20

106 15 7
                                    


Megumi odasına geldiği gibi Sasuke'nin ona verdiği kitaba başlamıştı. Sırtını yatağının başlığına dayamış, kitabı da dizlerine koyarak ilk sayfasını aralamıştı.

Gölgelerin büyülü dünyasını keşfetmek ve onları kontrol etmek, insan yaratma gücünün sırlarını aralamak için adım adım bir rehber sunuyoruz. Gölgeler, ışığın dansıyla şekillenir ve her biri kendi benzersiz karakteristiğine sahiptir. İlk adımınız, gölgelerin doğasını anlamak ve onlarla olan bağınızı güçlendirmektir.

"Gölge yaratma sanatı, özgür düşüncenin ve derin sezgilerin birleşimidir. Bu güç, ışığın gizemli yollarından ileri gelir ve insanın içindeki yansımaları yaratma yeteneğini ortaya çıkarır."

Gölgelerin hareketlerini izlemek ve onları yönlendirmek, gözlem ve sabır gerektirir. İlk denemelerde başarısızlık normaldir; ancak zamanla, gölgelerle olan ilişkiniz güçlenir ve bu güç size daha fazla kontrol imkanı sağlar.

"Her bir gölgenin arkasında bir hikaye yatar. Onları anlamak ve yönlendirmek, yaratma sürecinin temel taşlarıdır. Sabır ve özenle işlediğinizde, gölgeler sizin elinizde yeni bir yaşam yaratabilir."

Gölgelerin insan formunu alması, iç dünyanızın derinliklerine inmek ve oradan yeni bir varlık çıkarmaktır. Bu süreçte, hayal gücünüz ve yaratıcılığınız sınırsızdır. Gölgelerin şekillenmesi, sizin zihninizdeki düşüncelerin somutlaşmasıdır.

"İnsan yaratma süreci, gölgelerinizi şekillendirdiğiniz anların bir dönüşümüdür. Her bir dokunuş, yeni bir karakterin doğuşunu müjdelemektedir. Bu süreçte, her ayrıntı önemlidir ve her hareketinizin bir sonucu vardır."

Gölgeleri kullanarak insan yaratmak, bir sanat eserini oluşturmak gibidir. Her detayın özenle düşünüldüğü, her hatanın dikkatle düzeltildiği bir süreçtir. Gölgelerin taşıdığı potansiyel, sadece fiziksel değil, aynı zamanda duygusal derinliklerde de incelenmelidir.

"Gölgelerin insan yaratma gücü, yaratıcılığınızın ve emeğinizin bir yansımasıdır. Onları hayat vermek, sizin insan anlayışınızı ve duygusal zenginliğinizi ortaya koyar. Bu süreç, bir sanatçının tuvaline eserini yansıtması gibidir."

Gölgelerle çalışmak, sadece teknik bir bilgi değil, aynı zamanda ruhsal bir deneyimdir. Onların karanlık ve ışık arasındaki dansını gözlemlemek ve bu dansı kendi yaratıcı yolculuğunuzda kullanmak, size derin bir anlayış sunar.

"Her gölge, kendine özgü bir ruha ve karaktere sahiptir. Onları yönlendirmek, ruhlarını anlamak ve onlarla birlikte yol almak demektir. Bu süreç, yaratıcı bir yolculuktur ve ruhsal bir deneyimdir."

Gölgelerin ve insan yaratmanın sırları, sadece bu rehberde değil, aynı zamanda sizin iç dünyanızın keşfine de açılan bir kapıdır. Onları anlamak ve onlarla birlikte çalışmak, size yeni bir bakış açısı sunar ve yaratıcılığınızın sınırlarını genişletir.

"Gölgeler, insanın içindeki yansımalardır ve onları kontrol etmek, aslında kendi iç dünyanızla barış içinde olmanızı sağlar. Bu güç, sadece dış dünyaya şekil vermekle kalmaz, aynı zamanda kendi içsel yolculuğunuzda da size rehberlik eder."

Gölge yaratma sanatı, sonsuz bir keşif ve öğrenme yolculuğudur. Her yeni deneyim, sizin gölgelerle olan bağınızı derinleştirir ve yaratıcı potansiyelinizi daha da ileriye taşır.

"Ve sonunda, gölgelerin sırrını çözmek, sadece insan yaratma yeteneğinizin bir ifadesi olmakla kalmaz, aynı zamanda kendi içsel yolculuğunuzun da bir parçası haline gelir. Bu sanat, sizi ve dünyayı yeniden şekillendirecek bir güce dönüşür."

"Yani... Gölgelerimle bir insan yaratabilir miyim?" Megumi kendi kendine söylendi. Kaldığı sayfanın kenarını kıvırarak ayağa kalktı ve hazırlanmak istercesine kollarını ve bacaklarını salladı.

Gözlerini kapatıp ellerini birleştirdi ve zihninin derinliklerine giderek gölgelerini buldu. Şimdi odadaki, hatta evdeki tüm gölgeleri hissedebiliyor, onların gözünden görebiliyordu. Ama o zihnini başka bir şeye yönlendirdi: kendi gölgesine.

Gölgesi zihninde büyüdü, büyüdü ve büyüdü. Megumi ile aynı boya geldi. Gölgeden kolları ve bacakları oluştu. Sonra yavaşça teni değişti. Saçları oluştu. Üstünde kıyafetler belirdi. Yüzü daha somutlaştı.

Megumi gözlerini araladığında karşısında kendisini buldu.

Gölgenin çevresinde dönerek iyice inceledi. Koluna ve yüzüne dokundu. Hayır, kesinlikle dokunabiliyordu. Kendisinin somut bir kopyasını yaratmıştı!

Elini gölge klonunun göğsüne yerleştirdiğinde ellerinin altında bir kalp atışı hissetti ve göğsün nefes alıp verirken yavaşça inip kalktığını hissetti. Yeşil gözler titreyerek kıpırdandı ve Megumi kendisi ile göz göze geldi.

Megumi karşısındaki klonun sadece yansımadan ibaret olduğunu biliyordu. Yaşamıyordu. Sadece... Vardı.

Kolunu kaldırdığını düşündü ve klon kolunu kaldırdı. Zihnindeki klonla bağlantısına odaklandığında ise odayı ve kendisini klonun gözünden gördü.

Bu ani farkındalık Megumi'yi sersemletti ve klon ile olan bağlantısını kopararak gölge klonun aniden gölgelere karışıp yok olmasını sağladı. Titreyen bacaklarıyla oturdu ve iyice soluklandı.

Bu güçle ne yapabilirdi? Bu klonlar dövüşebilir miydi? Aynı anda kaç tanesini yönetebilirdi? Bilinç kazanmalarının bir yolu var mıydı? İstediği her şeyin klonunu yapabilir miydi?

İstediği her şey.

Megumi kararlılıkla ayağa kalktı ve yine gözlerini yumdu. Bu sefer yeni bir gölge klon oluşturması daha kolay oldu. Yaratmak istediği klonun her bir hücresine hakimdi.

Gözlerini açtığında karşısında Yuji vardı.

Çevresinde dolaşarak koluna, göğsüne, yüzüne, dudaklarına, gözlerine dokundu. Aşık olduğu adam karşısındaydı işte. Ölmemiş gibi yanında duruyordu.

Megumi dolmuş gözleri ile sıcak vücuda sarıldı ve aşina olduğu kalp atış seslerini dinledi. Vücuduna kaslı kollar dolandığında hıçkırmaya başlamıştı.

"Seni seviyorum," diye mırıldandı Yuji.

"Bende seni seviyorum Yuji." Megumi ağlamayı ve Yuji'ye sarılmayı kesemedi. Klon onun yerine Megumi'ye sarılmayı bırakmadan onu yatağa çekeledi. Yan yana yatağa yattıklarında Megumi yüzünü hızla atan kalbe bastırdı ve ağlamaya devam etti.

Sabah olana kadar Megumi belki uyur da Yuji kaybolur diye uyuyamadı. Sadece aylardır özleminden adeta yok olduğu bedene sarılabildi.

Allah!!! Naptim ben megumi gölge klon mu yaratabiliyormus... Nasi olur ya 👉🏻👈🏻🥺🥺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Prophecy /İtaFushi-SukuFushiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin