asla beklememiştim.

Sonunda şoktan çıkıp onu izlemeye son vererek kasıklarımdaki sızıyı görmezden gelerek eşime doğru adımladım. Beni fark eden Jungkook kafasını yastıktan kaldırıp bana yalvaran gözlerle bakıp olabilir gibi daha çok inlemeye başlamıştı.

Bana yalvaran gözlerle bakmasıyla sabrımın son damlası da taşmış ve resmen Jungkook'un üstüne atlamıştım. Hala domalmış bir şekilde beni bekleyen Jungkook'un üstüne arkadan sarılmış ve sertliğimi kalça arasında hissetmesine sebep olmuştum.

"Bebeğim ben yok iken azdın mı?"

"Taehyu-ahh evet hyung"

Dediği şeyle daha fazla konuşmadan kendimi ona bastırmaya ve boynunu emmeye başlamıştım. Kendimi küçük deliğine doğru bastırdıkça inliyor, saçlarımı kavrayıp çekiştiriyordu. Bu kadar sürtünmenin yeterli olduğunu düşünüp geri çekilip gömleğimin düğmelerini açmaya başladım. Ben gömleğimi açmakla uğraşırken o giydiği sikik mini eteğiyle kalçasını iki yana sallayıp kafasını bana çevirip ağlıyordu.

Onun bu halini görünce tek tek düğmeleri açmaya son verip gömleği iki yana çekerek tek seferde bütün düğmeleri kopararak gömleği üstümden çıkardım. Pantolonumu da yine aceleyle çıkararak sonunda çıplak kalmıştım.

Açıkçası güzel sevgilimin minik eteğini çıkarmaya niyetli değildim. Bu yüzden eteğini sıyırarak parmaklarımı ıslak deliğinde gezdirmeye başladım. İnleyerek kendini parmaklarıma itmeye çalışıyor başaramayınca mızmızlanarak ağlıyordu. Sonunda ona istediğini vererek iki parmağımı birden içine sokup beklemeden hareket etmeye başladım.

Her hareketimde inliyor, çığlık atıp daha hızlı olmamı söylüyordu. Biraz önce soktuğum üçüncü parmağımı da çıkararak deliğinin nasıl kasılıp gevşediğini izledim.

Ardından yatağın yan tarafına uzanarak belinden tuttuğum gibi yüzüme oturmasını sağladım. Ben onun ıslanmış deliğini dilimle yiyip bitirirken o da penisimi ağzına alarak yalamaya başladı. Onunla bu kadar ilgilenmenin yeterli olduğunu düşünüp ben yok iken kendini parmaklamanın cezasını verme vaktinin geldiğine karar verdim.

Onu yüzümden kaldırıp yatağa sırt üstü yatırıp yataktan kalkarak dolaba doğru ilerledim. Bunu yaptığıma şaşırıp beni koca gözleriyle izlerken ben dolaptan ihtiyacım olan eşyaları almış ona doğru gidiyordum.

O hala beni izlerken elimdekileri yatağa bırakıp ne olduğunu görmesine izin verdim. Evet elimdekiler; dildo, kırbaç, ip ve penis yüzüğüydü. Olabilirmiş gibi iri gozleri şaşkınlıkla daha da irileşirken elimd ipleri alıp onu yatak başlığına bağladım ardından çekmecedeki kayganlaştırıcıyı alarak elime bir miktar döküp bebeğimin penisine yaymaya başladım,

Bu hareketimle inlerken anında kendini kaptırmış şaşkınlığını bir kenara bırakmıştı. Ardından elime penis yüzüğünü alıp yavaşça penisine geçirdim. Elimdeki kayganlaştırıcıyı bir de diğer elimdeki dildoya sürerek beklemediği bir anda deliğinden içeri gönderdim. Penis yüzüğü ve dildonun titreşimini açıp geri çekilerek inleyen bedene baktım.

Bir süre sadece onun kıvranışlarını izledim. Elime yatakta ki kırbaçı alıp kalçasına orta hızda vurarak "Birdaha benden izinsiz kendine dokunacak mısın bebeğim?"

"Ama efendi-ahh acıyor!"

"Acıdan zevk aldığını biliyorum bebeğim ama soruma cevap vermen lazım değil mi?"

"Hayır efendim, birdaha siz yok iken kendime dokunmayacağım ahh!"

"Aferin benim akıllı bebeğime şimdi ödülü hak ettin'

Kırbaçı bir kenara bırakarak deliğinde ki dildonun titreşimini durdurup ellerini çözmüştüm. Hemen kollarını açarak kucağıma gelmeye çalışmasına gülüp kucağıma alarak penisime oturtmaya başladım. İnleyerek aniden hepsini içine alarak oturduğunda ikimizde yüksek sesle inlemiştik.

Alışmasını bekledikten sonra kucağımda hareket ettirmeye başladım. O bir tavşan gibi kucağımda zıplıyor ben ise belinden ona destek oluyordum.

Gelmeye yakın olduğumu fark ettiğimde bebeğimin penisindeki yüzüğü çıkararak kenara atıp altıma alarak içindeki hareketime devam ettim.

Boşalacağını belirtircesine inlemeleri yükselirken ben onun içine o ise karnıma doğru gelmeye başladı.

Yan tarafa yatarak bebeğimi de kucağıma çekip soluklanmasına izin verdim.

"Tete..."

"Bebeğim ben yok iken ne oldu da böyle azdın ki?"

"Şey... ben biraz bizi düşünmüş olabilirim" diyip utanarak boynuma sokuldu. Onun bu tatlı haline karşı kıkırdayıp onu kucağıma alarak banyoya doğru ilerledim. İşte benim çoban yıldızım her günün sonunda
beni hem şaşırtmayı hemde güldürmeyi böyle başarıyordu.

_________________________୨୧

SONUNDA BİTTİ🤭
Uzun suredir bu fici yazmaya calisiyordum ama ilham bir turlu gelmiyordu. Bu gun bir anda asiri yazma istegi olustu e tabi bende bunu kacirmadim ehehe😸
Neysee sizleri cok seviyorum balli coreklerim eger yazarsam bir sonraki fice gorusme dilegiyle mutlu kalinn🤧😣😽🧚🏻‍♀️

Cheeky baby 	Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin