Gunlerdir kafama takilan bir seyden dolayi asla uyuyamiyordum. Vicdan azabi mi yoksa kafa karisikligi mi bilmiyorum ama bir an once arkadasima anlatmazsam kafayi yerim. Neyse ki bugun onunla bulusucaktik cunku istanbuldan donuyordu.
Erkenden hazirlanmama ragmen yine gec kalmistim.. Birlikte alsancaga gidip bir seyler yedik ve ardindan sahile gecip sohbet ettik. Suan sevgilim Berke Ile yasadigim bir kac sorundan bahsettim. aslinda sorun bendim. Berke'ye bir yalan soylemistim ve bir yilin ardindan artik bunu ona soylemem lazimdi. Arkadasim eylul beni ikna etmeye calisti saatlerce ve sonunda Ben de ona katildim. Bayram sonrasi her seyi anlatacaktim.
Kalkip kahve icmek icin her zamanki gibi coffy'e gidecekken bir saka yaptim ve sonumuz exim Ruzgar'in calistigi kafede bitti. Eylul'e sarkastik bi tonla "Biliyor musuz Ruzgar burda bir kafede calisiyomus oraya mi gitsek" der demez Eylül "yaaaa sen bana onla olanlari anlatacaktinn" dedi ve "valla Ben giderim kafeye, sen dusun gerisini" dedi. Ben de Gaza geldim ve kafeye dogru ilerledik. Onunden gectigimizde ikimizi de gulme krizi tuttu cunku cocuk gercekten ordaydi ve gerildim.
"Ya Ben kesin gulerim ama" dedi Eylul. "SAKIN. rezil oluruz. gulmemen lazim" dedim. Bes dakika sonra kendimizi topladik ve kafeye girdik. Biz daha iceriyi adimimizi atmadan Ruzgar kosarak cikti. Siparisimizi baska biri aldi ama sonrasinda geri geldi ve kahvelerimizi o hazirladi. Kahveyi uzatirken yuzume bir kez bile bakmadi. Selam bile vermedi. O kadar yilin hatrina insan selam verir yani ayip.
Umursamayip oturduk. Eylul'e onla neler oldugunu anlattim. Ortaokulda baslayan hikayemiz 11. sinifta bitmisti ve simdi nedense bu cocuk her dakika sosyal medyada karsima cikiyordu. Eylul, Masalari temizlerken birkac kez bize bakarken yakalamis. Ondan dolay beni daha sessiz anlatmam icin uyardi ama paranoya oldugumuz icin yine de duyuyordur diye korkup sustuk ve yine Berke'ye olan yalanimdan konusmaya basladik.
Benim arkam tum kafeye donuktu. Tam eylul'e "su beyaz tisortlu Ruzgar'a benziyor" diyecekken eylul "beyaz"i duyar duymaz beni susturdu. arkamdaymis. TAM OLARAK ARKAMDAYMIS. Eylul'un anlattigina gore siparisimizi alan Kadin, arkamizdaki Masada oturmus dinleniyorken Ruzgar onun karsisindaki sandalyeyi bizim icimize sokacak sekilde geriye cekip oturmus. Bildigin konustugumuz her seyi duymak icin yapmis gibi. Ki her seyi duydu ama zaten ondan bahsetmiyorduk.
Iki uc saat orda oturduktan sonra kalkip evlerimize yuruduk. Ben de Ruzgarla olanlari o arada anlattim ve Eylul bizim hikayeye kafasini asiri takti. Berke'yle aram bozukken, Ruzgar'in bir anda hayatima bir daha girisi ona gore tesaduf olamazmis. Ben de salak oldugum icin cok cabuk Gaza geliyorum. Ondan eylulu susturdum.
Bayram sonrasi olmustu ve Ben hala berkeyle konusacak cesareti toplayamamistim. Her gecen gun erteliyordum. Iliskimiz o kadar duzgun gidiyordu ki bunu bozucak olmak beni korkutuyordu ama yapmam lazimdi.
Aradan bir hafta gectikten sonra Eylul ve arkadaslarimizla disari cikalim dedik. Onlar hatayda oldugu icin oraya gittik ve ardindan sahile gecmeye karar verdik. Benle eylul onden yururken ona "Burda Ruzgar'in arkadasi oturuyo. dusunsene onla karsilasiyormusuz" dedim ve Eylul "kiz nasil karsilasalim" dedigi an ona donup "kanka Ruzgar" dedim. Eylul onune bakti ve o da gordu. "Bence bahsettigim arkadasina gidiyorlar iste" dedim ve yurumeye devam ettik. Ama yolumuz ayniydi. Onumuzdeki bir bakkala girdiler ardindan arkadasi kafasini cikartti ve bildigin bize bakti. Hem de birkac kez. Eylul "Kanka ya onlar da sahile gidiyorsa" dedigi an icim bir tuhaf oldu "Hayir." Bu kadar fazla karsilasiyor olmamiz yeter bence. Sahilde de olmasinlar mumkunse.
Biz yolumuza devam ettik ve sahilde cimlere gidip oturduk. Aradan yarim saat gectikten sonra Eylul bana mesaj atti. "Kanka burdalar " Kafami telefondan kaldirir kaldirmaz goz goze geldik. hemen gozumu kacirdim ve icimden kufur ettim. Onun orda oldugunu umursamamaya calisip sohbetimize odaklanim. canim arkadaslarimdan bir tanesi bir boklar yemek istiyordu. Kani kayniyo kizin yerinde duramiyordu. Ben de nedense gaza geldim ve Ruzgar'a istek atmami soylediler. Reddettim. Cunku gercekten gaza gelirsem bir delilik yapabilirdim.
O gece ara sira bakistik. Saat gec olunca ben eve donmek icin kalktim. Yol boyu Berkeyle konustum ve eve vardigimda telefonu kapattigimda ekranimda bir bildirim gordum.
Ruzgar takip istegi atmisti. Neden atmisti ki NE ALAKA SUAN.
Hemen eylul'e yazdim. "Kanka eger Berke laf eder diyorsan Kabul etme."
"Berke fark etmez bile, gorse de bir sey demez. Gecen gun ona 'Ruzgar bizim burda bir kafede calisiyormus' dedim. nerden biliyosun diye bile sormadi"
"O zaman kabul et. Saka bir yana, zaten sevgilin var. bir sey olacak hali yok ya. yillarca arkadas kalmissiz" dedi ve beni ikna etti.
Istegini Kabul edip geri takip ettim.