1 hafta sonra..
Güven elinde çiçeklerle hastanenin terasında bekliyordu,Derya'nın gelmesiyle birlikte ona sarıldı ve beraber oturdular.
"Sen niye geldin buraya?" dedi Derya "Hiç,canım seni görmek istedi diyelim." sırıttı "Hep gelecekmisin sen böyle?" "Ömrümün sonuna kadar." Güven yanağına bir buse kondurdu ve çalan telefonuna baktı.
"Alo Güven." "Efendim Gökhan." Gökhan boğazını temizledi "Abi bu Selim vardıya,yakaladık gibi.Sen gel ya bir." Güven tedirgindi "Geliyorum abi geliyorum." dedi ve ayağa kalktı "Güzelim,şimdi benim gitmem gerekiyor.Görüşürüz." Derya güldü "Tamam taman hadi git." Güven öpücük yollayarak
hastaneden çıktı.Karakol
Güven bilgisayardan atılan konuma bakıyordu,tenha bir yerdi "Tamam buraya baskın yapalım." dedi ve herkes hazırlanmaya başladı.Sonra Gökhan'ı bilinmeyen bir numara aradı "Napiyim abi?" Güven telefonundan ses kaydını açtı "Aç şimdi." açtıklarında karşılarında kaç aydır aradıklari adamı gördüler "Selim Akgün."
"Oo Güven komiserim,sizi görmeme sevindim." Güven gözlerini kısarak baktı adama "Bende Selim,ne kafayla arıyorsun lan sen bizi şerefsiz!" Selim güldü "Öyle konuşma ama,bende sana ait olan birşey var." Selim kamerayı döndürdüğünde ağzı burnu kan olan Yaman'ı gördü "Oğlum!" dediğinde Selim konuştu "Ee babana birşeyler söylemek istermisin?" Çağrı ağzında ki kanı tükürdü "Baba boyun eğme bu şerefsize!" dediğinde yüzüne gelen yumruk ile sersemledi "Vurma lan ona,yiyosa gel bana vur!"
Selim sırıttı "Senle hiç adil olmuyor,geçen bacağıma sıktın bak hâlâ topallıyorum." Güven sinirden ne yapacağını bilmiyordu "Ne istiyon lan ne istiyon!" "Kaçmak,benim para derdim yok.Kaçır beni,al oğlunu." Güven elindeki silahı iyice sıktı "Tamam sadece ben geliyorum,alıcam oğlumu kaçmana izin vericem." "Heh şöyle,bekliyorum.Polis çağırma diycemde neyse." Güven telefonu kapattı "Gökhan sen benle gel,bütün herşeyi kuşanın.Özellikle yelek,kuvvet geride dursun,ben işaret verdiğimde binanın etrafını sarın ve sakın Yaman'a zarar gelmesin!"
herkes onayladı ve çıktılar.____________________
Derya odasında tedirgin bir şekilde bekliyordu,çalan telefon ile irkildi "Alo Derya şimdi diyeceklerimi iyi dinle,büyük ihtimale birkaç saate hastaneye bir sürü yaralı gelicek.Bunların içine belki bende dahil olabilirim,bu yüzden hastaneye duyur bunu." "Ne,ne diyorsun?" Güven iç çekti "Şimdi sorgulama güzelim lütfen,dediğimi yap." Derya telefonu kapattı ve hızla Güven'ın dediği yaptı
__________________
Güven ile Gökhan beraber gizlice mekana giriş yaptıklar,kapıdaki adamları indirdikten sonra içeri sızdılar.İçeride elinde silahla etrafda gezen Selim'i gördüler,Gökhan arkadan gizlice Yaman'ın yanına gitti,Güven silahı Selim'in kafasına dayadı "Bırak o silahı!" dedi Güven,Selim konuşmaya çalıştı."Bırak dedim lan sana yavşak!" Selim yavaşça silahı yere bıraktı,Güven silahın kabzasıyla adamı bayıltıkdan sonra Yaman'a koştu
"İyisin demi oğlum?" Yaman kafasını salladı,Güven'ın gözü Yaman'ın arkasından silah çeken adama kaydı,hızla Yaman'ı arkasına aldı ve kendisi sırtından vuruldu.Ağzından bir çığlık çıktı "Baba,baba iyimisin!" "İyiyim iyi" Gökhan şaşırdı "Lan sen çelik yelek giymedinmi!" Güven hayır anlamında kafasını salladi "İyi bok yedin,göğsünden vurulsan ne olacaktı." Güven bağırdı "Lan vurulmadım demi! Götürsenize hastaneye ölcem kan kaybından!" İkiside koluna girerek ambulansa bindirdi.
