▒▒▒▒▒▒▒▒ [☄︎] ▒▒▒▒▒▒▒▒
𖤐 CHAPTER THREE 𖤐
▒▒▒▒▒▒▒▒ [☄︎] ▒▒▒▒▒▒▒▒
Düşüncelerimin içine düşmüşken Ranpo'nun karşıdan bize doğru yürüdüğünü fark ettim.
Bize doğru yaklaştı. Çeşitli atıştırmalıklar taşıyordu.
Tam önümüze gelince durdu ve birden elindeki atıştırmalıkları oturduğumuz bankta Chuuya ile benim aramda bariyer oluşturacak şekilde bıraktı.
"Siz ikiniz ne yapıyorsunuz?"
Yanıma bıraktığı atıştırmalıklara baktım. "Bütün kantini yine satın almışsın Edogawa." İç çektim. "Konuşuyorduk."
Ranpo kıkırdadı ve atıştırmalıkları kucağına alıp Chuuya'nın yanına oturdu. Sonra da bir tanesini açıp yemeye başladı.
"Anladım." Ağzı kırıntı ile doldu. "Ne konuşuyordunuz?"
"Hiç." dedim ve Chuuya'ya baktım.
Chuuya alaycı bir ifade ile sırıttı ve gözlerini devirdi. "Dazai'nin dedikodusunu yaptık demiyorsun da."
Kaşlarımı hafifçe kaldırdım. "Dedikodu değildi."
Birkaç saniye daha oturduktan sonra yerimden kalktım ve yanlarından ayrılmak için bir adım attım.
Chuuya gitmek üzere olduğumu fark etti ve yanında duran kitabı alıp bana fırlattı. "Hey, Aiki! Şunu sınıfa bıraksana!"
Arkama dönüp kitabı havada yakaladım ve başımı salladım. Sonra da yürümeye devam ettim.
Chuuya ve Ranpo, Aiki ayrıldıktan sonra arkasından onun gidişini izlediler.
Ranpo, Chuuya'ya yaklaştı ve ağız ucuyla onun kulağına fısıldadı.
"Dazai'ye aşık mı?"
"..."
Onları duyabiliyordum ancak hiçbir tepki vermedim. Okulun kapısına ilerledim.
Ranpo arkasına yaslandı ve sırıttı. "Kesinlikle Dazai'ye aşık."
Chuuya, Ranpo'ya döndü ve kollarını göğsünde kavuşturdu. "Öyle mi dersin?"
Ranpo kendinden emin bir sırıtışla Chuuya'ya baktıktan sonra atıştırmalığın son kırıntılarını kafasına dikti.
"Öyle derim."
》* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ • 。* 。° 。* 。 • ˚《
Oy ve yorum atın bebekler <3
Sonraki bölümde görüşürüz!
~ 𝓜𝓸𝓴𝓴𝓮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're Just Friends ୨୧│𝐁𝐬𝐝 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫│
Fanfic𝐁𝐮𝐧𝐠𝐨𝐮 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐃𝐨𝐠𝐬 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 . . . 🕊 - Bsd x Reader 🕊 - High School AU 🕊 - Küfür / Argo / Uygunsuz içerik 🕊 - Angst değildir. 🕊 - Tamamiyle bana aittir. Başlama Tarihi: 3 Temmuz Çarşamba - 2024 Bitiş...