PROLOG

24 1 3
                                    

════╡ بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ ╞════

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca novel ini. Ini adalah novel pertama yang saya karang dan mungkin terdapat banyak kekurangan dan kelemahan saya dalam penulisan ini.

Saya memohon maaf atas ketidaksempurnaan yang mungkin mengganggu perjalanan cerita ini. Setiap usaha dan kerja keras saya adalah demi menghasilkan sebuah karya yang dapat memberi inspirasi dan hiburan kepada anda semua.

Saya amat menghargai sokongan dan dorongan daripada anda semua. Sokongan anda sangat bermakna bagi saya dan akan menjadi pendorong untuk saya terus menulis dan memperbaiki diri dalam karya-karya seterusnya.

Terima kasih sekali lagi kerana sudi membaca dan menyokong karya pertama saya ini.

Enjoy!

────────────────────────────

PROLOG

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

"Kau percaya tak, kadang-kadang mimpi tu boleh jadi kenyataan?"

"Aku percaya. Sebab tu aku tak abaikan mimpi ni."

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

"I like all about you. There's something intriguing behind your savage attitude."

"If you think you can handle it, go ahead."

"Let's see where this goes."

"Alright then. But remember, no turning back once you're in."

"I'm all in."

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

"You're totally nuts, my crazy queen. But I'm obsessed with your craziness. It's kinda beautiful loving a madgirl."

"Kalau saya madgirl, awak ni lagi gila sebab sanggup bercinta dengan saya."

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

"I go wherever you go, you go wherever I go, but this time, I'm going somewhere alone. ALONE..."

"Fi amanillah, sweetheart..."

────────────────────────────

OK DAH, NAK SAMBUNGAN? KENA LA BACA SAMPAI HABIS.

⚠️ Cerita ini mengandungi unsur-unsur dewasa seperti keganasan, bahasa kasar dan adegan seksual yang hanya sesuai untuk pembaca berusia 18 tahun ke atas. Pembaca di bawah umur dinasihatkan untuk tidak membaca cerita ini. ⚠️

P/S: Cerita ini adalah berdasarkan kisah benar.

SEKIAN~

𝐎𝐡, 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐦𝐲 𝐐𝐔𝐄𝐄𝐍Where stories live. Discover now