Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bölüm şarkısı:Formidable
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.
İyi okumalar diliyorum.
Mina'dan
"Korku,sadece bir kelimeden ibaret."
İçinde olduğumuz durumun ciddiyetinin ve bir o kadarda saçma olduğunun farkındaydım.
Saçmalık konusunda şüphem yoktu lakin ciddiyet konusunda korktuğum başıma gelebilirdi.
Sonuçta karşımda hakkında yalan haber yaptırdığım bir insan duruyordu.Ama bana bir şey yapamazdı,en azından bunu biliyordum.
Kendine çok güvendiğinin farkındaydım,evet güvenmekte de haklıydı.Yaşıtlarına göre farklı bir vücut yapısı ve zekayla kendini öne geçiriyordu lakin bu onun bana zarar verebileceği anlamına gelmiyordu.
Korktuğum onun bana zarar vermesi ve ya verebilecek olması da değildi zaten.İşimi bir şekilde bozabileceğinin farkındaydım.
Mert'in bir anda bir şeyler okumasıyla bunun o haber olduğunu anlamıştım.İyide ben bu kadar abartmamıştım.Eklemeler olduğundan haberdar değildim.Ama bunu açıklayacak bir insan yoktu elbet.Artık ne yazıldıysa,o okunacaktı.
dogalisesifsa:
Açıklama;
Merhabalar canlar,bugün sizlere kendi aklınızdan bile şüphe edeceğiniz bir haber sunacağım.İlk olarak şunu söylemem gerekir ki,
bu haber Mert Yazıcıoğlu'ndan neden uzak durmamız gerektiği hakkında olacak..Mert'i bilirsiniz,kadınlara olan nefreti ve insanlara karşı olan saldırganlığı ile bilinir.Lakin hiç ikisini bir arada görmüş müydünüz.? Örneğin Mert bir kadını öldürse onun bu tavrını nasıl karşılardınız.? Evet,bu size şuan komik gelebilir lakin bu bir gerçek,örnek değil..Dün saat dokuz civarındayken Mina Demirtaş'ın yani Mert'in sevgilisi olduğunu düşündüğümüz kızın korku dolu konuşmasını duydum.Bir erkek olarak benim bile içim ürpermedi değil.Düşünsenize bir öğrenci tarafından kafanıza defalarca darbe alarak öldürülüyorsunuz,gerçekten mide bulandırıcı.Lafı toparlamak gerekirse,Mert Yazıcıoğlu bir katildir.Mila Demirtaş,yani Mina Demirtaş'ın ikizinin katili.! Ondan uzak durun,
bu bir rica değil duyurudur.Finito
Okuduğu yazıdan sonra attığı gür kahkahası beni bir anlıkta olsa korkutmuştu.Kendime gelmem pek geç olmamışken bana yaklaşan kişiyle olduğum yerde durdum.
Gidemeyeceğimi biliyordum.Bu yüzden belki daha geç olacak o yüzleşmeyi şimdiye çekmiştim.Ki karşımda ciddice durmayan bir insan vardı,bu da benim konuşma hevesimi kaçırıyordu.Bir iftira ona bu kadar zevk vermemeliydi.
Gür kahkahası hâlâ daha devam ederken aramızdaki uzun mesafe kısaya inmiş,dip dibe olmamamızı sağlamıştı.
İşaret parmağnı havaya kaldırıp sallarken konuştu.
Mert:hayır hayır,bunu neden yaptığını sormayacağım.
Salonu dolduran sesi yavaş yavaş azalırken zaten aramızda neredeyse bulunmayan mesafeyi kapatmıştı.
Burun buruna gelmemizle bir adım gerilemiş ve bunu iki adım olarak tamamlamıştım.
Her ne kadar uzaklaşsamda bana bile gelen nefesi ile sinirini anlamış,ama pek oralı olmamıştım.
Mert:çok mu korktun sen,ama aşk olsun ben sana zarar verir miyim sevgilim.?
Sonda bastırdığı kelimeyle tiksinti ifadesiyle yüzümü ekşittim.
Salak mıydı bu.?
(Salak demiyelimde foyası ortaya çıkmasın diye diyelim.)
Mert:anlaşılan biraz eğlenmek istemişsiniz hanımefendi,eğlendiniz mi peki.?
Karşımda konuşana değilde arkada yavaşça açılan kapıya odaklandığımda Ceylin'i görmüştüm.
Bir şeyler yapacağını anlayarak onun orda olduğunu belli etmemeye çalıştım ve karşımdakine ithafen konuştum.
Mina:eğlenecek bir şey yok Mert.Daha fazla saklama artık,sen yaptın.Sen öldürdün kardeşimi.
Elini saçıma götürdüğünde tiksintiyle geriye çekildim.Bu yaptığım hareket ardından bana doğru bir adım attı ve mesafeyi az önceki mesafeye geri getirdi.
Mert:bana bak Mina,seni sadece bir kere uya-
Söylediği,daha doğrusu söyleyemediği şeyi bölen kafasına gelen maddeyle bayılmasıydı.
Öne doğru düştüğünde dolaylı yoldan bana çarpmış ve benide düşürmüştü.
Ceylin ağzından korku nidaları çıkarırken beni çıkarması için ona seslendim.Kendine geldiğinde bir sandalyenin üstünde benim olduğum yere geldi.
O beni çekiyor bende kucağıma bayılan Mert'i kaldırmaya çalışıyordum.
Sonunda başarılı olduğumda ayaklanıp yerde yatan çocuğun kafasına baktım.
Kan yoktu,bu da bir şey olmadığı anlamına geliyordu.
Derin bir iç çektim ve arkamda ki Ceylin'e döndüm.
-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_--_-_
Oy vermeyi unutmayınız
Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin.
İstediğiniz bir sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
JugendliteraturHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.