'7 [M]

39 3 2
                                    

Gozlerimin icine tekrardan baktı ve kendi dudaklarıyla benimkilerini yeniden birlestirdi. Hararetli bir sekilde opusmemize devam ederken aynı zamanda ellerini cesitli yerlerimde gezdiriyordu. Bu arada hâla beni aglatamamıstı, aksine bundan zevk almıstım.

"Merak etme winnie, seni aglatacak kozu daha oynamadım."

Siktir.. Bu demek oluyorduki, bitmesine daha cok var.

"Lutfen.. benden ne istiyorsan konusup halledebiliriz!"

"Ben senin konusmanı degil, tamamen seni istiyorum winter. Su ana kadar istedigim herseye sahip oldugum gibi sanada olucam."

Tanrım.. bana emir vererek konusması onu dahada cekici bir hale getiriyordu. Bana baska secenek bırakmadıgı icin tıpıs tıpıs kafamı salladım.

"Harika."

-2 Saat Sonra

Karina sonunda sevismemizi sona erdirmisti. Su anda onun kollarının arasında ve onun yorganının altındaydım. Bu uzun anda gozumden bir yas bile akmamıstı. Buyuk ihtimalle sadece iliski yasamamızı istedigi icin bana seni aglatıcam demisti. Bu arada artık eve donmem gerektigini hatırladım. Aptal annemden tekrardan azar isitecektim..

"Karina.. artık eve donmem gerekiyor.."

Kafasını hafifce cevirdi ve bana baktı.

"Peki, bana bu 2,5 saati tekrardan yasatmanı isteyecegimi unutma sevgilim."

Sevgilim? biz sevgilimi olduk? Ah..
winter.. 2,5 saat boyunca zorbanla sevisirsen tabiikide sevgili olursunuz..

I'll make you cry - winrinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin