[İyi okumalar bebişlerim.]
Tam bir sene sonra. Kollarım onun boynundaydı. O beni hatırlıyordu fakat ben onu hatırlayamıyordum. Olmuyordu, kafam durmuştu resmen. En sevdiğim adamı bile hatırlayamıyordum.
Kollarım boynunu okşadı. Etrafıma baktığımda her evin ışığının kapalı olduğunu fark ettim.
Giray'ın gözlerinin içine baktım."Hadi." dedim mırıldanarak.
Dudağım dudağına yaklaştığında dudağına ufak bir öpücük bıraktım."Ecmel uzak dur benden." dedi.
"Hayır, senden uzak falan durmayacağım." dedim mırıldanarak.
"İçeriye geçer misin? Birisi görecek." dedi.
"Görsünler ne olacak?" dedim.
"Olmaz Ecmel." dedi.
"Ben girmek istemiyorum." dedim mırıldanarak.
Bir elini kalçamın altından diğer elini belimin altından geçirerek kucağına aldı. Bir yandan da kapı açmaya çalışıyordu."Bence çok yakışıklısın." Tekrar tekrar kokusunu içime çektim."Aynı zaman da parfümün de çok güzel kokuyor." dedim.
"Ecmel, dur lütfen. Sarhoşsun ve sana dokunmak istemiyorum." dedi.
Ayağı ile kapıyı kapattı."Ayakkabılarım düşecek." dedim mırıldanarak.
Beni karanlık koltuğun üzerine bıraktı. Ellerim gömleğinin yakasına gitti. Kendime doğru çekerek dudağına ufak bir öpücük bıraktım. "Ecmel lütfen durur musun?" dedi.
Kafamı yan tarafıma doğru yatırdım ve gözlerimi gözlerine diktim."Durmak gibi bir isteğim yok." dedim.
Oturduğu yerden kalktı."Olmaz Ecmel. Çık yukarıya uyu." dedi.
İlerleyeceği sırada onu koltuğun üzerine iterek yüzüne baktım."Uyumayacağım, seni istiyorum." dedim.
"Ecmel olmaz diyorum. Sarhoşsun ve sabah ne yaptığını hatırlamayacaksın bile." dedi.
Ayağımda ki topuklu ayakkabıları çıkartarak yüzüne baktım."Neden hatırlamayayım?" dedim öksürerek.
"Sarhoşsun çünkü Ecmel." dedi sinirle.
"Hım, olabilir. Her insan sarhoş olabilir." dedim.
Giray'ın bir bacağının üzerine oturarak kollarımı boynuna sardım."Bak Ecmel, kendimi tutamayacağım. Benim de iradem bir yere kadar. Kalk hadi." dedi.
Gülerek kafamı iki yana salladım."Hayır, hayır." dedim.
"Ecmel bak irademin bittiği noktadayız kalk." Dedi.
Dudaklarım boynuna doğru gitti. Ufak bir öpücük bıraktım."İrademiz yok zaten." Dedim.
"Şu ışıkları da kim kapattıysa zaten. Yüzünü göremiyorum." dedim.
"Lütfen kalkar mısın?" dedi.
"Hayır kalkmayacağım. Kalkma gibi bir fikrim yok." dedim.
Dudağım dudağına yaklaştığında dudağına ufak ufak öpücükler bıraktım. Ellerim hâlâ boynundaydı. Bir anda karşılık verdiğinde gözlerimi açarak o mavi gözlerine baktım. Fazla görünmüyordu ama neyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ DERİLER
Acción"Bırak." diye bağırdımda ellerini vücudumda gezdirdi. "Bırak Halil bırak." dedim bağırarak. Boynumun her yerine öpücükler bırakıyordu. Ellerini vücudumda gezdiriyordu."İster iste, ister isteme. Senin fikrin beni asla ilgilendirmez. Vücudumdan, boy...