Pohledem Vivian.
Další den, další ráno. Nový dům, nová škola, nový lidé a nový život...„Vivian!! Snídaně!" Zařval Alaric, můj táta. Bylo ráno 3. Září a byl první den školy, tak jsem musela vstát a jít na tu snídani. Šla jsem tedy dolů na snídani. „co je ke snídani?" Zeptala jsem se otce. „lupínky s mlékem nebo toasty si můžeš vybrat." Vybrala jsem si jedno jídlo a když jsem dojedla, tak jsem se šla převléct. Mavis přišla ke mně do pokoje a začala mi říkat co mám dělat. Mavis je moje mladší nevlastní sestra, máme stejnou mamku ale její otec je někdo jiný, Rica bere spíš jako takového kamaráda než tátu. Když už jsem tedy udělala to co mi sestra řekla, tak jsem si vzala poloprázdný batoh a šla jsem do školy. Dorazila jsem do školy a namířila jsem rovnou do ředitelny kde jsem dostala svůj rozvrh hodin a učebnice na letošní rok, dala mi i číslo skříňky takže jsem pak rovnou zamířila tam si odložit učebnice které teď nebudu potřebovat. V batohu jsem na první hodinu potřebovala jen penál a nějaký prázdný sešit, tak jsem si to vzala a šla jsem do třídy... Přišla jsem do třídy a to co jsem uviděla, mě celkem překvapilo... stál tam můj otec. Nikdy mi nechtěl říct kde bude pracovat, nevím asi mi to chtěl nechat jako překvapení, že bude můj třídní učitel. Ředitelka mě trochu zdržela, takže jsem přišla trochu pozdě...„ tvůj opožděný příchod je proč?" Zeptal se mě.. „zdržela jsem se u paní ředitelky pardon." Odpověděla jsem mu. "Dobře, tak když už tu stojíš tak můžeš všem o sobě něco říci." Věděl že to nesnáším ale i tak to udělal "takže... Jmenuji se Vivian Sommersová Saltszmanová.."..." ty jsi dcera pana učitele?" Zeptal se někdo z lavice. "Ano.." odpověděla jsem mu. "Je mi 15 a mám mladší sestru." Dokončila jsem a podle výrazu svého otce jsem poznala že si mám jít někam sednout, tak jsem si sedla do zadní prázdné lavice a jen čekala až skončí hodina....
ČTEŠ
Nový začátek (upíří deníky)
VampireSestry Sommersovi Saltszmanovi, se se svým otcem Alaricem Saltszmanem přistěhovali do malého městečka Mystic Falls ve Virginii aby začali nový život s novými lidmi. Holky poznají co je město Mystic Falls zač a co se tam děje, zapojí se do problémů k...