Bölüm 118

45 8 6
                                    

Jiraiya , Akatsuki hakkında daha detaylı bilgi almak için Akatsuki binasının içerisine girmiştir.

Jiraiya'dan :

Ben Konaha'nın en iyi bilgi toplayan kişisi olduğum için Akatsuki gibi S seviye suçluların olduğu bir örgütü ancak benim gibi birisi araştırabilirdi. Zaten benden başka kimseninde buna cesaret edebileceğini sanmıyordum.

Akatsuki binasının içerisine sızabilmek için kendimi küçülttüm. Böylelikle yanıma çağırdığım kurbanın içine girebilmiştim. Önceden bir kurbağının içinde durmak bana zor geliyordu. Ama daha sonra zaman içerisinde bu duruma alışmıştım. Daha doğrusu alışmak zorunda kalmıştım.

İçine girdiğim kurbağa ile birlikte Akatsuki'nin binasına girmiştim. Oldukça ürpertici gözükse de bir o kadar da gelişmiş bir yerdi. Kısacası Akatsuki oldukça tehlikeli bir örgüttü. Bunu şimdi daha iyi anlamıştım.

Aradan birkaç dakika geçtikten sonra yüksek sesli bir gong sesi çalmaya başladı. Neler olduğunu anlamak için beni kimsenin fark edemeyeceği bir yere geçtim. Gong sesi artık azalmaya başlayınca ortaya turuncu maskeli birisi çıtkı.

Turuncu maskeli bu kişi bir sütunun üzerine geçmişti. Ne yapmaya çalıştığını sütun yükselmeye başlayınca anlamıştım. Muhtemelen bu turuncu maskeli kişi Akatsuki'nin lideriydi.

Turuncu maskeli kişi sert bir ses tonuyla "Deidara ,  Sasori , Konan ,  Kakuzu , Hidan , Kisame , Oruchimaru , İtachi ve Nagato !" dedi. Bu dediğinden sonra ismini saydığı kişiler teker teker ortaya çıkmaya başladı.

 Bu dediğinden sonra ismini saydığı kişiler teker teker ortaya çıkmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hepsinin üzerinde kırmızı bulutlu bir elbise vardı. Tahminim doğruydu. Bu kıyafet Akatsuki'nin resmi kıyafetiydi. Ama asla beklemediğim şey Oruchimaru , İtachi ve Nagato'nun bu örgüte üye olmasıydı.

İçlerinden en çok Nagato'ya şaşırmıştım. Nagato'nun yaşayıp yaşamadığına dair şüphelerim vardı. Ancak şimdi görüyorum ki bu şüphelerimiz boşunaymış ama şuan durum daha kötüydü. Çünkü Nagato bizim düşmanımızdı...

Turuncu maskeli kişi "Hepiniz verdiğim görevi harfiyen yaptığınızı düşünüyorum. Bir sorunu olan var mı ?" diye sordu.

Oruchimaru ürkek bir ses tonuyla "Ben görevimi yerine getiremedim." dedi.

Kisame gülerek "Senin görevin yanlıilıkla Lanetli Mührü verdiğin kızı kaçırmak değil miydi ?" diye sordu. Kisame'nin bu sorusu üzerine anlıyorum ki bahsettikleri kişi Sakura'ydı.

Oruchimaru "Evet ama kız beni kandırıp kaçtı. Üstelik kaçarken yanına Kimimaro'yu da aldı" dedi. Bunu dedikten sonra üyeler arasında bir kahkaha koptu. Oruchimaru ile resmen dalga geçiyorlardı.

Hidan ağzının suyu akarak "Seni bu kadar kolay kandırabildiğine oldukça akıllı olmalı şimdi bu kızı daha çok merak ettim. Üstelik hissediyorum kesin kanı da tatlıdır." dedi.

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin