Dün eve gittiğimde hızlıca uyuya kalmıştım rüyamda ise Sukunayı görmüştüm ama böle romantik bişi yok tu söylicem gülmeyin tamam mi?Şimdi biz Sukuna ile okuldayız Sukuna oturuyo sıraya sonra bi kalkıyo oturduğu sandalyede boya varmış aq koim değildi kabul.
Hergayse işte hızlıca hazırlandım ve abimin odasina girip onu kontrol ettim.Hala uyuyo aminakodumun yabani domuzu tamam karar verdim artik o yabani domuz telefonumada oyle kaydediyim.
Telefonu cebimden alıp baktığımda bizimkilerin aşağı inmem için yazdıkları mesajlarını okudum ve abimi 'yaban domuzu🐷🐽' diye kayıt ederek çantamı alıp ayakkabımı giydim en sonundada âşağıya inip garip el hareketleri çeken bizimkilerin yanına gittim.
Onlara ne kadar Sigma olduğumu göstermek apaçlı üçlü nah cektim onlar ise beni sırtlarına alarak okula doğru yürümeye başladılar.
Lan daha sabah nası taşıyorlar lan LAN NOBARA KIZ O NASIL BENİ TAŞIYANILIYO MK BEN KENDIMI ZOR TASIYORUM.
Garip bakışlar ile karşılaştıktan sonra okula gelmiştik bakışlar orada da devam ediyodu ama bu uskumru balığı ve godzilla beni gario bakışlara rağmen indirmediği için merdivenlerden de öyle çıkmıştık nasıl düşmedik bende bilmiyorum aw.
Sınıfa girdiğimizde az daha kapının üstüne boyum uzun olduğu için duvara yapışıyodum ama bizimkiler sağ olsun bi iyilik yapıp eğildiler sonra bende eğildim ve geçtik biz sınıftaydık ama bu hayvanlar beni hala indirmemişti ama çantalarını alıp sıralarına koymuslardı benimkini bole alıp koymuşlardı.ULAN BENİ DE SIRAMA KOYSANIZA GERİZEKALILAR VİTAMİNLERİNDEN KURBAĞA YUMURTASI ÇIKARIP ORMANDAKİ YILANLARA YEDIRDİĞİM KAFANIZIN İÇİNDE BEYİN YERİNE SİKİŞEN OYUNCAK BEBEKLER Mİ VAR BE?
M:"ne zaman bırakcaksınız?"
I:"dur daha Sukuna gelmedi"
M:"onu napcan aq"
N:"sussen işte karışma işimize"
Nobara'nın bacağıma vurması ile ufak bi 'tch' sesi çıkarmıştım.
YEMİN EDERİM USKUMRU BİLE BUNLARDAN DAHA ZEKİDİR AQ.Bu aralar Uskumruyu seviyorum sanırım bilemedim evet diyenler like butonuna bassın hayòr diyenler yorum yapsın yoksa minecraft dünyasında sıkışıp kalıcam.Kendine gel Megumi seni uskumru yapmalarına izin vermemelisin hemen o düşünceleri kafandan sil ve 'dumb ways to die' şarkısını söyle.Bi dakika... NİYE O ŞARKI MK.
Ben garip düşunceler ile kapışırken(o kadar garip değil uskumru severim)sürgülü kapı açılmış ve içeri Sukuna girmişti.
M:"Sukuna yardım et bunlar tuttu beni uskumruya çeviricek neymiş Sukuna gelsin Sukunayı bekliyoz dediler gel al beni bunlardan şimdi yapışçam yere"
Ben konuşurken Sukuna çantasını sırasına bırakıp beni almaya geliyodu.Sonunda yardım çağrılarım sonunda.Bizimkiler beni Sukuna'nın üstüne attı ve gülmeye başladılar.Ben ise yere düşmüştüm Sukuna üstümdeydi neyseki canim Sukunam bunlar gibi yabani ayılık yapmayıp elini kafama doğru koymuştu.En azından beyin sarsıntısı geçirmemi engelledi aw.Bizimkile arkada gülüşürken Sukuna ile olduğum pozisyonu hatırladım ve hızlıca kafamı yan tarafa çevirip ona bakmamaya çalıştım Aoi'nin çorabında pepe var- cidden pepe var.Gecen keâfette biri pepenin dedesinin sesini taklit ediyodu LSJSKSJSKSJ.Sukuna kalkmak yerine öbür eli ile yüzümü kendine çevirmişti kendisi ise yüzünü daha çok yaklaştırmıştı birdan altımda hissettiğim şişlik ile daha da çok kızarmıştım.Sukuna biraz daha üstümden kalkmayınca hatırlatmam istercesine öksürdüm o ise kulağıma 'sanırim ikinci isteğimi buldum' dedi ve yavaşça kalktı.Bizimkiler hala bana gülüyodu ben ise onlara bakarak konuştum.
M:"beni iki saniye içinde kaldırmassanız ölüyomuşum"
İkiside gülmeyi kesti ve ben geri sayımı sayarken ciddi bi sekilde kaldırdılar.
M:"Bir daha böyle bir şey yaparsanız Itadori sana takado-chan posterlerimi vermem Nobara sana da hmmmmmm sana da peluşlarım ile şekerlerimi vermem"
Onlar önümde diz çöküp yalvarırken ben zaten vermiceğim veya dokundurmicağım şeyler ile onları tehtid etmeye bayılıyordum en son ağzımdan kıkırdama kaçtı ve onlarda geri ayagga kalktılar bi süre sonrada zil çaldı ve herkes sıralarına geçti.
Ders başladığında yine acayip klasiklerden olan kendisinin bıkmadığı ama elinin bıktığı rahatsız etme bölümünü aktifleştirmşti.Nasıl mı kapatılıyor?Sadece alnına ben vurursam başkası vurursa olmazzzzz o yüzden arkamı dönüp bir tane geçirmiştim ve geri önüme dönmüştüm dersi her zamanki gibi zor bela bitirirken daha tuvalete gidemeden bir sonraki ders başlamıştı bile bende hocadan izin almıştım oda izin vermişti.
Hıslıca elimide yıkadıktan sonra çıkacakken Sukuna ile aynada göz göze geldik.LAN AMIK HOCASI DERSTE BİR KİŞİYİ ZOR GÖNDERİYOSUN ZATEN BUNU NİYE GÖNDERDİN NE YAPTI SANA BÜYÜ MÜ HAFIZANI MI SİLDİ? GERI GEL HOCA.Hergayssseee sakinleş Megummmiiii şimdi bi bok olicak yoksa tamam mi are you sakin? yes yes ım sakin.
Kendimle konuşuyodum sıkıntı yok bi kaç şey söylemsk istedi de.
S:"Megumiiiii"
Adımı uzatarak ve tatlı bir şekilde söylemesi ile küçük utangaç bir çocuk gibi yüzüm kızarmıştı bu yüzden hızlıca dikkatimi toplamıştım o da konuşmasına devam etmişti.Bir yandanda yavaş adımlar ile bana yaklaşıyordu,altıma şıççam yardım edin
Birden beni yanda ki duvar ile arasına alması ile afallamıştım.
S:"dileğim şöyle ki yine öpüşücez aaammaaaa... bu sefer kucağıma ne dersin"
Dediği sey ile az daha göz bebeklerim geriye doğru gidiyordu gerçek dimi gercek bu gerçek kesinlikle hem de çok.AMA Bİ DAKİKA LAN KUCAĞINA MI OTURUCAM.
M:"ha?"
S:"ne dediysem o bence ben sizin eve geliyim nası fikir çok güzel bence görüşürüz"
Sukuna hızlıca gimişti ben ise olanları düşünüyodum.Sakin ol Megumi evde abin var işler ileri gitmez tabiki gidemez.
Kızarmamı düzgün bir sekilde kontrol altına aldıktan sonra hızlıca sınıfa gidip derse devam etmiştim tabi ne kadar edebiliyosam ne bok yiceksem.
haloooo ben heldim eheehhe kaç gündür bölüm atmıyodum bu bölümü yazmam biraz zordu uyku ile vs attık neyse işte bölümler yine uzun zaman sonra gelebilir hergays eçok konuştum çok malım bibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
Random☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)