ÜÇ: ACI

57 4 0
                                    

[İyi okumalar bebişlerim.]

Hayatım tam bir sene içinde mahvolmuştu. Hayatımı bitiren kişi babam ve ailemdi. Hayatımı bitirmek için ellerinden geleni ardına koymamışlardı.

Gözlerim karanlık odada dolaştı. Şahsen oda mıydı o da belli değildi. Vücudum buz gibiydi. Ellerim bağlıydı ellerimi oynatamıyordum. Karnımda hissettiğim acı ile kafamı geriye doğru attım. Karnımda feci bir ağrı vardı.

Üzerimde ki etek yukarıya çıkmıştı. Karşımda gördüğüm adam ile gözlerim kocaman açıldı. Halil karşımda oturuyordu.

Karşımda manyak bir şekilde kahkaha attı."Nerde Giray'ın?"

Gömleğin kolları yarıya kadar kıvrılıydı. Önüme oturarak ellerini bacağımda gezdirdi."Çek o ellerini. Dokunma bana." dedim bağırarak.

Bacağımda zikzak çizmeye başladı."Dokunma." dedim bağırarak.

Ellerini boynumda gezdirmeye başladı."Kimin izleri bunlar?" Yüzüme doğru bağırdı."Giray'ın mı?" Sesimi çıkarmadım."Öldürürüm seni." dedi.

Elleri boynumu bulduğunda boynumu sıktı."Eve döneceksin Ecmel." dedi.

"Dönmeyeceğim." dedim zorla konuşarak.

Elleri boğazımı sıkmaya devam etti."Öldür, istediğini yap." dedim.

"Öldüreceğim zaten merak etme." dedi.

"Var mı sen de o göt?" dedim bağırarak.

Kafam duvara değdiğinde iki eli boğazımı sıktı."Var lan var. Seni öldürmekten mi korkacağım?" Bir elini çekerek Giray'ın boynumu öptüğü yerlerde gezdirdi elini."Bu izleri yapanı da öldüreceğim merak etme." dedi.

Ellerim acıyordu. Ayağım erkekliğine gittiğinde erkekliğine vurdum. Ellerini boğazımdan çekerek erkekliğine götürdü. Eli yüzüme doğru gelirken yüzüme bir tokat attı. Kafam yan tarafıma doğru düştü.

"Senden nefret ediyorum. Seni sevmemi bekledin fakat beni satın alan bir adamı sevmem ben. Sakın seni sevmemi bekleme." dedim.

"Bir ip ver bana." dedi bağırarak.

Adam'ın biri elinde ki ipi yere bırakarak gitti. Ayağımı bağlayacağı sırada ayaklarımı bacaklarına vurdum."Benden uzak dur Halil." dedim bağırarak.

"Senden uzak mu durayım?" ağzından büyük bir kahkaha çıktı."Senden uzak durmam Ecmel. Bırakmam senin peşini." Adam'a baktı."Bir de bant getir, konuşmasın." dedi.

Bana baktı."Ne sandınız? Giray seni ailesinin yanına götürünce seni bulamayacağımı sandınız?" dedi bağırarak.

Banttan biraz kopararak ağzımı bantlamaya çalıştı fakat izin vermedim. Bir eli boynumu tuttu diğer eli ile de ağzımı bantladı.

"Seni öldürürüm Ecmel. Ben seni para karşılığında aldım unutma. Ben ne parama acırım ne de sana. Bu yüzden seni öldürmem bir dakika mı almaz öyle düşün."

Halil gerçekten iğrenç bir adamdı. Halil'den iğreniyordum. Allah'ın belası. Bileklerimde ki ağrı git gide çoğalıyordu. Kollarım uyuşmuştu.

Bacaklarımı kendime çekmeye çalıştım. Fakat böyle bacaklarım daha fazla ortada duruyordu. Halil'in ellerini eteğim de hissettiğim de sinirle yüzüne baktım. Eteğimi biraz aşağıya çekti.

ÖLÜ DERİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin