Kimseye Güvenme

61 3 0
                                    

İnsanların her şeyden bir çıkarı vardı? Bunu kimse inkar etmez. Bazen çıkarlarımız için en yakınlarımızı bile yarı yolda bırakırız.

Ben Christopher Bang yada piyasadaki adım ile Cris. Eğer benim gibi piyasanın içindeyseniz her ülkede farklı bir isminiz olmalı.

Diğer herkes gibi benim de pek parlak bir geçmişim yok. Kimin parlak bir geçmişi olsa buralara gelirdi ki?

Şuan bizim için önemli olan bir anlaşmadaydım. İyi bağlantılardan yaptığım alışverişin tam da ortasındaydık. Bu tür alışverişlerde yanınıza en güvenilir adamlarınızı almanız gerek.

İki yanımda da birer tane adamım vardı. Sağımda Lewis solumda Sam ve gözcü konumunda duran Peter.

Verici taraf daha kalabalık gelmişti. Eğer işler ters giderse -ki bunu hep göz önünde bulundurmak gerekirdi- büyük ihtimalle zor kurtulurduk. Telsizin başında duran Zoe çatışma durumunda bizi buradan çıkaracaktı.

"Tam zamanında buradasın Cris."

"Her zaman Lucas." 

Lucas iyi bir bağlantıydı istediğim her şeyi en iyisinden bulup getirirdi ve parasını da alırdı.

"Mal nerde?"

"Önce para Cris."

Lewis'e kafam ile işaret verdim. Çantayı açıp içindekileri gösterdi. Bir demet alıp eline verdim.

O da aynı şekil istediğimin en iyisini bulmuştu yine. 2 adet AK -47 ve Barrett 50 cal. Peter bunu görünce çok sevecekti.

Para dolu çantayı alıp ona verdim o da aynı şekilde silahları bize teslim etti.

"Tekrar görüşmek dileği ile Cris."

İki adamım ile oradan uzaklaştık. Telsizden adamlarıma komut verdim. "Peter tamam inebilirsin. Zoe buluşma yerinden bizi al." Arabanın bulunduğu yere geçtik. Bagaja malları bırakıp araca geçtik.

"İyi iş çıkardık yine başarılı bir operasyon. Hepinizi tebrik ediyorum."

"Peter hemen aracı sürse iyi olur polisler yaklaşıyor."

Zoe'nin uyarısı ile Peter aracı sürmüştü. Yine polislerden bir adım öndeydim. Yine kazanan Christopher Bang olmuştu.

Peki ben kimdim? Nasıl bir geçmişim vardı? Kısaca biraz göz atalım.

Eskide Seoul Jongno polis merkezinde  başarılı bir sivil polistim. Ekip arkadaşım Lee Minho ile çokca başarıya imza atmıştık. Çoğu zaman manşetlerden çıkmıyorduk.

'Kore sokaklarında dolaşan tüm suçluların korkulu rüyası Lee Minho ve Bang Chan yine zorlu bir çeteyi çökertti.'

Tabi bu en son ki haberimizdi bu haberden sonra herkes gerçek yüzümü görmüştü. Tüm bilgileri sızdırmış ve kendi ekibimi ona göre yönlendirmiştim.

Bir sonraki hedef benim çetemdi. Operasyonun ortasında safa değiştirip Lee Minho'nun ekibinin üstüne ateş açmıştım.

"Zoe aracı getir hemen çıkıyoruz burdan."

Zoe ses vermemişti. Vurulmuş muydu? Hayır o en iyi adamımdı kolay kolay deşifre olmaz yada vurulmazdı. Sonunda ses vermişti.

"Tamam kaptan hemen." 

" Peter, Sam yürüyün." İki adamımı önden çıkarmıştım bile.

Tam karşımda duruyordu. Arka kapıya gelmişti. Lee Minho.

Mafia, MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin