Cześć. Nazywam się Millie Puchalska i jak możecie wywnioskować po moim nazwisku jestem siostrą Hani Puchalskiej, czyli jednej z najbardziej rozpoznawalnych osób w naszym kraju.
Jeśli chodzi o mój wygląd to nie zamierzam się rozpisywać ponieważ moja uroda jest bardzo basicowa.
168 centymetrów wzrostu, brązowe włosy, niebieskie oczy. Jeśli chodzi o sylwetkę to mogę nazwać się w miarę szczupłą osobą.
Najczęściej noszę oversizowe koszulki i spodnie szerokie jak tylko się da plus obowiązkowo czapka z daszkiem.
Nie lubię mówić o tym jak wyglądam, więc przejdźmy do moich zainteresowań.
Od 10 roku życia piszę teksty piosenek, ale pierwszą współpracę dostałam w wieku 14 lat. Pracowałam już z wieloma największymi gwiazdami świata, wytwórniami filmowymi i często gram koncerty z moimi znajomymi.
Kocham śpiewać i mam dużo swoich dość popularnych piosenek, czy coverów.
Jednak nie jest to wszystko co uwielbiam robić.
Od malucha jeżdżę na desce. Zawsze wieczorem wychodziłam na skatepark niedaleko domu i wraz ze starszymi kolegami jeździliśmy sobie do nocy. Pamiętam kiedy pierwszy raz zrobiłam 360. Miałam z 7 lat.
O desce jeszcze nie skończę gadać ponieważ moją kolejną pasją jest surfowanie, ale w przeciwieństwie do innych rzeczy, które odkryłam jako dziecko to podbijać fale nauczyłam się 3 lata temu gdy byłam na hawajach. Od tamtej pory latam tam co pół roku na dwa tygodnie.
Wiecie już o mnie trochę, ale powiem coś jeszczę.
Rzadko wspominam o mojej rodzinie. Co prawda kocham Hanię, ale nasza matka uważa, że pisanie piosenek i jazda na desce nic mi w życiu nie przyniesie, a nagrywanie na youtuba już tak.
W życiu doświadczyłam czym jest faworyzacja jednego dziecka i szczerze tego nienawidzę. Nie wiem ile razy zostałam okrzyczana za 4, a moja siostra chwalona za 3 ze sprawdzianu. Wiele razy czułam się niechciana w rodzinie, ale gdy miałam 16 lat wyprowadziłam się z domu i teraz spełniam marzenia.
Ta historia jednak zacznie się pewnego normalnego dnia gdy pojechałam na nagrywki do Genzie...
Pamiętam te zdarzenia jakby to było wczoraj
Zaraz się wszystkiego dowiecie...
CZYTASZ
Całą noc znowu nie spałem|||Oliwier Kałużny
Fanfiction(okładka będzie inna) Millie Puchalska to 18 letnia siostra Hani Puchalskiej. Dziewczyna nie może pogardzić życiem. Piszę teksty piosenek dla największych gwiazd na świecie, kocha jeździć na deskorolce, surfować i pływać. Często występuje na odcinka...