İlk öncelikle bu yazı benim rüyam, rüyamda olan bir olay ve beni aşırı düşündürüp korkuttu, bu rüyayı Taekook'a uyarlayarak yazacağım.
Beğenilirse devamı gelebilir, şimdilik hatırladıklarım ve eklediklerim olacak. İyi okumalar yazın yanlışı varsa özür dilerim.
.
.
.
.༒
"Durun! Yapmayın! Onları bırakamam! Lütfen!"
İki iri adamın kolları arasında çırpınarak ağlıyordu genç adam.
"Lütfen! Onları bırakamam! Söz verdim! Onlar çok değerli! Lütfen!"
"Abi! Bizi de al!"
Ne kadar bağırsalar, ağlasalar da, nafile, kimse dinlemiyordu.
"Hayır! Onlara n'olucak? N'apıcaksınız onlara! Bırakamam onları!"
Arabaya bindirilmiş ve kapısı kapanmıştı.
"Kes sesini biraz velet!"
Yüksek bağırışla kafasını eğerek ağlamaya devam eden Jeon Jungkook, nereye gittiğini bilmiyordu, tek bildiği o iki kızın ablası tarafından ona emanet edildiği ve onlara göz kulak olması gerektiğiydi.
"Gerçekten onlara ihtiyacım var, nereye gidiyoruz? Onları da alalım, hiç ses yapmazlar, yemin eder-"
"Biraz daha susmazsan ne sen ne de o iki küçük velet ses çıkarabilecek!"
Söylenilen söz ile susarak başını eğmişti.
Adam diğerine kaş göz yaparak Jungkook'un ağzına bez tutarak bayılmasına neden olmuştu.
༒
"Günaydın bay Jeon"
"Ne? Neredeyim ben?"
Başında ki sızı ile konuşması yarıda bırakıldı.
"Acele etmeyin bay Jeon, ufak bir trafik kazası atlattınız, başınıza ciddi bir şey olmasa da hafıza kaybı gerçekleşti, ben sizi yalnız bırakayım, eşiniz bay Jeon"
Eş mi? Jungkook evlenmiş miydi?
"Ah Jungkook, özür dilerim benim yüzümden oldu, tutamadım direksiyonu"
Jungkook hiçbir şey anlamıyordu, ne eşi? Aslında Jungkook kim olduğundan bile emin değildi.
"Sen kimsin?"
"Eşin, Jaekwoon, 3 yıl önce evlendik, yani öyleymiş aynı hafıza kaybı bende de oldu kafamızı fena çarpmışız"
"Tamam-"
Yine aynı sızıyla susarak başını tutmuştu.
"Zorlama istersen, dinlemelisin, ben 4 gün önce uyandım, daha yeni yeni sızılar yok oldu"
"Tamam"
"Ve Jungkook, sana da bir anda ben eşinim dedim, inan benim için de zor, bende seni hatırlayamıyorum, ama evlilik cüzdanları, fotoğraflar, polis ekibi yardımcı oldu, şuanlık bana adımla seslen, bende aynı şekilde yapacağım. En azından alışana kadar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Terrible Dream | Taekook
Mystery / ThrillerTrafik kazası olduğunu söyleyen bir kaç adam. Semetae! Ukekook!