Bölüm 52 : Biraz gülme, biraz huzursuzluk.
☆☆☆☆☆
Zaman atlaması
Gölge Ahter BarutYatmayı kesip odadan çıktım, zaten abim telefonu çalınca yanağımdan makas alıp odadan çıktı. Odadan çıktım, ancak aşağı inmek yerine çaprazımda ki oda önünde durup kapıyı çaldım. Gel diyen hoş sesle iç çekerek odaya girdim, yatıyor.
₺ : Hoş geldin.
Gölge : Asıl sen hoş geldin abi, işin ne zaman bitti?
₺ : Oldu biraz, gel buraya seninle abi - kardeş konuşalım.
Peki dercesine baş sallayıp kapıyı kapatıp ona yol aldım, birşey olmaz bende birazda burada yatayım. Yatan Metehan abimin yanıma yatmamla abim yandan beri bana baktı. Yalan yok bu ailenin geninde sorun var, hepsi taş maşallah.
Metehan : Sen ağlamışsın.
Dedi yatakta doğrularak, kalbini yediğim fazla duyarlı, sevgi doluydu. En önemlisi düşünceli, elini saçlarıma daldırıp oynamaya başladı. Benimse verdiği hoş hissiyatla gözlerim kapandı, en son gördüğüm abimin kıvrılan dudağıydı. Ailemin her biri özenle yaratılmış gibi, şaka gibi ya bir ailede herkes mi iyi olur? Bu terslikte bir iş var ama ne?
Gölge : Bu terslikte bir iş var.
Metehan : Bu işte bir terslik var olmasın o?
Dedi imalı sesiyle, seviyorum. Abilerim var, kokularıyla - varoluşlarıyla bana güven veriyorlar. Onlarla sohbet edip dert yanmayı seviyorum çünkü biliyorum artık nazlanabileceğim insanlar var.
Gölge : Kokuya bak uykum geliyor, sayenizde uykuyu sever oldum.
Kıkırdadı ve yanağımı okşadı sonra okşadığı yeri öptü. Abilerim var, bu şeyi niye devamlı diyorum biliyor musunuz? Çünkü ben hep beni seven veya koruyacak olan abi isterdim. Belki de Kenan üsteğmene denk gelince susmam oydu, ne de olsa o benden büyüktü. Abilik yapabilirdi, yanımda durup eksiklerimi tamamlardı. Ama olmadı, bana ilgisi vardı yada ilgisi var ayağı beni kandırıyordu. Şimdi çıkartsam telefonu yabancı birine yeniden dert yansam bu defa kime denk gelirim?
Yabancı birisi çünkü insanlar ruhen kendini yabancıya anlatmak ister. Bunun nedeniyse o yabancıyı birdaha görmeyecek olma ihtimalidir. Nasıl olda denk gelmeyiz diyip yabancı birilerine yazmayı ihtiyaç duyarız ama kimimiz yazmaya çekinir.
Metehan : Ne düşünüyorsun kara gözlü?
Gölge : Gezmeye gidelim mi?
Metehan : Olur, kim kim gidelim?
Gölge : Sen ve ben... Biraz kafa dağıtmak istiyorum.
Metehan : Pekâlâ gidip güzelce hazırlanda çıkalım, bende o arada giyinip aileye gezmeye gideceğimize dair haber edeyim.
Yazardan devam:
( Not : Paragraf arası yorum yapıp vote basmayı unutmayalım...)
Merdan B : Bu saatte? Yemek vaktine az kaldı Metehan, farkında mısın? Hem Allah korusun aşkam üstü başınıza birşey gelmesin?
Dedi endişeyle, bi aksilik çıkar diye korkuyordu çünkü kısa sürelik bile olsun uyumuştu. Kabus görmüştü, uyandığında da Gölge'nin ağlıyor olduğunu duymuştu. Yanına girmek istedi de ayakları tutmaz gibi giremedi, zaten Lodos Gölge'nin yanındaydı. Kabusuysa Gölge'yle ilgiliydi. O anda gelen Gölge duyduğu sözlerden dolayı iç çekerek konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin Yankısı!
Teen Fiction"Gölgelerin rengi olmaz" dedi çocuk, derdi vardı bu sesinden bile belliydi. Yırpandığı gözlerinden bile belliydi. Sırf annesi onu sevmiyor diye ölmek istiyordu, yaşamaktan nefret ediyordu....