3. Bölüm

49 10 2
                                    

Okula yaklaşmadan bi apacın önünde durup paylaimak için birkaç fotoğraf çektim. Okula yaklaştıkça birilerini görmeye başladım neyseki gördüğüm kimseyi tanımıyodum. Yürüyerek gitmeyi tercih etmiştim çünkü neden olmasın? Yol çok güzel ve yorucu değil.

Laura:Yejun?

Yejun:Laura?

Laura hızlıca yanıma geldi. En iyi arkadaşım o.

Laura:Tatilde hiç yazmadın.

Yejun:Üzgünüm viraz meşguldüm.

Laura:Biraz derken? YEJUN STRAY KIDS'IN 9. ÜYESİ OLMUŞSUN VE BANA HABER BİLE VERMİYOSUNN! Ne kadar şanslı olduğunun farkında mısın?? Enheypen'i görürsen benim için imza al lütfennn.

Laura stay değil benim sayende biraz dinledi birkaç şarkılarını biliyo ama o daha çok... Enhypen ve Le Sserafim'i dinliyo. Çoğu grubu biliyo ama sadece grup adını ve bir üyeyi falan tanıyo. Ke Sserafim ve Enheypen'dan vazgeçemiyo.

Laura:Bide trafik kazası geçirmişsin doğru mu?

Yejun:Evet...

Laura:Birkaç kez canlı yayınına girdim ve Türkiye'den atrıpınız vlogları izledim.

Yejun:Oo yıksa stay'da mı olcaksınn.

Laura:Engene ve fearnot olmayı seviyorum. Hem bi stray kids üyesi en iyi arkadaşım yetmez mi?

Yejun:İyi tamam yeter.

Yolun geri kalanında tatilde neler yaptığımızdan konuştuk.

Laura:Kızım sen resmen dizi gibi bi yaz geçirmişsin bi gizli sevgilin olmadığı kalmış.

Yejun:O kadarıda eksik kalsın.

Okula vardığımızda Laura'nın sınıfı benim sınıfımdan daha önceydi ama neyseki aramızda üç sınıf var. Tabii okuldaki bütün sorunlu tipleri aynı sınıfa koymuşlar sanki en ufak bişeyde sorun çıkartıyoalrdı ama belki değişmişlerdir? Sınıfa girdiğimde anladım, hayır hiç değişmemişler...

Rayne:Yejun... İdollük nasıl tabi torpille olunca güzeldir.

Yejun:Ne saçmalıyosun Rayne.

Emily:Kaçma ya biraz konuşsaydık.

Rayne:Şansa bak yanımdaki sıra boş oraya otursana.

Yejun:İstemez kalsın.

Rayne:Nedenn?

Yejun:Emily otursun yanına.

Emily:Ben sevgilimin yanındayım.

Yejun:Demek sevgilin olunca Rayne'i sattın.

Emily:Satmadım! Rayne sorun olmaz dedi.

Onlardan kurtulup 3. sırada bir yere oturdum. Arkam boştu ve henüz sınıftaki arkadaşlarım gelmemişti. Umarım hemen gelip arkama otururlar... Laura'yla farklı sınıflarda olmak çook kötü..

Yejun:Hajun!

Hajun:Yejun.

Hajun yanıma geldi. Okuldaki een iyi erkek o olabilir.

Yejun:Lütfen başkası geçmeden arkama otur.

Hajun:Neden, noldu?

Arkama geçti.

Yejun:Rayne ve Emily benimöe uğraşmaya başladı bile.

Hajun:Takma kafana onları onlar hep öyle.

Yejun:Neyse sen saçınımı uzattın?

Hajun:Evet nasıl?

Yejun:İyi.

Hajun:Sadece iyi mi?

Yejun:Evet.

Hajun:Stray Kids'e katılmışsın tebrik ederimm. Benide tanıştırsana bi ara.

Laura'nın aksina Hajun daha çok grubun fandomunda ve skz buna dail.

Hajun:Yada dur önce sen imza ver.

Yejun:Nuöaram sende var bu yetmez mi?

Hajun:Sadece imzaa.

Yejun:Pekii...

Hajun:Bide seninle fotoğraf çekilip paylaşıcam.

Yajun:Formaylamı?

Hajun:Olmaz mı?

Yejun:Formasız bi fotoğraf paylaşsan.

Hajun:Tamam okuldan sonra parka gel.

Yejun:Anlaştık.

Ders başlamak üzereyken Kyungmi'de geldi. Ama pek konuşamadık hemen öğretmende geldi. Dersi özlemişim aslında.. İlk tenefüste Hajun ve Kyungmi'yle bahçede sohbet ettik.

-OKUL BİTTİĞİNDE-

Hajun:Kyungmi, Yejun iki saat sonra parkta buluşuyoruz.

Yejun:dört saat olsa?

Hajun:Tamam dört saat.

Kyungmi:Tamam.

Geçerken Laura'nın sınıfına göz attım hala çıkmamıştı.

Yejun:Laura? Geliyo musun.

Laura:Geldim...

Laura'yla yolun yarısına kadar yürüdük.

Yejun:Dört saat sonra iki sokak ilerdeki parkta sınıftan birileriylr buluşucam gelmek ister misin?

Laura:Sorun olmaz mj?

Yejun:Olmaz hadi gel.

Laura:Tamam gelirim. Görüşürüz!

Yejun:Görüşür!

Hızlı adımlarla eve gittim. Kapıda beni bekleyen sekiz abime "ciddimisiniz" dercesine baktım.

IN:Anlat bakalım.

Yejun:İçeri geçsek ya?

Günümü anlattım, tabi Reyne'i pas geçtim çünkü neden anlatiyim? Her gün sekiz kişi tarafından sorguya çekilmiyceğimi umarak saate baktım. Bir saat sonra parka gidicektik ve ben hala formamlaydım.. Hızlıca odaya gidip kot şort ve uzun olmayan bol bi tişört giydim. Saçımı yapmama gerek yoktu hala sabah yaptığım gibi duruyodu.

MESAJLAR~

Yejun:Ben parka erken gelebilirim.

Kyungmi:Dört saat sonra dediniz diye ablamla dışarı çıktım. Yarım saate gelebilirim.

Hajun:Geliyim mi parka?

Yejun:Bu arada başka sınıftan bi arkadaşım var Laura onu ds çağırdım sorun olur nu?

Kyungmi:Yok olmaz.

Hajun:Sorun olmaz.

Yejun:Tamam o zaman ben parka gidiyorum.

Sonra hemen Laura'ya parka şimdi gidiceğimi söyledim. Oda on dakşkaya parkta olucağını söyledi.

Yejun:Ben çıkıyorum!

Minho:Nereye?

Yejun:Arkadaşlarımla buluşucam.

Chan:Hangi arkadaşlar?

Yejun:Okuldan?

Seungmin:Tamam yediden önce gelmiş ol.

Yejun:Tamamm.

Kapıdan çıkarken Seungmin'in "Ne var?" dediğini duydum. Yavaş yavaş parka dopru yürümeye başladım.

Skz İle Hayal Et İlk ÜyesinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin