2

8 1 10
                                    

"Sizleri buraya çağırmamın nedeni düzenlemeler. Şirkete büyük değişimler getirmeyi planlıyorum. Planım sizi işten çıkarmak değil fakat bölümlerde iş yapmayan elemanlar gördüm. Onları işten çıkarmanızı öneriyorum. Geldiğiniz için teşekkürler. Çıkabilirsiniz."

Hepimiz garip ifadelerle odadan çıktıktan sonra toplantı odasında buluştuk. Hepimizin elinde kendi bölümlerindeki insanların isim ve şirket numaralarının olduğu birkaç kağıt vardı.

Masaya düzenlice oturduk. Arada sırada sesler geliyordu.

109 numarayı çıkardım.
306 numarayı çıkardım.
143 numarayı çıkardım.
271 numarayı çıkardım.

........

Aradan birkaç saat geçmişti. Bitirenler çıkardıkları personel sayılarını tahtaya yazıp çıkmışlardı.

En son ben çıktığım için toplama görevi de bendeydi. Benimkini de ekleyip topladığımda sonuç... 142 personel... 142 kişi işsiz kalacaktı... Ama bir yandan bizim maaşlarımıza zam gelirdi çünkü çalışan sayısı azalırdı.

Kendi masama geri geçtiğimde gözlerimin acısına dayanamayıp birer damla göz damlası damlattım.

Tam gözlerimi dinlendirmek için gözlerimi kapatmışken yandan yeniden Minho geldi...

"Müdür Hwang Hyunjin seni çağırıyor."

"Hay-"

Yerimden kalkıp aceleyle müdürün odasına gittim.

Girdiğimde içeride sadece benim olsuğumu görünce korkuyla yutkundum. Olduğum yerde kalmıştım.

"Oturabilirsiniz Bay Lee Felix."

Hızlı adımlarla masasının önündeki koltuğa oturdum.

"Buyrun efendim."

"Annem Hwang Se-ri bilmediğim bir sebepten dolayı seni bir iş için tavsiye etti. Bundan sonra şirket yerine benim evimde kalacakmışsın. Sanırım güvenilir bir eleman olduğundan dolayı. Maaş konusunda. Evde sana düzgün bir oda ve yaşam şartlarını karşılayabileceğin şekilde düzgün bir hayat sunulacak. Daha doğrusu ben ne yaşıyorsam sen de onu yaşayacaksın. İş için 100.000 won vereceğim bir haftalık. Kabul?"

Bir süreliğine sessiz kaldım. Önümd konan anlaşma belgesini inceledim. Gayet makul bir iş gibiydi. Yapmma gereken şey ise... Evin temizliği, evdeki evraklara yardım, evde ve ev dışındaki buluşmalara onunla beraber gitme, ev içinde Hwang Hyunjin ile ilgilenmek ve yemek yapmak mı? Şaşırtıcı....

Belgeyi imzaladıktan sonra Bay Hyunjine uzattım ve tokalaştıktan sonra ofise gidip eşyalarımı topladım.

Bir süre sonra koruma Bang Chan beni aldı ve özel bir arabayla malikaneye götürdü. Beni içeri bıraktıktan sonra kendisi geri gitti.

İçerisi kocaman ve oldukça lükstü... Salona gittiğumde bayan Se-ri' nin orada olduğunu fark ettim ve selam verdikten sonra karşısına oturdum.

O da selam verdikten sonra yakına gelmem için işaret yaptı. Bayan Se-ri'nin yanına oturdum. Elimi tuttu ve konuşmaya başladı.

"Felix. Sana bir görevim var."

"Buyrun Bayan Se-ri."

"Seni buraya işe önermemin tek sebebi sadece güvenmem değildi. Sana güvenmemin yanında benim vereceğim görevi yapabilecek tek kişiydin... Öncelikle. Burada yapacağın tek şey belgede yazanlar değil. Sana ayrı bir görev vereceğim. Şirketin borsalarınds bir gariplik fark ettim. Şirkette Hyunjin'in de içinde bulunduğu yanlış işler dönüyor. Senden isteğim evdeki ve ev dışındaki şeyleri gözetlemen. Uzun bir süre Hyunjin'in etrafında olacaksın. Eğer bir gariplik fark edersen bana haber ver. Ayrıca Hyunjin'in ofisi ve yatak odası. O odalara sadece Hyunjin girebiliyor. Ben de zar zor da olsa girebiliyorum. Fakat ben girdiğimde sürekli gözetleniyorum ve hiçbirşey yapamıyorum. Güvenlik önlemleri de cabası. Sadece gözetlemek dışında senden ara sıra yatak odasına ve ofisine de gizlice sızıp belgeleri karıştırmanı ve önemli olabileceklerin resmini bana atmanı istiyorum. Kısacası görevin; normal biri gibi davranıp casusluk yapmak. Ne olursa olsun canın bile olsa ortaya koyman gerek. Eğer bir sıkıntı çıkarsa suçu üzerime alacağım. Bunları yapman karşılığında seni şirketin ikinci CEO'su olarak görevlendireceğim. Sana güveniyorum Lee Felix."

Oh My Boss / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin