10

1.1K 3 0
                                    

"bi mola vermek ister misiniz? hanimlar beyler? -bagirismalar, cogunluk hayir diyordu. neredeyse hepsi- hayir mi? sonraki mac icin hazir oldugunuza emin misiniz? -evet bagirmalari.- peki ya sen, Stuckwar? -kirmizili yarismaci kollarini gogsune goturup goril gibi vurmaya ve sesler cikarmaya basladi- bunun anlamini hepiniz biliyorsunuz. oyleyse size sonraki yarismaciyi tanitayim ha? iste size henuz ismini ogrendigim gece mavisi sacli cocuk.... afedersin ama sahne ismin neydi? -bunu daha kisik sesle soylemisti-"

Arva guldu.

"lutfen bana BLUHALL diye seslenin."

"pekala pekala. iste karsinizda BLUHALL!! -yuu sesleri yukseldi- bakalim. ilk yarisman. daha once katilmadin buraya. ama en guclumuzden birini yenebilecek misin? bundan emin degilim ama gordugum kadariyla bahisler oynanmaya baslanmis bile. goster kendini Bluhall. yeni sampiyonumuz olabilecek misin? yoksa burdan cesur ama ezik diye anilarak mi ayrilacaksin? cilizligina bakiyorum da benim de oyun kendi sampiyonumdan. kusura bakmayin Bluhall. herneyseeee. yeni ve heyecanli maciniiz baslasiiinn."

ringe cikmadan once eline aldigi mavi bandajlari sarmaya basladi. Arva bandajlari bi kosede sararken kirmizili herifin sabri yokmus gibiydi.

"hadi ama seni bekleyemem velet!" elini kaldirip Arva'ya savurdu.

Arva hizini konusturdu. egildi ve henuz bandajlari sarmayi bitiremedigi icin adamin ayagina tekme vurdu. adam dustu.

"iki dakika sabredemiyor musun?" bandajlari sarmaya devam etti. isi bittiginde adam ayakta ve yumruklari havada karsilik bekliyordu.

Arva da yumruklarini havaya kaldirdi ve ondan karsilik bekledi. adam sabirsizca hareket etti. hizla Arva'ya kostu. Arva ise karsilik vermek yerine ondan kacmayi tercih etti. saga sola kaciyordu, arkasina gecip lafasina tekme atiyordu, ayaklarinin altindan kayarken sikine koca tekmeler atiyordu. deliklerden firlatilan sopalari kullaniyordu. kafasina vuruyor bedenini yormaya calisiyordu. dovus stratejisi. onu yormaya ugrasiyordu. Arva hizli ve gucluydu. adam ise koca bedenini tasiyamiyordu. "hanimlar beyler sanirim yeni bir sampiyonumuz var. parami sana basmaliydim evlat." Arva onu yere serdi. öldürmek istedi. organlarini cikarip kan banyosu yapmtigini hayal etti, ic organlari ile oynayip onlara makas ile sekiller veriyordu, derisinin uzerinde sanatini konusturuyordu, bedeninden ayri olan kafasi ile basketbol oynuyordu.

"alkislari goreyim."

kendine geldiginde hizli ve derin nefesler aliyordu. nefes alislari gulme krizine donmustu. hic beklemek istemedi. herkesi öldürmek istiyordu.

"SPIKER hic durma. sonraki yarismaci kim ha? sen misin? yoksa sen mi? hadi ama kimse mi kendine guvenmiyor ha? karsima gelin. hepiniz gelin diyorum size!!"

"heyecanli gordum seni Bluhall. sonraki yarismacilarimiz siraya girsin. bu gece fena eglenicez diyorum sevgili izleyenler, siz nedersiniz?"

Arva ve konusmacinin kahkalari virbirine karisti. hemen sonra yarismacilar dizildi. bahisler oynandi. herkes parasini Arva'ya basiyordu. bu piskopatin insanlari katledisini izlemeye bayilmislardi. Arva ise tektek butun yarismacilari indiriyordu. demirleri kafalarinda parcaliyordu, tirnaklari ile karinlarina yariklar aciyordu, civileri bedenlerine cakiyordu. bir suru organ her yerdeydi. bütün bu bardan ceset kokusu yayilmaya baslamisti. Arva bayilacak gibi hissediyordu. zevkten ölecek gibiydi. insanlari parcalamak oylesine haz vericiydi ki. siki oylesine sertlesmisti ki. tanistigi bu kadini hemen sikmek istiyordu. bedenine dis izleri.. hayir, onu yemek istiyordu. et parcalarini dislerinin arasinda hissetmek istiyordu. kafesin icinden onunla gozgoze gelmisti. ona uzanmak istemisti. ve kadin elini ona uzatti. onu kafesten cikardi.

"sen kazandin. seninim." fisildadi kulagina.

bunu duymak Arva'yi daha da yukseltti. dudaklarina yapisti. kucagina alip ilerledi ve barin alt katlarindan bos bir odaya soktu kizi. ona cehennemini yasatmak istiyordu. kadinin dudaklari coktan kanamaya parcalanmaya baslamisti. Arvanin tirnaklari kadinin bedenini kesiyordu. kadinin tirnaklari ise Arva'nin bedenine battikca siki daha da sertlesiyordu. ve kadin bunu gordukce arzusu artiyordu. ne yaparsa yapsin istiyordu. butun gece boyunca kendisini becersin istiyordu.

Arva ise ona istedigini vericekti. ve hatta daha fazlasini.

ARVA YAGMURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin