AYAYAYAAYAYYAYAAYYY UZUN ZAMAN SONRA BİR BÖLÜM DAHAAAA!!!
Özlemişim fic yazmayı aslında bir süre daha beklemem gerekiyordu ama okurlarımın yoğun isteği üzerine bölüm atmak zorunda gibi hissettim
OKUNMA SAYISININ 1000 KİŞİ OLMASINA ÇOK AZ KALDIII
Gerçekten çok mutluyum ben okunmaz sanıyordum ama bir anda tuttu fic ve okunmaya başlandı cidden herkese çok teşekkürleerrr 😽💋Şimdiii bölüme baslayalım...
✨İyi okumalarr✨
Eve gelmemizin ardından bir hafta geçti çocuklarla bir süre yerleşip alıştıktan sonra buluşmaya karar verdik böylece numara ile ne yapmamız gerektiği hakkında konuşucaktık.
Yeni kalkmıştım annem yemek için çağırdı bende hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltı etmeye gittim.
Annem yine döktürmüş masada binbir çeşit yemek var insan hangi birinden yiyeceğini şaşırıyor resmen.
Birlikte öyle normal şeylerden sohbet ederek yemeğimizi yedik ve sofrayı toparlaması için anneme yardım ettim evin günlük temizliği içinde anneme yardım ettikten sonra biraz dinlenmek için koltuğa oturdum.
...
Biraz oturduktan sonra arkadaşlarım ile bu gün buluşacağım aklıma geldi saat 14:00 de bir kafede buluşağız şu an saat 13:22 hemen hazırlanıp yola çıkmam lazım bu yüzden odama gidip hazırlanmaya basladım.
Hemen dişlerimi fırçalayıp yüzüme bakımımı yaptım ve giyinmeye başladım altıma siyah paraşüt pantolonumu giyindim ve üzerine bol beyaz bir t-shirt giyindim yaz ayı olsa bile bu gün hava soğuk esiyor ayğmur yağıcak gibi bu yüzden üstüme bol bir kırka aldım. Takılarım ile son dokunuşlarımı yaptıktan sonra çantam aldım ve anneme haber verip evden çıktım.
"ANNE DÜN AKŞAM SANA SÖYLEMİŞTİM BEN ÇIKIYORUM ŞİMDİİİ!!!"
Annemde mutfaktan beni yanıtladı.
Annem: TAMAM OĞLUM DİKKATLİ OL BİR İHTİYACIN OLURSA YA DA SORUN OLURSA HEMEN ARA BİZİ!!!
"OKEYY ÖPTÜM BAYY!!!"
Annem: BAYY!
...
Hızla kafeye doğru yürümeye başladım eve biraz yakın taksi ya da herhangi bir toplu taşkmaya binmeme gerek yok sanırım 15-20 dk uzaklıkta ben hızlı yürüdüğüm için daha kısa sürdü yolda giderken seung'u aradım evde unuttuğum ya da benden istedikleri bir şey var mı yakınken geri döneyim diye ama şanslıyım ki herşey tammış.
Kafeye vardım ve masada seung ve felix'i gördüm velet ekmek hala gelmemiş sanırım. Hemen gittim yanlarına oturdum.
"HELLOOOOOO ben gelmişem sizi çok özlemişem"
Lix: Hoş gelmişen sincapımm
Seungmin farklı bir tarafa bakıyordu bizimle ilgilenmiyor gibiydi.
"Sanırım Seung bize duyuldu attı"
Felix ile gülmeye başladık
Seung: Ha? Ay, hoşgeldin jiss
Duymadım başka bir şeye idaklanmıştım
Lix: Fark ettik zaten...
"Neye bakıyordun öyle?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheesecake | Minsung
SonstigesHan Jisung cheesecake olmadan yaşamayan biriydi. Her yemekten sonra kahve ile yanına yemek ona terapi gibi gelirdi. Gerekirse her gün alırdı, gerekirse arkadaşı Felix'e yapması için yalvarırdı. Universite son sınıfa giden Jisung ailesini ziyaret etm...