~ruh~

104 10 215
                                    


BEN GELDİMMMM

bu bölüm biraz saçma birşey olur bıyık ihtimal ne yazıcam bilmiyorum (sırf takipçim beni yemesin diye yazıyorum 😞)

NEYSE HADİ BÖLÜME LETS GOOOO

............................................................................

~lucifer~

Sabah uyandığımda alastor hayla uyuyordu çenemi göğüsüne koyarak bir süre ona baktım. Uyurken bile sırıtıyordu. Uyurken bile gizemli ve ürkünç duruyordu. Gözünün üzerine gelen saçlarını kenara atarak yüzünü iyice açığa çıkartmıştım. Gece uyurken beni üstüne çekmiş belime sıkıca sarılmıştı. Dün mal gibi uyuya kalmıştım belkide hayatımın fırsatını kaçırmıştım. Aptal Lucifer...

Boynundaki yara izinin neden olduğunu çok merak ediyordum uyanınca sormayı kafamın bir kanarına not almıştım. Bir kaç dakika onu izlemiştim gözlerim dudaklarına takılı kalınca tekrar öpmek istemiştim. O sürekli beni öpüyordu bende onu öpsem birşey demezdi. Ellerimi ve dizlerimi alastorun iki yanına koyarak yüzüne eğildim.

"Duygularımı altüst ettin piç"

Dudaklarımı dudaklarına değdirerek öylece bekledim bir kaç saniye sonra doğrulacakken alastor belimdeki ellerini sıkılaştırıp tutmuştu beni.

"Alas sen uyumuyormuydun"

"Sen öptün uyandım kısa kral"

Sırıtarak alttan uykulu gözlerle bana bakan alastora kilitlenmiştim.

"Lucifer sana açıklamam gereken birşey var"

Sözleriyle merakla ona baktım.

"Dinliyorum"

"Ben ben ee aslında-"

Kapının çalınmasıyla ikimizde aniden kapıya baktık.

"Kimsin?"

Alastor içimi okuyarak söylemişti adeta"

"Benim husk ee efendim sanırım gelsen çok iyi olur tek başına"

İkimizde tek başına gelimesi üzerine birbirimize bakmıştık. Alastora noldu bakışları atarken o bana bilmiyorum bakışı atmıştı. Beni belimden destek alarak üzerinden kaldırarak yatağa geri yatırmıştı. Saçlarımı geri iterek alnımı öpmüştü.

"Sen burda kal ördeğim hemen gelicem yanına"

Kafamı sallamakla yetinmiştim alastor odadan çıkınca biraz ilerlemesini bekleyerek odadan sesizce çıktım merdivenlerin başına çökerek gizlice izlemeye başladım alastor kapının önünde birine baka kalmıştı ama kapı tersimde kaldığı için kimin geldiğini göremiyordum.

~alastor~

Merakla aşağıya inerek salona baktım ama kimse yoktu.

"Efendim kapıda"

Kaşlarımı çatarak kapıya ilerledim açık olan kapının önünde bana sırıtan kişiyi görünce adeta başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü. Korkuyla kulaklarım ister istemez geri yatmıştı.lilith.... Sikir siktir siktir siktir SİKTİRRR!!!

Şokumu daha atlatamadan lilith bana bir adım atarak hotele girmişti hızla geriye adım atarak ondan uzaklaşmıştım.

"Aa küçük geyiğim neden benden kaçıyor bakalım"

"Lilith..."

Lilith içeriye tamamen girerek olduğu yere hoteli incelemeye başlamıştı.

"Hmm çok güzel yapmışsın afferin sana"

This is my game (appleradio) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin