"NEDEN.?"

221 26 13
                                    

Oy vermeyi unutmayınız

Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.

Bölüm şarkısı:Fill The Void~speed up vers.

Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.

İyi okumalar diliyorum efenimm.

Mina'dan

"Neden benim için bir uyuşturucu gibiyken,sana zarar veremiyorum."

Aklım hâlâ daha salonda kalmışken, kantindeydik.

Önümde duran çaya uzun süredir dokunmamış, ve yeteri kadar soğuduğunda içmediğimi farkedip kafama dikmiştim.

Ceylin ise karşımda durmuş özürlerini iletiyordu.Onu durdurdum ve bunun gerek olmadığı konusunda anlaşıp düşünmeye geri döndüm.

Çocuğun kafasına resmen koltuğun demirini vurmuştu.Kanamamasının tek sebebi,Allah onu korumuştan başka bir şey değildi.

Kafasına üst üste aldığı darbelerle birlikte kafasında bir sıkıntı olursa,ki bence büyük bir problem var,lakin öyle bir şey olursa bunu üstleneceğim.

Arkadaşım,benim için bir şey yaptı ve bu benim yüzümden oldu.Bu yüzden üstlenmek neredeyse zorundayım.

Yani yine ve yine suçlu ben oluyorum.

Ceylin:Mina,ona bir şey olmaz değil mi.? Yani sonuçta kanamıyordu başı.

Mina:olmaz merak etme.Şimdiye kalkmıştır.

Kafasını salladığında gülümseyerek yan tarafa,
girişe döndü.

Gördüğü şey onu dahil herkesi korkutmaya başlayınca ne olduğunu anlamak için girişe döndüm.

Ateş topu gibi olan Mert'i gördüğümde yüzümü ekşiterek önüme döndüm.Bu kadar inansın ondan gerçekten nefret edip korkması benim işime gelmişti.

Onun itibarını yükselten kızlar,artık ondan kaçtığında anlamıştım bir şeyler olduğunu.İlk adım olan itibarını bitirmeyi tamamlamıştım.

Herkesin bakışları bizim masaya döndüğünde,
buraya geldiğini anladım ve bunu bilir şekilde ona döndüm.

Kolumu tuttuğunda onu sertçe ittim lakin benim itmemin aksine daha az geriye gitmişti.

Sandalyeyi geriye iterek ayağı kalktığımda çıkan sesin onu rahatsız ettiği açıkça belliydi.Daha doğrusu sürekli olan ani sesler onu rahatsız ediyordu,bu çok açıktı.

Mina:uzak dur benden,senin benimle bir işin yok.Olamazda.

Onun benimle bir işi olmasa bile benim onunla işim vardı.

Kardeşime psikolojik olarakta olsa bir zarar vermenin bedelini,bunun nasıl bir şey olduğunu öğrenerek çekecekti.

Yani onu öldürmek gibi bir şeyi yapamayacağımı biliyorum,lakin yapmak istiyordum.Ama tabiki yapamazdım.

İnsan öldürmek o kadar kolay bir iş değildi.

...........

Geçen dersler stresimi dahada arttırırken,o derslere girmiyor lakin okulun içinde bir şeyleri bulmak istermişcesine kurcalıyordu.

Özellikle neredeyse tüm derslerde bilgisayar sınıfında oluyordu.Elbette tek başına değildi.
Arkadaşlarıda diğer bilgisayarlardan bir şeyler bakıyordu.

Bunu Salih'ten duymuştum.

Mert'ten

Yaklaşık üç derstir bu hesabın yöneticisini bulmaya çalışıyorduk.

Neredeyse tüm haberleri okuyup yorumlarına bakıyorduk lakin bir iz dâhi yoktu.Şuan onun hakkında tek bildiğimiz bir erkek olduğuydu.

Son çare olarak takip ettikleri herkesin hesabında bir şeyler arıyorduk.

Çoğunlukla ünlüleri takip ediyordu.Bu da tabiki işi kolaylaştıran yanıydı.Zorlaştıran yanı ise,takip ettiği ünlü olmayan kişilerde kızlardı.

Karşıma en sonda,yani ilk takip ettiklerinde çıkan üç erkekten ikisinin bizim okulda olmadığını anladığımda sonuncusunun hesabına girdim.

Bizim okulda,üstüne üstlük bizim sınıftaydı.

Diğerlerinin devam etmesini söyleyerek tenefüste olan okulun içinde o çocuğu aramaya başladım.

Beni görenler ya yön değiştiriyor ya da korkarak arkadaşına yakınlaşıyordu.Bu olanları pek umursamadan etrafı gezmeye devam ettim.

Hiçbir yerde bulamadığımda son olarak sınıfa çıkmaya başladım.Merdivendeki herkes önümden çekilip bana yol açtığı için hızlıca çıkmış ve sınıfa doğru ilerlemiştim.

Sınıfa girdiğimde ilk olarak gördüğüm çocukla yanına ilerledim.

Yakasına yapıştığımda,etrafında olan kişiler beni ondan uzaklaştırmaya çalışıyordu.

Mert:söyle lan,kim o hesabı yöneten.?

Yazar'dan

Mert sinirden kendini kaybetmişken Mina ve Ceylin içeriye girmişti.

Kalabalık olduğunu gören Ceylin oraya yakınlaşmak istemiş ve peşinden Mina'yıda sürüklemişti

Mina biraz ilerledikten sonra gördüğü manzara ile endişelenmiş ve iki çocuğu birbirinden ayırmak için onlara bağırmaya başlamıştı.

Mert'in gelen sesle ne kadar dikkati dağılsa da hiç kendini bozmadan çocuğa yumruklar atmaya ve bağırmaya devam ediyordu.

Mina en sonunda altta kalıp nefes alamayan çocuğu anladığında,Mert'in kolundan tutup çekmeye başladı.

Aynı zamanda sınıftaki iki üç kişiden buna eşlik ettiğinde Mert geriye doğru gidip arkasına yaslanmadan biri tarafından çekilmişti.

Karşısında kalan Mina ona bağırmaya başladığında ona vurmak,bağırıp çağırmak istemişti,yapamadığında anlam veremedi.

Neden bu kıza zarar veremiyordu.?

_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-

Oy vermeyi unutmayınız.

Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin.

İstediğiniz bir sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.

Kanlı Şehvet//MinMerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin