Ben geldim ehehehehe
Heycanlı bir yerde bıraktığım için bunuda hızlıca yazıp atmak istedim
Hadi bölüme geçelim LETSSS GOOO
............................................................................
"Majesteleri o... O çok zor nefes alıyor"
Sözleri üzerine sinirlenerek onu itmiştim.
"UZAK DUR ONDAN ONU KÖTÜ YAPTIN O İYİYDİ GİT BURDAN!!"
~charlie~
Babam vaggie'yi itince hızla yanına giderek onu yerden kaldırmıştım. Babam hiç iyi görünmüyordu aklını kaçırmış gibiydi. Kanatları ile alastoru tekrar sarınca birşey yapmam gerektiğini fark etmiştim. Vaggie'yi bırakarak yavaşça babama doğru adımladım.
"Baba onun tedavi edilmesi gerek hadi bize ver onu sana söz veriyorum onu iyileştireceğim"
Babam öfkeyle başını kaldırıp bana bakmıştı.
"Gidin burdan gidin bırakın bizi o yaşayacak"
"BABA ONU BİZE VERMEZSEN ÖLÜCEK"
sesimi yükselterek gerçekleri yüzüne vurunca kafasını sağa sola sallamaya başlamıştı.
"Baba alastor bizimde arkadaşımız hadi ver onu bana söz veriyorum onu iyileştirip geri getireceğim baba herşey için çok geç olmadan ver onu bana lütfen"
"Hayır hayır hayır annen öldü o öldü ben yaptım ben yaptım ama alastor ölmeyecek oda gitmeyecek"
Yanına yaklaşmaya çalışınca bana saldırmaya çalışmıştı bu bile kendinde olmadığını kanıtlıyordu. Yerimden doğrularak vaggie ve angelin yanına gittim.
"Sakinleştirici vurmamız gerek onu bize vermeyecek yoksa alasor ölecek vagge"
"Hemen getiriyorum ama nasıl yapıcaz hepimizden daha güçlü"
"Bana getirin anlatacağım"
Vaggie sakinleştirici almaya gidince Angel'a dönmüştüm.
"Biz önde onu oyalarken vaggie arkadan iğneyi vuracak"
Vaggie gelince planı ortaya koymuştuk. Babamın önüne geçerek onu oyalamaya başlamıştık vaggie ise arkadan sesizce yaklaşıyordu.
"Baba hadi kalk onu odasına götür"
"Hayır hayır biz burda kalacağız"
Vaggie iyice yaklaşınca babamın kuyruğunu fark etmemiş ve basmıştı. Babam hissettiği acıyla sinirle arkasını dönmüş ve vaggie'yi görmüştü sinirle kuyruğunu vaggiye vurarak onu savurmuştu.
"UZAK DURUN!!"
"ANGEL ŞİMDİ"
hızla şeytan formuma geçerek babamı tutmaya çalışmıştık babamın gözü öfkeden iyice dönmüştü bize saldırmaya çalışıyordu biz babamı zorla tutarken vaggie yerden kalkarak hızla iğneyi koluna saplamıştı. Babam hissettiği acıyla hepimizi köşeye savurmuştu.
Debelenmeden dolayı alastordan uzaklaşmıştı ister istemez. Hızla yanına gitmeye çalışmıştı. Yanına varınca onu tekrar kucağına almıştı. İlaç etkisini gösterdiği için baya sakinleşmişti. Angel karşısına geçerek dört koluyla birlikte alastoru babamın kucağından almıştı. Babam elini angela uzatmaya çalışmıştı.
"Yapma alma onu benden"
İlaç iyice etki edince olduğu yerde yığılıp kalmıştı. Angel alastoru odasına taşıdıktan sonra babamıda odasına taşımıştı. Hızla bir doktor çağırmış ve alastorun yanına çıkmıştım. Vaggie de ordaydı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my game (appleradio)
Fantasycehennemin korkulan radyo iblis'nin geri dönüşü sıradan değildi elde etmesi gereken birşey vardı, geri alması gereken birşey. planını kusursuz yapmıştı ama aşkı içine katmamıştı...