𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐬𝐭𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞, 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐚𝐧𝐝 𝐙𝐚𝐫𝐚 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐩𝐚𝐭𝐡, 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞𝐝, 𝐰𝐫𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐨𝐰𝐧 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐥𝐲 𝐞𝐱𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐠𝐥𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬. 𝐁𝐨𝐭𝐡 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐦𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐭𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐧𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 .𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐩𝐨𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭, 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐝𝐞𝐝𝐢𝐜𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐞𝐚𝐧𝐨𝐫 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐙𝐚𝐫𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐢𝐛𝐫𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐚𝐳𝐲 𝐭𝐲𝐩𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐟 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐬 𝐨𝐫 𝐧𝐨𝐭. 𝐁𝐮𝐭 𝐟𝐚𝐭𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐬.
𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐰𝐡𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐟𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 . 𝐒𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐫𝐞𝐰 𝐬𝐨 𝐟𝐨𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐢𝐧𝐢𝐭𝐢𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐰𝐤𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐭𝐞 𝐞𝐱𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐬, 𝐢𝐭 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦𝐬𝐞𝐥𝐯𝐞𝐬 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬, 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬 , 𝐛𝐮𝐢𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐛𝐨𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐧𝐭𝐢𝐜𝐢𝐩𝐚𝐭𝐞𝐝.
𝐓𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐠𝐫𝐞𝐰, 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 , 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 . 𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐬 𝐟𝐥𝐨𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐩𝐮𝐬 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐮𝐥𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐎𝐫 𝐧𝐨𝐭. 𝐀𝐫𝐚𝐯𝐚𝐯 𝐚𝐧𝐝 𝐙𝐚𝐫𝐚 𝐩𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐨 𝐡𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐧𝐨𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐭𝐫𝐮𝐭𝐡 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬.
𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐮𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐙𝐚𝐫𝐚 𝐡𝐚𝐝 𝐠𝐫𝐨𝐰𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐞𝐞𝐩𝐞𝐫 . 𝐇𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 , 𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐠𝐮𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫, 𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐮𝐩 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐚𝐲, 𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐜𝐞. 𝐁𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐢𝐭 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫. 𝐁𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐚𝐲 𝐙𝐚𝐫𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐧𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬. 𝐙𝐚𝐫𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐚𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐛𝐲 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐫𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐮𝐩𝐨𝐧 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐝𝐢𝐝 𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐮𝐧𝐫𝐞𝐚𝐝𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝, 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐚𝐬 𝐚 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐧 𝐙𝐚𝐫𝐚'𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐜𝐢𝐩𝐫𝐨𝐜𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨𝐨. 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐚𝐬𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐨𝐫𝐞. 𝐓𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐭𝐰𝐢𝐧𝐞𝐝, 𝐛𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐢𝐬𝐨𝐧, 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐢𝐭𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐠𝐢𝐨𝐧 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐩𝐨𝐬𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐥𝐥𝐞𝐧𝐠𝐞𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐯𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐢𝐭 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐓𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐥𝐞𝐰 𝐛𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐨𝐧, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐰𝐚𝐲𝐬. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐚𝐥𝐢𝐯𝐞, 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐜𝐞. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐟𝐞𝐥𝐭 "𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮" 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 , 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 .𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐫𝐠𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠. 𝐈𝐧𝐬𝐭𝐞𝐚𝐝 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧'𝐬 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐯𝐢𝐞𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐭𝐮𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐚𝐫𝐠𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮. 𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐮𝐧𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩 . 𝐁𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐭𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐜𝐫𝐮𝐞𝐥 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞.
𝐀𝐚𝐫𝐚𝐯 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐢𝐭𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐟𝐮𝐫𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐞𝐬. 𝐓𝐡𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐢𝐭𝐮𝐭𝐢𝐨𝐧'𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐢𝐜𝐭 𝐫𝐮𝐥𝐞𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐛𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐜𝐚𝐫𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭. 𝐃𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐡𝐬. 𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐙𝐚𝐫𝐚 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐞𝐰𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐇𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐥𝐭𝐡 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐞𝐭𝐞𝐫𝐢𝐨𝐫𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐚𝐩𝐢𝐝𝐥𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐦𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐢𝐥𝐥𝐧𝐞𝐬𝐬 . 𝐀𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐧𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐀𝐫𝐚𝐯 . 𝐒𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦 .𝐃𝐞𝐬𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐀𝐚𝐫𝐚𝐯'𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐬𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐝𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬. 𝐀𝐚𝐫𝐚𝐯'𝐬 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐙𝐚𝐫𝐚'𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭, 𝐚𝐫𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥. 𝐙𝐚𝐫𝐚'𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞 𝐭𝐨 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐬𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐦. 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐫𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐣𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫, 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐡𝐞'𝐬 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞'𝐥𝐥 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 . 𝐙𝐚𝐫𝐚 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞, 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐜𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬. 𝐒𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐭𝐫𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐲 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐲 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐥𝐥𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐮𝐫𝐛 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐞𝐬.
𝐅𝐞𝐰 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐡𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐨𝐦𝐞 , 𝐞𝐚𝐠𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐮𝐧𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞, 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐬𝐡𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐰𝐨 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐡𝐬 𝐞𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞𝐫. 𝐇𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐦𝐢𝐥𝐥𝐢𝐨𝐧 𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐧𝐨𝐫 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧. 𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐫𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 , 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧. 𝐇𝐞𝐫 𝐚𝐛𝐬𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲, 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐯𝐨𝐢𝐝 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐟𝐢𝐥𝐥.
𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐨𝐧, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐲 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐀𝐫𝐚𝐯 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞, 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐮𝐜𝐜𝐞𝐬𝐬𝐟𝐮𝐥 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐞𝐫, 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞. 𝐇𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞𝐭 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐡𝐞 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞, 𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐬𝐞𝐚𝐫𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐫𝐚𝐜𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐙𝐚𝐫𝐚 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧. 𝐇𝐞𝐫 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐲 𝐥𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭, 𝐚 𝐡𝐚𝐮𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐚 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐫𝐮𝐞𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭. 𝐀𝐫𝐚𝐯'𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐚 𝐛𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐚𝐜𝐡𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐩𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐢𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐫𝐞𝐦𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐜𝐚𝐫𝐯𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 . 𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭 𝐞𝐜𝐡𝐨𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐫𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐙𝐚𝐫𝐚 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐰𝐚𝐲, 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐠𝐨 𝐚𝐰𝐚𝐲, 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐧𝐝.
YOU ARE READING
Tales of Ishq
RomanceHello to the readers. It's my first time publishing the stories that I've been writing for a while now. It's a short story collection where you'll feel the emotional rollercoaster . So feel free to explore the journey and enjoy . . . Btw I've lost...