Etter jeg hadde vært hos rektor hadde hun sagt at jeg skulle gå opp i 3 etasje og inn i rom 320 men det jeg ikke greide var å finne det? Jeg hadde gått rundt i 3 etasje i kanskje en halv time nå? Og jeg har ikke funnet det, jeg viste bare at vi skulle ha matte. Jeg sklei ned en dør og satte meg ned, en eller annen gang vil jo noen komme forbi og de kan sikkert hjelpe. Etterhvert hadde det gått 5 min akkurat da åpnet døra jeg satte meg foran og ut kom en gutt, Nate. "Lea? Spurte han og tok opp det ene øyenbrynet, wow han hadde til og med fine øyenbryn, vent? Har jeg ikke sagt det? Åja jo han er drit kjekk! Hvis jeg hadde kjent han bedre hadde leppene mine allerede vært på hans, men jeg er ikke den typen som bare hopper i det.. "Jeg finner ikke klasserommet mitt" sa jeg og så ned. "hva har du nå?" Spurte ha. Og tok opp hodet mitt. "Jeg har matte og jeg vet jeg er sein me.." lenger kom jeg ikke før han brast i latterkrampe. "hva behager? " Sa jeg frekt. "HAHA, dette er matterommet" sa han og pekte på døren han hadde kommet ut av. Fyy?! Seriøst? "Jeg viste jo det da" sa jeg og rødmer svakt. Han lo litt og ristet på hodet. "Jeg skal bare på do så vi ses da" sa han og gikk bortover i gangen. Nå var jeg alene, igjen. Jeg banket på døra to ganger og ventet bare noen sekunder før jeg hørte jeg en stemme. " bare kom inn" sa den. Jeg åpnet døra og gikk inn. jeg ble møtt med stirrende øyner, av guttene kanskje litt under hodet men av jentene i ansiktet. " Hei! Du må være den nye elever, litt sen men du må ha rotet det bort" sa han og smilte til meg. "Alle sammen dette er Lea Thayer som dere må ta godt imot, du kan kalle meg Mr. Jenkin" sa han og tok meg i hånda. "så vil du si noen ord om deg selv?" Spurte Mr. Jenkin. "Eh, jo jeg er jo da Lea Thayer og er 16 år gammel og flyttet hit igår, i fritiden driver jeg med fotball og skating" sa jeg og ga klassen ett nervøst smil. "Sa bra da kan du sitte ved siden av" han så seg litt rundt, den eneste plassen jeg så var ved siden av en uinteressant gutt i mørke klær og hette helt bakers. Mr.Jenkin så nervøst på meg. "Jason, der bakerst." sa han og smilte til meg. Det var først da denne såkalte Jason la merke til meg. Øynene hans stirret inn i mine som om han kunne drept meg med en gang, du var kalde og sorte, etter noen sekunder ble de nøttebrune og mer vennlige, men fortsatt kalde. Han snudde seg og så ut av vinduet igjen da jeg satte meg ned. Det var da jeg la merke til at alle så på meg? Hvorfor gjorde de det? Jaja gidder ikke å bry meg om sånne folk akkurat nå..
Da timen endelig var ferdig fortet jeg meg ut og til skapet mitt, koden? Jeg var så dårlig til å huske.. 3784 sant det. jeg fikk låst opp og lagt mattebøkene jeg hadde fått i hylla. Da jeg skulle lukke skapet mitt tror jeg at hjertet mitt stoppet for ett sekund som endte med at jeg hoppet bakover og krasjet i enda en person, jeg reiser meg og tok it hånden min i refleks for å hjelpe. "Unnskyld jeg beklager så mye" sa jeg til henne. Wow! Hun var nydelig! Blåe gråe øyne, pent langt blondt hår, helt fantastisk! "Det går helt fint" sa hun og tok hånda mi. "du må være den nye jenta? Lea?" Spurte hun og smilte. "eh ja? Hvorfor viste du?" Spurte jeg og lo litt. "liksom ALLE gutte snakker om deg og hvor store puppene dine er og sånn, haha du er liksom den heite nye jenta! Og de hadde rett for du er dritpen" sa hun. "haha egentlig ikke, men takk du er ikke akkurat stygg du heller" sa jeg og smilte til henne. "Forresten Bettina her! så har du noen å spise med i lunsjen? Jeg og vennene mine vil sikkert veldig gjerne møte deg!" Sa hun begeistret og smilte. jeg skulle akkurat til å svare når Nate kom bort, og ja han skremte meg istad. "Hun skulle sitte med meg!" Sa han og lo. "Vel da så, uansett så sitter vi alltid sammen" sa hun og lo før vi begynte å ga mot kantina og vi fulgte etter. Da vi kom fram til bordet så presenterte alle seg. "Lucas" "Oscar" "Liam" Justin" og "Jack" "Og alle sammen dette er Lea!" Sa hun og smilte. "det vet vi" sa Jack og slikket seg på underleppa. Hahah jeg lo og rødmer as usual. Etter 10 minutter hadde jeg allerede blitt kjent med dem alle og de var så hyggelige. Jeg håpet at de ikke ble lei av meg!
Xxxxx
Bare så dere vet det så skrev jeg 1000 ord igår men alt ble borte! Jeg som lovet dere en lang del, men prøvde å gjøre denne lang da, uansett så kommer det to nye deler imorgen kveld! ❤️
CZYTASZ
Jason Mccann, Too much to handle (FERDIG)
FanfictionVerden til Lea Thayer perfekt, helt til hun må flytte, fra alle vennene og kjæresten, hvor hun skal flytte? Fra Norge til England alene med broren Joe Thayer. Ny skole, nye venner er ikke noe hun ser fram til. Men foreldrene er fast bestemt på det s...