3. Deo

979 20 0
                                    

Ada

Tata - ulazim u njegovu kancelariju.

Ada prelepa si.

Hvala ti si pravi šmeker.

Ah ćerko starim.

Hahahahaha ma daj tata još uvek si šmeker.

Pa sad bi trebalo Hanterovi da dodju.

Da

A Matija hoće li biti na večeri?

Ne hoće da on i Ina provedu vreme zajedno.

Tata nije mi jasno ne vole se čemu to?

Eh ćerko ne zna ni on a kamoli ne mi.

Ali..-prekida nas kucanje.

Udji!

Gospodine stigli su!

Dobro slobodna si Marta.

Idemo?

Da.

Oo pa dobro došli - moj otac
pozdravlja Hanterove.

Zdravo prijatelju prijatelju kako si - Lavov otac Nikolaj pozdravlja mog oca

Dobro prijatelju ti?

Dobro sam dobro.

Lave, Tea (Lavova sestra) Aleksandra (Lavova majka)

Pozdravila sam se sa svima pa je došao red na Lava.
Samo je prošao pored mene o Bože budala ma briga me.

Hajmo u dnevni boravak! - rekao je moj otac.

Seli smo u dnevni boravak muškarci pričaju o poslu Aleksandra, Tea , Nina i ja smo se takodje raspričale pogledala sam Lava on je tako lep ali je stoka Bože ali stvarno ali s njim se ne treba zezati on je kralj mafije.

Pa prijatelju ko nasledjuje tebe?- Nikolaj pita mog oca.

Pa prijatelju to se još ne zna ali veća je verovatnoća da će to biti Matija.

Pa dobro prijatelju.

Aleksej - Aleksandra se obraća mom ocu .

Da?

Mina...

Šta s njom zašto je spominješ? - moj otac je baš ljut .

Dolazila je kod mene jutros želi da vidi decu - MOLIM?

Tata koje Mina?

Ada...

Koje Mina?

Tvoja majka.

Dobro ali zašto nas je ostavila?

Ćerko saznaćeš ali nije sad vreme za to.

U redu onda.

Pa hajde da predjemo za sto. -
prešli smo za sto.

Pa Ada čime planiraš da se baviš ili ćeš mafiju izabrati - pita me Lav budala provocira nije sa mnom progovorio od kako su došli,pa dobro Lave igraćemo se ja jesam zaljubljena u njega i on to nažalost zna.

Ne znam iskreno još ali videću.

Nije ništa rekao samo je podigao obrve stoka.

Deca rastu prijatelju prodje vreme za čas - kaže moj otac

Vala prijatelju i to što kažes.

Izvinite me - ustala sam i krenula u kupatilo zato sto Lav me gleda kao da hoće da me pojede ili pojebe ma šta ja pričam. Ušla sam u kupatilo da dodjem sebi. Nije prošao ni minut neko je ušao mislila sam da je Nina ali ne ipak nije.

Lav

Hmmm ta mala provocira tom haljinom ona da bude mafijašica nikad. Ali u toj haljini jeste seksi moram priznati.

Izvinite me - Ada je ustala i otisla hm.

Izvinjavam se - ustajem i ja i da potražim tu malu sigurno je u toaletu.
Ušao sam i video Adu unutra, uf te duge noge. Bila je okrenuta pa nije videla koje ušao.

Ada

Nina?

Nije Nina - o ne šta će on ovde

Um Lave?

Evo ja izlazim - krenula sam da izadjem ali me je povukao za nadlakticu.
Prišao mi je i prošaptao.

Ako si mislila da ćes nesto da postignes tom haljinom grdno se varas ti si mala balavica ti nisi ni blizu nekim devojkama i grdno se varas ako mislis da ćemo biti zajedno. - ma šta taj kreten umislja.

Skloni se od mene odmah.

A šta ako neću?

Onda će se desiti ovo. - zgazila sam ga štiklom ali on se nije ni pomerio.

Aman pusti me nema nikakvog zavodjenja. - izvukla sam se i izašla iz kupatila.

Kreten jedan šta on umišlja.
Skot ponizio me je ovo nije prvi put jednog dana Lave vratiću ti.
Sela sam pa sam se raspričala sa Teom i Ninom, Tea je stvarno divna a njen brat je hladniji od leda. Nakon nekih dva sata otišli su a ja sam otišla u sobu da se presvučem skinula sam šminku i istuširala se i obukla i legla u krevet da gledam Lucifera i posle sam legla da spavam.
Prošlo je pola sata ja idalje razmišljam o Lavu ufffffff. Ne znam ni sama kako sam uspela da zaspim.

Kraljica Mafije  🔚Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon