☆ O' Duyuru

21 3 1
                                    

☆☆☆

Uzun zamandır bölüm atmadığımın farkındayım ve hepinizden özür diliyorum. Bu hikayeye büyük bir hevesle başlayıp bir günde birkaç bölüm yazmıştım ama bir süreden sonra tıkandım. Fikirlerin olmadığından değil, tüm fikirlerimi nasıl toparlayıp mantıklı şekilde yazacağımı bilmediğimden. Kitabın tüm bölümlerini güncelledim ve düzenledim. Sanırım biraz mükemmeliyetcilik sendromum var.

Araya bir sürü özel işler, sıkıntılar, etkinlikler girdi. Şuan daha bugün yeni düzgün şekilde başına oturup kafamdaki fikirleri toparlama fırsatı buldum. Ve evet belki bazılarınızın hoşuna gitmeyecek ama yeni düzenlemeler ve güncellemeler olacak.

- Kitabım artık bir fanfic olmayacak, yeni isimler, yerler ve karakter geçmişleri olacak. Ne kadar Clint ve Natasha'yı çok sevsem de artık onları hikayeden çıkarıp yerine çoğu özellikleri benzer ama adı farklı olan karakterler koyacağım. Zaten MCU'daki hiçbir zaman çizgisini takip etmiyorum ve benim senaryom tamamen farklı bir senaryo. Fark ettim ki ben yazmamı gerçekten geliştirmek istiyorum ve bunu Imagine kitabımda biraz ilerlettigimi düşünüyorum. Artık tamamen benim karakterlerimden oluşan, bana tam olarak ait bir kitap yazmak istiyorum ve bu da ilk kitabım olacak. Evet biliyorum ilk kitabım mükemmel olmayacak ama elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum. Açıkçası oy, yorum veya okunma sayısı benim için pek bir önemli değil çünkü yazdığım şeyin beni gerçekten geliştirmesini istiyorum.

Sizin kafanızın karışmaması için karakterlerin eski ve yeni adlarını ilk bölümde tekrar yorumlara yazacağım. Hepinize tekrardan teşekkür ediyorum, eğer başka bir yenilik olursa tekrardan haber veririm. Görüşmek üzere <3.

☆☆☆

AfriShade // Natasha Romanoff & Clint Barton   [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin