4. bölüm Abla?

767 35 5
                                    

 kitabım çok okunmuyor ama her gün bölüm atıyorum . yıldıza basıp yorum yapmayı unutmayın bu bölüm sinirlerinizi bozabilir.   bazı karakterler fazla sinir edecek 

      iyi okumalarr  okurlarımı seviyorummmmm    beğenmediğiniz kısımları yazın düzenleyeyim

                              ***********************************************

şu an salonda oturuyorduk. amcamlar gelecekmiş. annem birinin daha geleceğini bana süpriz olduğunu söyledi.  ben özellikle Çağlar'a  bakmıyordum. içimde bir yerlerde ona cidden kırılmıştım. En azından bir kaç kere arayabilirdi. ama yapmadı aynı zamanda aramalarımı da açmadı. onun bana baktığını hissediyordum ama bakmıyordum. 

biraz sonra kapı çaldı annem heyecanla kapıya koştu. amcamlar gelecek diye bu kadar heyecanlanmasaydın be anne.

kapıyı açtığında içeriye 20 li yaşlarında bir kız  girdi. hemen annem ile sarıldılar.  

''kızım sonunda gelebildin.''

nee  oha ablam mı? 8 çocuk neyinize yetmedi?  lan niye kimse söylemedi ablan var diye?  abla hanım içeri girdi. herkesle sarıldıktan sonra önümde durdu. 

''merhaba Deniz. ben ablan Derya. seninle tanışmayı çok istiyordum ama yurt dışında çalıştığım için anca gelebildim.''

''sorun değil. düşünmeniz bile güzel.''

gülümsedi ve bana sarıldı. evet sarıldı. aslında sarılmasını beklemiyordum bu yüzden biraz duraksadım. ardından bende kollarımı Derya'ya  sardım. ayrıldıktan sonra gülümseyip yanıma oturdu. çok sıcak kanlı biriydi. Derya'ya ısındım. ama abi tayfasının hiç şansı yok.  ben sadece Levent'i affedebilirim çünkü o geldiğimden beri bana hiç kırıcı bir şey demedi Anıl gibi.  Levent'in biriyle konuştuğunu da görmedim. konuşkan biri değil sanırım .  babam da benimle konuşmadı. ama bunları düşünmenin sırası değil.  

kapı çaldı. herkes ayaklandı. bende kalktım. Derya yanıma geldi.

'' kuzenler sinir bozucu özellikle ela, Lodos ve Anıl'a yalakalık yapıyor. yani seni sinir edecek hazırlıklı ol. - göz kırptı - ama ben yanındayım .sana bir şey derse cevap vermekte özgürsün.''

gülümsedi bende karşılık verdim.

''karşılık vereceğimden şüphen olmasın.''

bu sefer kıkırdadı. enerjisi insana iyi geliyordu. kapı açıldı içeriye 50 li yaşlarında bir çift girdi.  arkasın dan 20 li yaşlarında, benim yaşlarımda bir kız ve erkek girdi ikizilerdi herhalde.  ikisi de bana küçümser gibi bakıyordu. tip tip bakmaları insanı delirtiyordu. onlara ''hayırdır'' bakışlarımı gönderdim. 

en fazla ne kadar sinir edebilirler ki?

                                                       ****************************************

Delirmek üzereyim. bu kız geçmiş abimlerin yanına onlarla konuşup bana pis bakışlar atıyor. arada bir kıyafetime bakıp yüzünü buruşturuyor. 

  (denizin kombini)

ben rahat takılmayı seven bir insanım . sade giyerim.   değişik süslenip gelmiş. düğüne gelmiş gibi.  cadaloz bu sefer anıl abime döndü. 

''abi hatırlıyor musun ben bir kere parkta düşmüştüm dizimi kanatmıştım. sende benim dizime pansuman yapmıştın. ''

ya sabır. bu niye bana bakarak konuşuyor. abartılı şekilde göz devirdim.  gerçekten dizi kanamış onun hikayesini anlatıyor ya.  istemsizce güldüm hatta kahkaha attım. ela kaşlarını çatıp bana döndü.

Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin