Bölüm 50 : Yarına sağ çıkmanın garantisi yok.
☆☆☆☆
Ertesi gün/
Gölge Ahter Barut.Dün 27 oldum, bugün şansıma izinliyim. Yeni randevu alan yok, alanlarda iptal etmiş. Evdeyim, şimdiyse aileyle bahçede kahvaltı ediyoruz. Ailem sohbet ederek keyifle kahvaltı ediyor, mutlular. Benimse aklım dünde, sahi ben ne ara 27 oldum? Zaman nasıl bu kadar hızlı geçti de acılarım mazide kaldı?
Polatlı hanesi bana şans getirdi, öz ailem ortaya çıktı ve onlarla çok mutluyum. Seyran Türkeş ile tanıştım, masumiyetiyle kalbime düştü. Zihnimi kendiyle meşgul ediyor, yarı yarıya onu düşünüyorum. Biraz falza saf, anlama sorunu var, kolay kandırılıyor gibime geldi. Kısa sürede onu çözdüm. Ilgi isteyen, zarar görmüş zavallı bi kız çocuğundan ibaretti. Ek olarak nişanlısı tarafından adice aldatılmıştı, aşktan yana canı yanmıştı. Önyargılıydı ve çokta korkuyordu. Ben bunları kısa sürede çözdüm, hissediyorum o bana devamlı seans için gelecek. Daha çok dert yanıp konuşmak isteyecek biliyorum. Her insan gibi o da dertlerinden kaçmak istiyor, eh bunun içinde anlatması lazım.
Dün Korkut iti de vardı, beni tehdit etti ve yüzsüz gibi benim yaş günüme geldi. O giderken hediyesini geri verdim, kimisi ne olduğunu sorgularken kimisi de ne olduğunu anlamıştı. Beni tehdit eden birisinin hediyesini alacak kadar salak değilim. Bu yüzden bakma zahmetine bile girmeden geri verdim ve birdaha karşıma çıkmaması gerektiğini söyledim. O benim abim yada sevdiğim birisi değil sadece dış kapının dış mandalı!
Bana istediği kadar hakaret edip tehditler savuramaz, öyle devamlı şans vereceğim değerde de değil. Eğer bir insan gözümden düşürse düştüğü yerde çürüsede bakmam, umrumda olmaz.
Ilyas B : Hayırdır doğum günü çocuğu, neyin var?
Diyen dayımla ilgi beni buldu. Sanki normalde ilgisizler gibi bana soru yöneltilince yada adım geçince dikkatlerini çekiyorum. Birde hakkımda atıp tutan olunca kızıyorlar, üzülmemi istemiyorlar.
Bu arada Lodos abim idölüm oldu çünkü o diğer abilerim aksine koruyucu bir babayı andırıyor. Beni koruyor, benim için Korkut ile kavga ediyor. Uyuyamasam beni uyutuyor hatta ben uyuyana kadar bekliyor. Her şeye rağmen beni yanında tutmak istiyor ve ben gece onunla uyudum. Kabus görmedim, iyiyim.
Lodos : Tatlı tatlı bakman hoşuma gidiyor canım ama dayımız birşey dedi, dikkatini ona ver.
Dedi gülümsemeyle göz kırparak, Ilyas dayımsa diğerleri gibi tebessüm ederken yeniden lafa girdi.
Ilyas B : Ne düşünüyorsun kara kara? Bizim bilmediğimiz sorunların mı var?
Gölge : Birşeyim yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin Yankısı!
Fiksi Remaja"Gölgelerin rengi olmaz" dedi çocuk, derdi vardı bu sesinden bile belliydi. Yırpandığı gözlerinden bile belliydi. Sırf annesi onu sevmiyor diye ölmek istiyordu, yaşamaktan nefret ediyordu....