Helllloooo
Olm yaa su kitabı yazmak ve yorumları okumak o kadar keyifli ki kdşanaşsbglydlslgj
Hele Alastor_Lucifer1 sevawlp Djeelahope şu üçlünün atışmaları o kadar sarıyorki krşeblaneşentlykşa
Bu bölüm bakalım nasıl olucak aklımda birşey yok parmaklarım tamamen kendi yazıyor
Djeelahope seni eklemeye korkuyorum 😶
Arkadaşlar hikaye sıkıyormu yada Luciferin davranışları çokmu çocuksu garip birşey olursa söyleyin yazarken fark etmiyorum
Yorum ve oyu unutmayınnnHadi bölüme LETSS GOOO
............................................................................
~alastor~
Her ne kadar uyumaya çalışsamda gece boyu uyuyamamıştım bedenimdeki ilacın etkisi gitmişti ve canım yanıyordu sırf Lucifer uyanmasın diye kimseye haber vermiyordum. Güneş tepedeki yerini almış cehennemi tekrar aydınlatmıştı bende sesizce Lucifer'i severek onu izlemiştim arada bir tatlı tatlı iniltiler çıkartıyordu.
Aradan bir kaç saat daha geçmişti hala lucifer'in saçlarını okşuyordum. Hafifçe kıpırdanmaya başlayınca tavanda olan gözlerimi ona çevirdim. Lucifer yavaşça gözlerini açarak bana bakmıştı.
"Alastor"
Yerinden kalkmaya çalışınca onu tutarak geri yatırmıştım.
"Böyle kalalım"
"Ama yaraların acırsa"
"Senin böyle durman için bütün acıları bile çekerim"
Sözlerime karşılık verecekken kapının tıklatılmasıyla Lucifer doğrularak yatakta oturur pozisyona gelmişti. İçimden gelene tonla küfür ederken canım yandığı için kısık kısık inlemeler bırakarak doğrulmaya çalıştım.
"Gel"
Lucifer doğrulmaya çalıştığımı görünce hızla müdahale ederek doğrulmama yardım etmişti.
"Sağol minik ördeğim"
Bana gülümseyince içeriye charlie girmişti (Djeelahope geldin bismillah elwşekdğdmşrnfştyl)
"Günaydın"
"Günaydın kızım"
"Günaydın tatlım"
Charlie yanıma gelerek diğer tarafıma geçmişti.
"Ben lavabodayım"
Lucifer lavaboya gidince charlie'ye dönüm.
"Ağrın varmı alas"
"Hıhım geceden beri"
Charlie getirdiği ilaçları masaya koymuş sürahiden bardağa su dolduruyordu.
"Neden söylemedin hemen ağrı kesici verirdik"
"Şey Lucifer yanımda uyuyordu çok yorgundu bende uyanır diye ses etmedim"
Charlie bana dönünce gülümsemişti.
"Ondan hoşlanıyorsun dimi"
Yavaşça kafamı sallayıp verdiği ilacı içmiştim.
"Bence babamda senden hoşlanıyor sen kendinden geçtikten sonra iyice kafayı yedi sırf seni korumak için bize bile saldırdı"
Sözleriyle şaşkınca ona baktım. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Charlie ilaçlarımı içirip gitmişti yüzümde zorla tuttuğum gülümsememi silmiştim artık gülümsemek bile canımı yakıyordu. sesizce dediklerini düşürken lucifer içeri girmişti hızla geri gülümsemeye çalıştım.
"Alastor charlie gittimi"
Kafamı sallayıp onaylamıştım. Geri gelip yanıma oturunca ona baktım.
"Lucifer o gün hakkında ne hatırlıyorsun"
Lucifer sesizleşerek elleriyle oynamaya başlamıştı.
"Sadece şey sadece lilithi öldürdüğümü sonrasını hatırlamıyorum kim beni odama getirdi lilithi kim gömdü bilmiyorum sadece hatırladığım en son şey lilith'in üstünde olduğumdu"
Şaşkınca kafamı salladım anlaşılar kendinden geçtikten sonrasını hatırlamıyordu. Burnunu çekince ağlamak üzere olduğunu fark etmiştim yavaşça onu kendime çekerek sarıldım.
"Ağlama minik ördeğim geçti bitti"
"Alastor çok garip hissediyorum"
"Alışıcaksın bebeğim"
Kafasını kaldırıp bana bakınca gülümsememi genişletmeye çalıştım. Lucifer elini dudaklarıma götürüp gülümsememi bozmaya çalışmıştı hızla bileğini tutup elini çektim.
"Napıyorsun"
"Gülerken bile acı çekiyorsun gülmek zorunda değilsin"
"Bu konu hakkında konuşma ve sakın bir daha yapma luci"
"Neden"
"Yat Lucifer yat"
Daha fazla uzatmayarak sesizleşmişti. Biraz sessizliğin ardından boğazımı temizledim.
"Aslında sana söylemek istediğim birşey var"
"Dinliyorum alas"
"Bunu normal da o sabah söyleyecektim ama mağlum olanlar"
Kafasını kaldırıp merakla bana bakmıştı.
"Şey bak luci ikimizde biliyoruz ki birbirimize karşı birşeyler besliyoruz"
Sözlerimle utanarak kızarmıştı.
"Lucifer benimle çıkarmısın?"
Zaten bunu dememi bekliyormuş gibi sıkıca boynuma atlayıp kucağıma çıkmıştı.
"Evet evet evet"
Canımın yanmasıyla acı dolu inleme bırakmıştım Lucifer hemen geri çekilmeye çalışmıştı belini kavrayarak buna engel olmuştum.
"Özür dilerim özür dilerim heycanlandım unuttum"
"Sorun değil mink sevgilim"
Genişçe gülümseyerek utanmıştı.
"Çok garip"
"Garip olan ne ördeğim"
"Ya alıştım şimdi minik ördeğime sevgilim diyince garip hissettim"
İyice gülümseyerek saçlarını okşadım.
"Alışırsın sevgilim alışırsın"
Hızla kafasını sallayınca dudaklarına yönelmiştim. Güzel ve anlamlı bir öpüşme başlatmıştık.....
............................................................................
Kısa oldu ama olsun
Alakasız başlıklar koyuyorum çünkü asıl şeyi koysam bir heycanı kalmaz süpriz olsun istiyorum
Mesela ben şimdi başlığa benimle çıkarmısın yada onun gibi birşey yazsaydım bunu düşünerek okuyacaktınız ve büyüsü kaöacaktı
Böyle farklı başlık koymak daha iyi siz şimdi başlıkktan gülümseme ile ilgili birşey olacak sandınız ama aslında sevgili oldular
Umarım amacımı anlamışsınızdır
sevawlp Alastor_Lucifer1 Djeelahope sizede teşekkür etmek istiyorum okuyup desteklediğiniz için çok seviyorum sizi 😘😘😘
Neyse kendinize dikkat edinn bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my game (appleradio)
Fantasiacehennemin korkulan radyo iblis'nin geri dönüşü sıradan değildi elde etmesi gereken birşey vardı, geri alması gereken birşey. planını kusursuz yapmıştı ama aşkı içine katmamıştı...