Kim' pov.
'BIEP BIEP BIEP BIEP'
Mijn wekker loopt af, mijn dag begint. Ik stap uit bed en neem mijn kleren. Ik ga naar de badkamer en stap in de douche. Na 20 minuten kom ik er onder uit kleed me snel aan en doe wat make-up op. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en mis de laatste trap, BAM! Daar ga ik tegen de grond. Kreunend sta ik op en loop naar de keuken neem snel een broodje en eet het op. Als ik kijk hoe laat het is, ga ik naar buiten neem de sleutel van mijn fiets doe hem los en fiets naar Conor zijn huis. Aangekomen bij Conor staat hij al te wachten op mij, we fietsen rustig naar school hij is stil aan het zingen. Ik hou ervan als hij zingt! Ik ben eigenlijk echt blij dat hij mijn beste vriend is! S'avonds na school oefenen we samen, ik ben echt verliefd op zijn zangstem! We zijn net aangekomen op school, ik en Conor gaan onze fietsen wegzetten. Ik zet mijn fiets in het rek maar hij wil niet op slot gaan.. Rot fiets! Conor lacht me uit maar komt me toch helpen. Eindelijk lijn fiets is op slot. Snel even naar mijn kluisje voor mijn boeken. Het eerste uur geschiedenis.. Bleigh! Al een geluk zit ik in de klas van Conor!
~2uur later~PAUZE!
Ik loop samen met Conor naar buiten, we gaan gezellig op het gras veld zitten, met nog een paar vrienden van ons. (Eline,Zeno,Shana,Othello) we zijn echt al lang vrienden met elkaar, nog nooit een ruzie met hen gehad daar ben ik trots op! We hebben allemaal een broodje bij, we eten gezellig samen en praten wat bij(ze zitten niet bij ons in de klas) na dat we alles hebben opgegeten gooien we het papier van her broodje weg. Conor heeft zijn gitaar bij, en begint erop te spelen en zingt mee. Iedereen zingt met hem mee, ze vinden dat hij geweldig goed kan zingen! Er komt een groep meisjes aan, een van de meisje geeft een kaartje aan Conor. Haar vader heeft een studio en ze wil graag dat hij eens langskomt.
~paar uur later~
Ik loop met Conor en de andere vrienden naar buiten, school is eindelijk gedaan roep ik. Iedereen kijkt me een beetje raar aan, maar het maakt me niks uit! Ik maak mijn fiets los en wacht op de anderen. Ik zie dat Conor al door gaat zonder iets te zeggen. Ik vraag aan de anderen waar hij naartoe gaat ze zeggen dat hij naar de studio gaat. Ik ben echt woedend aan de binnenkant, maar laat niets merken. Hoe kon hij? Zonder mij iets te zeggen? Ik neem mijn IPhone en stuur hem een bericht waarin het duidelijk is dat ik er niet mee kan lachen. Ik krijg na een paar minuten al een berichtje terug. Conor: sorry Kim, maar ik vind dat ik dit alleen moet doen. Ik wil je er niet mee lastig vallen, je hebt al problemen genoeg met Stef(mijn vriendje) maar ik hoop,dat je me wel zult blijven steunen! Ik hou van jou kusjes cownie! <3
Ik glimlach naar mijn telefoon maar toch vind ik het niet kunnen.. Ik wou met hem mee gaan.
Conor's pov.
Ik fiets snel even naar huis, doe men haar goed en doe andere kleren aan. Dan neem ik nog even wat drinken en vertrek naar de studio het is niet zo ver van bij mij thuis. Ik fiets snel door, opeen krijg ik een bericht. Ik neem mijn telefoon en lees het bericht het is van Kim
Kim: meen je dat nu?! Je gaat gewoon door zonder mij ook maar iets te zeggen?! Dat is mooi van je..
Ik vind het echt jammer voor haar maar ik wil dit alleen doen dus typ ik snel een bericht terug. Ik stop mijn gsm weg en fiets door. Ik kom aan bij de studio zet mijn fiets vast en ga naar binnen waar er een meneer mijn naam vraagt. Hij knikt en zegt dat ik naar de studio mag gaan. Ik kom in de studio en er staat een man die vraagt wie ik ben. Ik stel me voor, en hij zegt dat ik me mag klaar zetten. Ik neem nog even mijn tekst door en dan doet de man teken dat ik mag beginnen. Ik begin te zingen het liedje doet me denken aan Kim. Ze is echt een schat van een meisje! Het liefst zou ik haar alleen voor mij willen maar ze heeft al een vriendje die Stef.. Man wat haat ik hem! Niet omdat hij met Kim is gewoon omdat hij nooit echt een goede vriend is geweest van mij. Ik heb gedaan met zingen, de man zegt dat ik het goed heb gedaan, ik ben echt super blij. Hij heeft me gezegd dat ik beroemd zou kunnen worden, je weet wel zoals die gasten van one direction en lady gaga enzo.. Ik stap de studio buiten en kom dan Kim tegen, ze stond hier al de hele tijd te wachten. Ik vertel haar hoe het is gegaan, maar ze luisterde niet echt naar me. Ze was aan het wachten op Stef, hij woonde naast de studio. Wanneer hij uit zijn huis komt, loopt ze naar hem toe en geeft hem een kus. Het brak mijn hard. Maar ja wat kan ik eraan doen? Ze is zo gelukkig met hem. Ik besluit maar om mijn fiets te nemen en naar huis te fietsen. Ik hoor plots een enorm gegil. Ik stopt en kijkt achter me, Stef heeft Kim helemaal nat gemaakt.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...