Bedenimi tarifsiz bir zevk dalgası kaplarken elimden geldiğince ona karşılık veriyor ve deli gibi atan kalbimi dizginlemeye çalışıyordum.
O kafasını yana doğru eğip öpüşünü derinleştirdi. Bense kendime tutunacak bir dal arar gibi onun sert yapılı göhsüne elimi koyup yavaşça okşadım.
Elimin altında duran kalp şüphesiz benim kalbimden farksızdı. O da mı heycanlanmıştı? Ama çok profesyonel öpüyordu. Acaba kaç kadını böyle öptü?
Aklıma gelenlerle onu göhsünden ittirdim. Ben ona sinirle bakarken o ise dudaklarıma bakıp dudaklarını yaladı. Şuan sanki yemeği yarıda kalmış bir çocuk gibi duruyordu.
-Kim bilir kaç kadını böyle güzel öptün şerefsiz.
Dedim sakinleştirmeye çalıştığım nefesler arasından.-Sana yemin olsun kadın bu benim ilk öpücüğümdü.
-Ya ya ne demezsin bu kadar güzel öpmen normal mi?
-Erkekler doğuştan yeteneklidir yaşamamıza rağmen biliriz.
-Belli oluyor yeteneklerin tecrübelerinle gelişmiş.
-Rojin hayatıma aldığım ilk ve tek kadınsın.
-Gece ilişkilerini saymazsak.
-Hiç gece ilişkim olmadı. Gevad mıyım lan ben?
-Olmadı mı?
-Olmadı
-Valla mı?
Güldü.
-Şerefim üzerine yemin ederim.
-Şey.
-Ney?
-Ben özür dilerim
-Ne için?
-Hani sana dedim ya
-Ne dedin ya hala dudaklarıma bakıyo. Kız bu valla doğru söylüyor gibi. Yoksa niye böyle baksın demi.
-Hani şerefsiz dedim ya ondan şey ettim ben.
-Hmm kabul etmiyorum.
-Neden?
-O kadar laf ettin yapmamama rağmen hemde.
-Ya özür dilerim dedim. Niye affetmiyorsun ki?
-Benim bu güzel anımı bozduğun için olabilir mi?
-Ne anı?
Sırıttı.
-Gösterim mi?
-Neyi?
-Hayatımın en güzel anını.
Gözlerim kocaman açılırken hemen önüme döndüm cama doğru dönerken onun kahkahasını duydum. Attığı erkeksi kahkaha arabanın duvarlarına çarpıp kayboluyordu.
-Karşılık verirken utanmıyordun xanım ağam şimdi noldu da utandın?
-Yaaaaa Miraaannn
Sırıttı.
-Sen bana cilve mi yaptın?
Dudağımın bir kenarı kıvrılırken ona bakmadan konuştum.
-Hadi hadi geç kaldık. Hem ben çok acıktım sende acıkmadın mı? Diyerek konuyu dağıttım lakin o
-Ben doyuyordum hatun müsade etmedin ki.
-...
Al işte yine kahkaha atıyor yeminle bıktım yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROJİN(Berdel)
ChickLithayatın her türlü acımasızlığına katlanmak zorunda olan güzel bir genç kız , ailesi yüzünden çektikleri yetmezmiş gibi en sonunda abisinin hatasına kurban edilir...