Arkadaşlar bu yazdığım ilk kitap olduğu için bazı hatalarım olabilir. Şimdiden o hatalar için hepinizden Özür dilerim...
"MUTLULUĞU ARAMAK VE BULMAK İÇİN TEK ÇARENİN HAYALLER OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRÜZ. BU BİZİM YAPTIĞIMIZ BAŞLICA HATALARDAN BİRİDİR. EVET HAYAL KURMAK BİZİ MUTLU EDER AMA EKSİK DÜŞÜNÜYORUZ. MUTLU OLMAK İÇİN SADECE HAYAL KURMAK YETMEZ VE BU HAYALLERİ HAYATA GEÇİRMEKTİR ASLINDA İNSANI MUTLU EDEN. BAZEN MUTLULUĞU FARKLI YERLERDE FARKLI KİŞİLERDE ARIYORUZ. MESELA KIZLAR MUTLULUĞU AŞKTA ARARLAR. SEVERLER AŞKIN İLK GÜNLERİ MUTLU GEÇER AMA SONRALARI... HEP HÜSRAN, KIRILAN KALP VE SON BULAN O MUTLU GÜNLER. KIZLARIN HAYATLARI BAZEN ERKEKLER YÜZÜNDEN BAZEN DE SAÇMA VE GEREKSİZ BİR SEBEPTEN DOLAYI MAHVOLUYOR. "
İlk aşkımı çocukken sokakta oynarken bulmuştum. Bizim evin arka tarafında kocaman bahçesi olan bir bina vardı. O binanın bahçesinde oynuyorduk. Ben arkadaşlarımla saklambaç oynuyordum. Saklandığım yerden bir çocuk geçiyordu. Göz ucuyla takip ettim nereye gittiğini. Evet... Bahçesinde oynadığımız binanın içine girdi. Ve aradan 5 dakika bile geçmeden binadan çıkıp yanımıza geldi. Biz tanışmamıştık. Ve yanıma gelip gülümsedi. Sonra da tanıştık. "Merhaba ben Tunç. Senin adın ne? " diye sordu yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Ben de yeni arkadAŞKımın sorusunu cevapsız bırakmadım. Ben de gülümsedim ve elimi uzattım. "Merhaba ben de Ecemsu"dedim yüzümdeki gülümsemeyi kaybetmeden. Daha fazla konuşmak istiyordum onunla. Bunu hissetmiş olmalı. Ve sonra "Memnun oldum biraz gezmeye ne dersin? " dedi. O tatlılığa hayır demek mümkün değildi. "Tamam olur gezelim."dedim. Ve daha sonra bahçeden çıkıp gittik. Bana hergün gezmek istediğini söyledi. Evden uzaklaşmamak şartıyla gezebileceğimizi söyledim. Hemen kabul etti. Ve artık sürekli geziyorduk. Her geçen gün daha bir samimiyet içindeydik. Yarını sabırsızlıkla bekliyordum..