___________________
Derya açtığı ambulans kapısında karşısında Güven'ı gördü,hemen elini tuttu "İyimisin?" Güven gülümsedi "İyiyim,ama acil pansuman lazım
" Derya hemen Güven'ı odaya aldı.Pansumanı yapmaya başladı "Derya,Yaman'ı aldınmı?" Derya gülümsedi "Aldım,onada Selin bakıyor." Güven iç çekti,pansuman bittiğinde ayağa kalktı ve elini Derya'nın beline koydu "Koruyucu melekmisin ya sen?" dedi ve bir eliyle saçını kulağının arkasına itti "Napmışım ki?" Güven gülümsedi "Bilmem,bir an öyle geldi." derken kafasını Derya'nın boynuna gömdü ve duvarla arasına aldı.
Derya kendini çekti "Üstünü giyin,sonrada Yaman'ın yanına gel." "Ya ben bu halde nasıl ilikliyim gömleğin düğmelerini?" Derya gülerek geri döndü ve adamın üstüne gömleğini geçirdikten sonra düğmelerini ilikledi "Şimdi gelebilirsin."
Beraber Yaman'ın odasına geçtiler "Geçtimi acısı?" Yaman güldü "Geçti geçti,sen iyimisin baba?" "İyiyim oğlum çok şükür."
_________________
Akşam Güven eve gitmek için sahilde yürürken gözü deniz kenarına kaydı,orda Derya ve Selimi gördü ve gözü karardı
Hemen giderek yüzüne bir yumruk geçirdi "Lan şeref yoksunu,oğlum bitti sevdiğim kadına mı sardın!" Güven yumrukları durdurmuyordu,en son Derya kolundan çekip kaldırdı "Napıyorsun ya sen!"
Güven kanayan burnunu sildi "Gerekeni,bu adam beni vurdurtan adam,bu adam Yaman'ı döven adam!""Asıl soru senin bu adamla bu saatte ne işin var!" "Geldi yanıma oturdu,bende red etmedim." Güven sinirle yumruğunu sıktı "Red ediceksin Derya! Ya bu adam sana zarar verebilirdi.İstanbul burası!" "Nerden bileyim Güven!" Güven güldü "Bu senin prenses masal hayattına benzemiyor değil mi?" Derya sinirle tokat attı Güven'e " Senin benim hayatıma yorum yapmaya hakkın yok!" dedi ve arkasına bakmadan gitti,Güven kendine sinirlenircesine dizlerini dövdü.
____________
Gece saat üç suları Derya'nın kapısı çaldı,hemen sopayı aldı boyu kapı deliğine yetmiyordu.Kapıyı açar açmaz sopayı vurdu,karşısında Güven'ı gördüğünde şaşırdı "Güven?" Derya yaklaşıp suratına baktığında yarılmış kafasını gördü "Ya senin burda ne işin var." Güven kafasını tuttu ve yalpaladı "Be-n özür dilemeye geldim ya?" Derya gelen içki kokusunu duydu "Sen içtin mi!?" Güven parmağının ucunu gösterdi "Azıcık." Derya kolundan tutarak içeri soktu.
Pansuman aletlerini getirip pansumanını yapmaya başladı "Beni affetsene." dedi yalvarır bir ses tonunda "Ayıl sonra konuşuruz." Güven kafasını arkaya çevirdi "Özür dilerim,seni orda kıskandım ve ne diyeceğimi bilemedim." Derya ayağa kalktığında Güven kolundan tuttu ve geri oturdu "Ben sadece benim ol istiyorum." ikisininde kalbi çarpıyordu,nefesleri birbirine değiyordu.Güven Derya'yı belinden tutarak kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi,Derya karşılık vermesede sonradan vermesiyle beraber alev almışlardı.
Nefesleri bittiğinde ayrıldılar "Affetin mi?" dedi Güven "Çok hainsin." diyerek güldü Derya,ayağa kalkarak mutfağa gitti.
_____________________________
Salut jeunesse! Evet ilk kissi yazdım,erkenmi oldu acaba diye düşünüyorum.Bir bölümde hem ayırıp hemde barıştırdim,umarım beğenirsiniz.Fikirlerinizi belirtin ve yıldıza basın à plus tard !