×
"Jisung biraz daha geri git! Herkes eşit şekilde yerlerine dağılsın!"
"Hyung gitmesem olmaz mı? En azından Sunmi Noona ile yer değiştirsek..."
"Sabrımı sınama çocuk en başından deseydin yapardım ama 2 saat sonra turneye çıkacağız ve çoktan herşeyi planladık! Yarım saat sonra makyaj için gelecekler ve biz hala prova bile yapmadık! Herkes yerine!"
Sehun hyung'ın bağırışından sonra kendime geldim ve durmak zorunda olduğum yere geçtim. Arkama bakmak istemiyordum çünkü o bana sırıtarak bakıyordu biliyorum. Hissediyordum..
Chaeyeon Noona şarkıya girdiğinde hepimizin elinde usta olduğu enstrümanlar ile onlara eşlik etmeye başladık. Kendi parçamız olan 'Forever Bright' şarkısını söylerken herkes kendinden geçiyordu çünkü bu şarkı tam da grubumuzu yansıtıyordu.
Bir nevi bizi dağılmaktan kurtaran bir şarkıydı. Minho hyung yazmıştı ve grubun en zor dönemindeyken hepimize moral olmuştu.
Elimde ki basgitarı çalmaya devam ederken size biraz kendimden bahsedeyim. Ben Jisung. Han jisung ve tam 12 yaşından beri müzik sektöründe adını çokça kez duyurmuş biriyim. 17 yaşımda katıldığım bir programda elenmem sonucunda eve yürüyerek giderken birisi yolumu kesti ve bana yarışmayı izlediği asla üzülmemem gerektiği çünkü sesimin çok iyi olduğunu söyledi. Tahmin edeceğiniz üzere bu kişi Chen hyung dı.
O gece beni keşfetmiş ve grubunun yeni gitaristi olarak beni aralarına almışlardı. Tam 7 yıldır birlikte çalışıyorduk.
Ben Minho hyung demiştim dimi.. kendisi grubumuzun bateristi olur. Çoğunlukla şarkıları o ve Chan hyung yazar. Daha sonrasında Sunmi ve Chaeyeon Noona da kareografileri yaparlar ve bum! Yeni şarkımız sizinle birlikte gençler! Şaka bir yana Minho hyung'ı sevdiğim söylenemez çünkü kendisi biraz nasıl desem.. Onun yanında çok gerilirsiniz size ne kadar yakın davransa da bunu sizinle dalga geçmek için mi yoksa tamamen sizi sevdiği içinmi olduğunu bilemezsiniz.
Tabi benim sevmemek için en büyük nedenim ben gitar çalarken çoğu performans da çaldığı baterinin çubuklarını götüme dayamasıydı...
Buna gülebilirsiniz ama inanın bana bugüne kadar geçen 7 yıl da birbirimize karşı kurduğumuz cümlelerden çok benimle uğraşmıştır.
Şimdi ise çıkacağımız turneye 2 saatten az kaldı ve bunun bizim için dönüm noktası olduğunu düşünüyoruz. Eğer bu turne de patlarsak grup gerçekten iyi yerlere gelebilirdi. Bunu umuyordum çünkü başka çaremiz yok.
Provaya devam ederken Minho hyung'ın partı bitti ve Sunmi Noona'nın yüksek noktasından sonra benim rap partım vardı. Yüksek nota bitince basgitarım ile birlikte söylemeye başladım ama dedim ya arkamda Minho hyung varsa bana huzur yoktu..
Yine elinde ki bagetlerden bir tanesini sırtımda gezdirmeye başlamıştı. Ardından sanki yazı yazıyor gibi şekiller çiziyordu. Tam rap partım bitirecekken tam da kıçımın ortasına saplanan baget ile sesim çatladı ve ileri doğru kaçtım.
Chan hyung hiç durmadan devam etti ve benim sesimi bastıracak şekilde son partımı söylemeye başladı. Ben ise prova sonrası Sehun hyung yiyeceğim azarı düşünüyordum.
Arkamı döndüm ve terli bir şekilde bateri çalmaya devam eden Minho hyung'a baktım. O da bana doğru döndü ve küçük bir sırıtma gösterdi bana. Ne kadar sinir olsamda adam çok seksiydi. Bu inkar edilemez. Gözlerim hâlâ onu incelerken biten şarkı yüzünden ellerinden bıraktığı bagetler yüksek bir ses çıkardı ve irkilmeme sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baterist [Oneshot]
Random7 yıldır götüne baget yiyen jisung ve 7 yıldır her performans da Jisungun götüne baget sokan minho İyi giden grup arkadaşlığı çıktıkları son turne de jisungun çıldırması ile son bulunur. Kim bilir belki farklı duyguların başlangıcıydı bu?