My new friends

3 1 0
                                    

Pov Elena
Na 5 minuten komt er een een blonde jongen binnen, dat moet de bekende Niall Horan zijn. Hij trekt een sprintje naar me toe en knuffelt me bijna dood joh. Jij bent dus de knappe Elena Malik waar Zayn het al weken over heeft grinnikt Niall.
Yep that's me lach ik
Wow voor het eerst dat ik weer lach.
" Ik weet nu al dat wij heel veel leuke tijden gaan beleven maatje " zegt Niall uit het niets
' zo dus je bent helderziend? ' vraag ik
" Dat is een van mijn talenten ja "
Na een uur moet hij jammer genoeg al weer weg.
' Tot morgen Ni was leuk je ontmoet te hebben buddy '
" Ja het zelfde, ik kan echt niet zolang zonder je hoor " schreeuwt hij dramatisch
Ik trek hem in een knuffel, en geef hem een kus op zijn wang waardoor ik hem laat blozen. Ik zal Liam halen hij is de volgende.
En dan verdwijnt Niall, en komt even later Liam terug.
Hee ik ben Liam zegt de volgens mij rustigste van het stel.
Ik ben Fay.
Hij gaat wat ongemakkelijk naast me op bed zitten.
Wil je wat over jezelf vertellen Vraagt hij twijfelend.
Gelijk schiet ik dicht en is mijn glimlach verdwenen.
Liam merkt het.
" Hey gaat het wel? "
J ja gaat prima.
Ik jij het is gewoon ik durf er niet over te praten, ze zullen me weer vinden en niet toestaan dat jullie mijn vrienden zijn de wereld beroemde One direction, als jullie mijn vrienden wel zijn.
" Tuurlijk zijn wij je vrienden, we zullen er altijd voor je zijn en je kan ons altijd bellen mailen appen of wat dan ook "
Het uur vloog weer voorbij en er is niet veel gezegd. We geven elkaar een knuffel en dan loopt hij de deur uit.
Na nog geen 2 minuten komt Louis binnen gestormd, ik ken hem omdat ik altijd een ontzettend grote fan van hem was en een crush op Harry had.
O o o oh my god jij bent Louis Tomlinson stotter ik
Yes the one and only zegt hij met een sneaky lach.
Ik sta op en bespring hem gelijk. Waardoor hij valt en ik erboven op.
Oh sorry dat was niet de bedoeling zeg ik beschaamd
Geeft niet joh, wuift hij mijn excuus weg.
We nemen plaats op bed.
Ik dacht dat je geen fan was? Hoe ken je mij dan? Vraagt hij
Ik ben altijd al een super grote fan van jou geweest, antwoord ik.
Gelijk komt er een grote lach op zijn gezicht.
Jij bent mijn nieuwe beste vriendinnetje en ik wil je nu al nooit meer kwijt zegt hij
Wauw deze dag kan niet meer stuk, de Louis Tomlinson is mijn nieuwe beste vriend.
Ik doe een vreugde dansje en Lou doet mee.
Ook dit uur vliegt weer voorbij jammer genoeg.
Ik sta op en geef Louis de grootste knuffel ooit. Hij geeft me een kusje op mijn wang en loopt dan weg.
Ik begin een beetje te stressen zo meteen komt Harry.
En alsof hij het hoort komt hij binnen lopen, gelijk ren ik naar hem toe en begin ik hem te knuffelen.
Ik ben een super grote fan van jou, en nu ontmoet ik je eindelijk. Roep ik
Hij grinnikt.
We nemen plaats op mijn bed, en ik begin te vertellen over hoe ik fan ben geworden en alles. Maar voor dat ik verder kan praten drukt hij zijn lippen op die van mij. Zijn tong glipt naar binnen en een bom van vlinders is ontploft in mijn buik. Na een tijdje stop ik de zoen door adem te kort.
Toen ik je foto's op Instagram zag dacht ik echt al wauw ze is zo mooi. En nu zie ik je in het echt ben je nog veel mooier. Vertelt hij
Lieve Elena ik weet dat we elkaar echt pas net kennen en dit krankzinnig is, maar wil je de mijne zijn? Vraagt Harry me
Mijn ogen begin te glinsteren.
Jaaa schreeuw ik zo hard ik kan.
We praten nog wat en dan is de tijd voor bij, ik sta op onze lippen vinden elkaar en we zoenen nog even.
Harry het is beter als jullie naar huis gaan want ik ben echt moe en ga slapen.
"Is goed lieverd."
Hij loopt de deur uit en ik ga in bed liggen.

Pov Zayn
Als ook Harry beneden is staat iedereen op om naar haar kamer te lopen, maar Harry houd ons tegen.
Ze wilt slapen zegt hij
Iedereen kijkt teleurstellen maar we lopen met zn alle naar een taxi richting het hotel. Daar aangekomen roept Harry ons bij elkaar.
" Ik moet jullie wat vertellen "
Iedereen kijkt verbaast op.
" Elena en ik... We hebben verkering "
Wat hoe wanneer jullie kennen elkaar niet eens goed zeg ik best wel bot.
" Nou en dit is echte liefde "
Oké gefeliciteerd dan maar. Stamel ik
' Maar als jij haar hart breekt, zweer ik je dat ik al je botten in je lijf zal breken.'
En dan loop ik naar mijn kamer.

7 weken later Elena mag uit de kliniek.

Pov Elena
Het is 9:00 als mijn wekker gaat. Gelijk spring ik mijn bed uit, deze 7 weken zijn de jongens elke dag langs geweest en tussen Harry en mij gaat het alleen maar beter. Om 10 uur komen de jongens mij ophalen en vertrekken we naar Londen. Ik loop naar mijn kleding kast en doe alles in de koffer. Ik doe mijn grijze Nike training pak weer aan en mijn zwarte Nike air max eronder. Ik borstel mijn haar en doe het in een losse staart, ik loop naar mijn kast waar ik al mijn kleding uit pak en in de koffers doe. Na een half uur heb ik alles ingepakt. Ik loop naar beneden om afscheid te nemen van iedereen, de begeleider brengt mijn koffer naar beneden en we wachten op de jongens. Die er om 5 voor 10 zijn.
Ik knuffel ze allemaal en geef Harry een kus.
We lopen naar de balie, waar ik mijn iphone 6 ophaal. Er zijn 3 Taxi's.
Taxi 1: Niall & Louis
Taxi 2: Harry & Liam
Taxi 3: Zayn & ik
Zayn en ik lopen naar onze Taxi waar ik mijn koffer naast die van hem leg. We stappen in en rijden richting Schiphol.
Eindelijk mag ik met jullie mee juich ik
Zayn lacht om mijn reactie.
Hij slaat zijn arm om mij heen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Na 2 uur in de Taxi zijn we op Schiphol we pakken onze koffers uit de achterbak en lopen naar de andere. Ik pak Harry zijn hand en we lopen naar de Privé jet. In de jet neem ik plaats naast Harry hij geeft me kusjes in mijn nek. Niall die tegenover ons zit schreeuwt, get a room.
Wat jij wil antwoord Harry met een pedo lachje. En hij rent naar een kamer en legt me op bed. Harry is in slaap gevallen maar ik kan maar niet slapen. Mijn oren zijn een en al oor als als ik iemand hoor snikken. Ik sluip de kamer uit en loop op het geluid af, bij het snik geluid aangekomen loop ik de deur binnen. Daar zie ik Zayn in elkaar gedoken op bed zitten.
Hey lieverd wat is er? Vraag ik bezorgd
E er is alweer een nieuw account van mij met als naam Zayndemoslimterroist.. Snikt Zayn
Ah die kut mensen hebben geen leven, jij weet wel beter Zayn. Sus ik
Dankje je bent de beste, ik hou van je! Zegt Zayn terwijl er een glimlach op zijn gezicht komt.
En ik van jou antwoord ik.
Zullen we een peukje roken? Als je nog rookt? Vraag ik hem
Rook jij? Komt er verbaasd uit zijn mond.
Ja al heel lang in de kliniek mocht ik ook roken. Glimlach ik.
Je krijgt er wel een van mij ratelt Zayn terwijl hij al onderweg naar de rokers ruimte is.
Hij haalt zijn pakje Camel te voorschijn en geeft er mij een. Hij pakt ook een aansteker en ik steek mijn peuk aan. Ik neem een hijs en laat de rook een rondje om mijn longen maken om het vervolgens weer uit de blazen. Als we allebei onze sigaret ophebben lopen we terug naar onze kamers ik geef Zayn nog een knuffel en loop dan naar mijn kamer. Ik kruip dicht tegen Harry aan en geef hem nog een kusje op zijn heerlijk zachte lippen.
Ik heb het gevoel dat ik nog geen 10 minuten slaap als ik wakker word door mensen die op mijn bed springen. Ik doe een oog open en zie Niall & Louis.
Rot op en laat me slapen kleuters kreun ik moe.
Geschrokken van mijn reactie lopen ze blijkbaar weg.

What do you say when it's all over ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu