☆ 10 fejezet ☆

129 6 4
                                    

Ugyan ez nem tartott sokáig így vissza öltöztem és el mentem sétálni, amikor Alastor jött velem szembe.

- A pokol ura már nyugtot nem hagy nekem vagy ennyire érdekesnek talál?- Össze fonta hátul a kezét és a botját fogta. Seggfej mondhatom, arrogáns és tapló. Még hogy érdekel?! Hagyjuk már!

- Ohh ne hidd magad túl érdekesnek rádió démon~ Egyszerűen csak levegőzni szeretem volna.- Rá néztem és én is fogtam a botomat. Alma van rajta ami ugye a bűnösség jelképe. És a bűnbe esést is jelentheti.

- És ezt így higgyem is el? Ne nézz bolondnak, ha nem tartanál érdekesnek nem beszélgetnél velem.- Egymás szemébe néztünk és kezdtem furán érezni magam.

- Vagy te találsz érdekesnek engem~!- Szélesen elmosolyodott amire meg telt a lelkem tűzzel. Nem tetszett mi?~

- Ön sem olyan fontos ám! Jót szórakozom, de úgy sem az a fajta démon akit érdekesnek találok..!- Ohhh tényleg nem?

- Akkor milyen démon izgat téged annyira Alastor?- Össze fontam magam előtt a kezemet. Nem értem őt, de akarom.

- Hát te pont nem...- El mentem mellette. Ez egy picit fájt, de erősnek kell maradnom.

Vissza értem a hotelbe ahol nyüzsgés nem volt, így kellemesen tudtam ülni és gondolkozni. Amikor a lányom jött oda hozzám.

- Szia apa~

- Szia~ - Mosolyogtam kedvesen.

- Van kedved velem főzni vagy sütni?

- Persze hogy van!~ - Fel álltam úgy vettem le a fehér zakómat és fel tűrtem az ingem ujját úgy kezdtem el tésztát gyúrni amikor is hallottam hogy valaki ki jön hozzánk.

- Üdv mindenki!- Na ki más?! Ha nem a rohadék rádió démon! Faszom hogy ő itt van!

-Szia Alastor!~ - Charlie kedvesem üdvözölte én pedig nem néztem rá. Nézzen rá a halál!

- Hello..- Ennyit bírtam csak ki nyögni és továbbra sem foglalkoztam vele.

- Mindjárt vissza jövök! Addig szépen!- Charlie itt hagyott minket. Miért kell nekem vele lennem kettesben?? Alastor neki dőlt a pultnak és pedig csak gyorsan rá pillantottam utána tovább gyúrtam.

- Miért maradsz itt Alastor? Tán mondani akarsz valamit?- Rá néztem amit ő viszonzott is. Miért kell állandóan szemkontaktusba keverednünk?

- Honnan veszi az úr hogy miatta vagyok itt?- Ohhhhh?!

- Akkor Charlie miatt? Neki párja van 1..2 túl öreg vagy hozzá..- Lisztes volt a kezem és valószínűleg már az arcom is, de rettentően mérges leszek ha hozzá mer érni a lányomhoz!

- 1 tudom hogy párja van..2 nem fogok egy fiatal lánnyal kikezdeni..3 amúgy sem az esetem..4 nincs köze az úrnak mit miért csinálok!- Hogy?? Normális lenne? Pont ő??

- Úgy legyen! Egy rossz szó vagy egy ujjal is hozzá érsz le tekerem a fejedet a nyakadról! - Össze húztam a szemöldökömet és egy tincsem előre jött.

Viszont ahogy néztem mintha a szemében mást láttam volna, mintha kedvesség jele lett volna ott egy pillanatra.

- Ohh jaj~ Nincs ilyen szándékom a lányodtól, de ha lenne is akkor már rég megtettem volna uram~

- Hmm. Értem..- Újra gyúrni kezdtem a tésztát amikor Alastor mellém lépett és gyengéden le törölte az arcomról a lisztet úgy néztünk egymásra döbbentem. Gyorsan el távolodott és Charlie lépett be hozzánk.

- Fura itt a levegő. Már megint veszekedtetek?

- Jó sütést! - Alastor el rohant szinte, én pedig nem szóltam semmit.

- Mi történt apa?- Oda jött hozzám Charlie.

- Semmi semmi..- Halványan elpirultam.

Lassan kész lettünk mindennel úgy mentem vissza a szobámba ahol olvastam, de nem tudom ki verni a fejemből ami lent történt. Annyira bele merültem hogy gyorsan át öltöztem inkább és el aludtam kellemesen.

Reggel korán fent voltam így volt időm kicsit jobban meg ismerni mindenkit akik ebben a hotelben szálltak meg. Nem mondom van két srác akiket szerintem jó lenne össze hozni mert elég aranyosak ahogy egymás agyára mennek. Charli-val és Vaggie-vel beszélgettem így még tudtam hogy mióta vannak is együtt és ehhez hasonlók.

Örülök hogy a lányom boldog, legalább ő boldog és így sokkal jobban érzem magam. Alastor le jött az emeletről, de én egyből rá néztem utána pedig el fordultam.

- Alastor!- Charlie oda ment hozzá. Nagyon jóban lehetnek..

- Igen kedves?- Rájuk néztem és láttam hogy Alastor direkt nem nézz rám így abba hagytam. Miért nézem? Miért gondolok rá??

- Arra gondoltunk hogy együtt fogunk főzni és sütni~ Lenne kedved hozzá?- Hallgattam a beszélgetésüket.

- Nagyon kedves, de ma mással van találkozom.- Mással? Tán párja van??

- Ohhh. Rendben akkor~ - Charlie mindig is megértő volt és ezt szerintem a régi énemtől örökölte amikor még angyal voltam..

- Jó szórakozást!- Ki ment az ajtón én pedig fel álltam és mentem fel a szobámba.

- Apa! Akkor nem főzöl velünk?

- Most nem~ Addig legyetek jók~

Gyorsan fel értem úgy mentem el fürdeni amiből az lett hogy egy csomó ideig a fürdő kádban feküdtem. Mi van velem? Mi történik velem??! Nem értem a dolgokat, miért kezdett el vonzani ő?? Egy idióta vagyok.. Egy hatalmas idióta!! Ki szálltam és úgy döntöttem hogy inkább le megyek és részegre iszom magam..


_________________________________________________
Haliii~
Itt a kövi rész, jó olvasást~
2 hét múlva újra kint lesz a rész~
Egy ideig Lucifer szemszöge lesz hogy ő hogyan is érezte magát a dolgok után~
Pusziii~

Ohhh, a pokolba!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora