5.bölüm Hayat Garip

659 26 2
                                    

 bölüm biraz geç geldi üzgünüm.:((((((((

  aşk eklemeyi düşünüyorum. fikriniz nedir?

 Ela hakkında düşünceleriniz nedir? ( sövenler yoruma :)))

iyi okumalarrrrrrrrr

                                                       ***********************

uzun bir süredir uyuyordum. yani ben öyle sanıyorum. bir sürü ses duyup ayrıt edemiyorum. annemin ağladığını duyuyorum. sadece uyuyorum neden ağlıyorlar ki?  ama ben uyuduğumu düşünmüyorum. En son ne olmuştu? 

kriz geçirdim, levent beni kucağına aldı, sonrası yok.  kalbimin acıdığını hatırlıyorum. uyuduğum süre boyunca Atlas'ın ağladığını duydum. o benim için ağlamış mıydı? Demir de ağlamıştı?

lan öldüm mü? 

tövbe ya ne ölmesi. kendimi zorlasam gözlerimi açardım aslında.  oda sessizleşince gözlerimi açmaya çalıştım. sadece parmağımı oynatabiliyordum. çok yorgun hissediyordum. gözlerimi yavaşça açtım. hastanedeydim. Atlas yatağımın yanındaki koltukta uyuyakalmıştı. saate baktım. gece 4 .  gece yanımda mı bekliyordu?   

çok susadığımı fark ettim .  yatağımın baş ucundaki bardağa uzandım ama elimden kayıp düştü. Atlas ışık hızında gözlerini açtı. beni gördüğünde gözleri doldu. ayağa kalkıp yanıma geldi. bir şey dememe izin vermeden beni kolları arasına aldı. saçlarımı öpmeye başladı. şaşkınca ona bakıyordum. 

''şey  elim çarptı bardağa. su içecektim. ''

hemen bir bardağa su doldurup içmeme yardım etti.  lan istediğim her şeyi yapacağını bilsem git pencereden atla derdim. 

''nasıl hissediyorsun?''

hala şaşkınım.

''yorgun.''

''tamam sen uyu ben buradayım.''

korkuyorum. tek uyumak istemiyorum. ama bunu ona söyleyemem. söylesem ne olur ki?

''şey benimle uyuyabilir misin?''

şaşırdı. biraz afallasa da toparladı.

''ben mi?''

'' hı hı sen.''

yanıma gelip yattı. sonra kollarını bana sardı. başımı göğsüne yasladım. onu sevdiğim söylenemezdi ama nefret de etmiyordum. bir kaç dakika sonra gözlerimi kapattım.

Atlas'ın bakış açısından (2 gün önce)

Deniz, komaya girmişti. bunu öğrendiğimde sinir krizi geçirmiştim.  biliyordum beni abisi olarak kabul etmeyecekti. ama içten içe onu seviyordum ve bunu bu gün fark etmiştim. onun yanından hiç ayrılmamaya karar verdim. zaten kimse başında durmuyordu. annemler gelip  geri gidiyorlardı. onlar Deniz'i sevmemişlerdi. hangimizi sevmişlerdi ki?  

onlar ilgisiz ebeveynlerdi.  Lodos abimin delirmesinde onların da payı vardı. sinir hastası etmişlerdi beni. 12 yaşındayken beni yurda göndermişlerdi. onların umursadığı  tek kişi Derin idi.  

günümüz

onunla uyumamı istediğinde şaşırdım.  beni sevmediğini sanıyordum yada e azından güvenmediğini. gözlerim doldu. yaptıklarımdan pişmandım. yanına gidip uzandım kafasını da göğsüme yasladım. bundan sonra hiç kimse ona zarar veremeyecek. buna izin vermem. 

Deniz'in bakış açısından devam

uyandığımda Atlas hala yanımdaydı. bir süre onu izledim sonra ise acıktığımı fark ettim. neden diğerleri yoktu. Atlas'ın beni sevmediğini sanıyordum. ama diğerleri sevmiyormuş. barış abim neredeydi?  ya ikizim ? anıl abim?  annem ve babam?  

Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin